• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aangepast & Doorgevoerd Foutje in de opdracht Zeemeerminnen

DeletedUser1294

Guest
foutje.JPG
 

DeletedUser3012

Guest
Zou je er even bij kunnen zetten wat er verkeerd is? ik zie niets.
EDIT: nu wel, maar zet het er alsnog maar even bij. Het is nogal onduidelijk zo
 

DeletedUser1294

Guest
Zou je er even bij kunnen zetten wat er verkeerd is? ik zie niets.
EDIT: nu wel, maar zet het er alsnog maar even bij. Het is nogal onduidelijk zo

Serieus? "Foutje in de opdracht" staat erboven.
Plaatje en opdracht zijn zó duidelijk zonder toeters en bellen dat het m.i. geen uitleg meer behoeft.

Maar om jou te plezieren..
Er staat produceer 4x en de balk vraagt 7 keer luxe leunstoelen :rolleyes:
 
Serieus? "Foutje in de opdracht" staat erboven.
Plaatje en opdracht zijn zó duidelijk zonder toeters en bellen dat het m.i. geen uitleg meer behoeft.

Maar om jou te plezieren..
Er staat produceer 4x en de balk vraagt 7 keer luxe leunstoelen :rolleyes:
deze bug werd ook op beta gemeld en is daar gefixt. Blijkbaar heeft die fix het niet gehaald naar live servers (of nog niet).
Ik geloof dat de gefixt quest nu wel 5 vraagt ipv 4 en 7.

deze is op beta dus niet als tekstfout maar als game bug behandeld
 

DeletedUser3012

Guest
Serieus? "Foutje in de opdracht" staat erboven.
Plaatje en opdracht zijn zó duidelijk zonder toeters en bellen dat het m.i. geen uitleg meer behoeft.

Maar om jou te plezieren..
Er staat produceer 4x en de balk vraagt 7 keer luxe leunstoelen :rolleyes:

Had ik gezien, maar een beetje laat. Kon de fout in de eerste instantie niet vinden. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat ik de opdracht nog niet heb gehad, en het me daarom niet direct opgevallen is. Als je de opdracht wel gehad hebt, en je produceert 4 leunstoelen om er vervolgens achter te komen dat je er nog 3 moet, ja dan is het vervelend en zie je dit bij een bugmelding meteen. Maar ik heb ook niet erg duidelijk gekeken.
 
@DonFrank Er is ook weer een opdracht die vraagt om het verzamelen van "betoveringsvoorwerpen".
Dat is een niet bestaand woord en een binnen het spel verder ook niet gebruikt begrip.
Kan dit aangepast worden naar simpelweg "betoveringen" of "spreuken"?
(En dan ook graag voor toekomstige opdrachten, want het lijkt mij een automatische vertaling die niet opgevallen is.)
 

Deleted User - 147694

Guest
Het zou dan 'Betoveringen' moeten zijn, zo worden ze in het tabblad van de Inventaris ook genoemd.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
@DonFrank Er is ook weer een opdracht die vraagt om het verzamelen van "betoveringsvoorwerpen".
Dat is een niet bestaand woord en een binnen het spel verder ook niet gebruikt begrip.
Kan dit aangepast worden naar simpelweg "betoveringen" of "spreuken"?
(En dan ook graag voor toekomstige opdrachten, want het lijkt mij een automatische vertaling die niet opgevallen is.)
Dit is een aanpassing sinds het vorige paasevenement, sindsdien is het globaal aangepast naar "betoveringsvoorwerpen" (enchantment items) voor alle toekomstige opdrachten (opdrachten die tijdens of na het paasevenement zijn toegevoegd), in plaats van "betoveringen" (enchantments).
 

DeletedUser2665

Guest
Dit is een aanpassing sinds het vorige paasevenement, sindsdien is het globaal aangepast naar "betoveringsvoorwerpen" (enchantment items) voor alle toekomstige opdrachten (opdrachten die tijdens of na het paasevenement zijn toegevoegd), in plaats van "betoveringen" (enchantments).
Maar..maar...het is onwijs kreukelig Nederlands.
 

DeletedUser1294

Guest
Maar..maar...het is onwijs kreukelig Nederlands.
Daarbij staat het dierenvoer bij de betoveringen, maar wordt deze niet als betovering geteld.
Dit is al eens eerder gemeld, geloof ik. Door "betoveringsvoorwerpen" wordt dit niet echt duidelijker.
 
Dit is een aanpassing sinds het vorige paasevenement, sindsdien is het globaal aangepast naar "betoveringsvoorwerpen" (enchantment items) voor alle toekomstige opdrachten (opdrachten die tijdens of na het paasevenement zijn toegevoegd), in plaats van "betoveringen" (enchantments).

Maar..maar...het is onwijs kreukelig Nederlands.

Voor mijn gevoel is het zelfs kreukelig Engels. Kunnen ze het globaal niet gewoon weer terugdraaien?
 

DeletedUser234

Guest
Dit is een aanpassing sinds het vorige paasevenement, sindsdien is het globaal aangepast naar "betoveringsvoorwerpen" (enchantment items) voor alle toekomstige opdrachten (opdrachten die tijdens of na het paasevenement zijn toegevoegd), in plaats van "betoveringen" (enchantments).

Maar..maar...het is onwijs kreukelig Nederlands.

Voor mijn gevoel is het zelfs kreukelig Engels. Kunnen ze het globaal niet gewoon weer terugdraaien?

+1
 
Bovenaan