• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Forum kapot?

DeletedUser234

Guest
De hele dag (25-07-2019) is er niet 1 bericht of reactie op het forum geplaatst....is het forum kapot of zou het gewoon de warmte zijn? ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Gelukkig werkt het forum :)

Ik vermoed dat warmte in combinatie met een BSA en een Toernooi. We zien namelijk wel een veel groter aantal spelers online in het spel.
 

DeletedUser3012

Guest
Hiero!
Probeer hier gewoon niet oververhit te raken de laatste dagen. Verbaasde me niets ;)
Zelf doe ik niet echt aan BSA, en ook toernooi laat ik een beetje glippen (vooral nu het verplaatst is, nu vergeet ik steeds dat het er is:confused:, mijn fout).
Groet Boon
 

DeletedUser234

Guest
Natuurlijk werkt het forum gewoon en is het de warmte, vandaar ook de ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Het is veel te warm voor alles, nou ja behalve voor een terrasje, onder een parasol, met een voldoene gekoelde drank
Vind ik het nog steeds te warm voor. Over de 28 graden vind ik het al te heet :p
Dat houd je nog enigzins koel :D
Zal blij zijn als er weer wat eh... Normalere zomertemperaturen komen. Dit is me iets te veel van het goeie. Het was hier gisteren bijna veertig graden!
 
Tja is het niet warm genoeg dan gaan we op vakantie, komt de vakantie naar ons toe, dan is het te warm.

We lijken wel nederlanders, het is nooit goed ;)
 
Bovenaan