• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

formule world map

DeletedUser472

Guest
hallo mensen meestal als je inlogt krijg je altijd een hint eentje die ik redelijk vaak krijg maar nooit begrijp is

dat er een formule is op de world map kwa provincie maar ik zie het niet kan iemand mij die vertellen
 
een toverstof provincie is altijd omringt door een marmer, elixer en kristal provincie.
Het is dus een vast patroon van steentjes die in elkaar klikken en niet random, vanuit het perspectief vanuit een spelers stad lijkt het wel random
 
ik zie net dat hout:

of elixer, staal en kristal is, of elixer, marmer en kristal. het is niet mono, maar het zijn wel vaste bouwstenen.
 

DeletedUser472

Guest
want voeg me af is het mogelijk om de goederen ijzer en edelsteen allebei te hebben als bonus kon niemand vinden met beide
 

DeletedUser7

Guest
Dat zou ik zo niet precies weten. Er staat volgens mij nergens welke combinaties wel of niet mogelijk zijn, dus dat moet je zelf even uitvogelen ;)
 

DeletedUser472

Guest
nou ik keek op de world map en daar zag ik elke keer dat naast een ijzer provincie een edelsteen provincie zat dus dat kan niet met een plaats alleen weet 100% zeker dat er mensen zijn met combinatie ijzer kristal edelsteen waar dus ijzer en edelsteen in zit
 
Bovenaan