• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Willy Wonka

DeletedUser3

Guest
Elvarianen,

Graag horen we wat jullie van de nieuwste tijdelijke quest vinden!

Alvast bedankt,

Het Elvenar team.
 

DeletedUser1023

Guest
Ik ben er net een klein half uurtje mee bezig, kan nog weinig melden.
 
ik ben vooral benieuwd of de quest, haal 17 relics er nog in zit :D, indien ja zal dat wel terug voor de nodige commotie zorgen ivm nieuw combatsysteem :p
 

DeletedUser1023

Guest
OK, ik ben bij het derde punt al afgehaakt. Jammer, net als de vorige keer, niet iets voor de beginneling en duurt uiteindelijk iets te lang. Al met al, na de behaalde 12 punten kom je tot de ontdekking een gebouw te kunnen plaatsen welke extra cultuur verschaft, terwijl je zelf, in mijn geval dan, drie gelijkwaardige elementen geplaatst kan hebben en een stuk goedkoper.
Ik ben niet negatief maar er wordt een mening gevraagd aan de spelers. Je moet een spel ( of extra onderdeel ) naar mijn idee uitdagend maken.
 

DeletedUser1294

Guest
In de bs zijn wat vragen..
Groeit de cultuur mee als je naar een volgend hoofdstuk gaat?
Zijn de afmetingen in elk hoofdstuk gelijk?
Kan ik wachten met plaatsen tot een volgend hoofdstuk om meer cultuur te krijgen?
 

DeletedUser1703

Guest
Net de eerste opdracht afgerond. Maar als beginnend speler is de 2de opdracht nagenoeg onmogelijk te halen. Dan is de lol er al gauw af.
 

DeletedUser1705

Guest
Elvarianen,

Graag horen we wat jullie van de nieuwste tijdelijke quest vinden!

Alvast bedankt,

Het Elvenar team.
Om te beginnen...waarom word dit niet eerst even netjes via een mail bij de spelers aangekondigd ?
Het is voor de meeste spelers die een lager level hebben niet haalbaar, tenzij je er edelstenen voor gebruikt(is dat het idee erachter )
En nadat ik 2x dezelfde opdracht heb voltooid, maar wegens een bug deze niet voltooid word, zal ik het ook niet kunnen voltooien(als ik kijk naar de snelheid waarmee support reageert)
Jammer, maar ik vind deze quest een dikke misser
 

DeletedUser197

Guest
waarom bij deze al afgehaakt? dit is toch scout een provincie of produceer een spreuk? Die is toch wel te doen?
Dat zou je denken, maar het lullige is dat ik niks meer kan verkennen, en ik heb de afgelopen tijd heel veel spreuken gemaakt (want die relikwieën gebruik ik toch verder niet) dus ik had nog maar net genoeg voor deze spreuk.
Er komt nog een opdracht aan waar je een spreuk voor moet maken, als ik die relikwiën dan niet in de burenhulpkistjes heb gevonden kan ik die niet doen (want deze week geen toernnooi waar ik dat specifieke relikwie kan winnen)
 

DeletedUser1467

Guest
Net de eerste opdracht afgerond. Maar als beginnend speler is de 2de opdracht nagenoeg onmogelijk te halen. Dan is de lol er al gauw af.
De 2e opdracht is niet zo moeilijk als je denkt. Je hoeft die goederen niet te produceren, niet te bezitten, alleen maar te verzamelen.
Dus je kunt 200 op de markt aanbieden van de soorten die je wel hebt, voor het soort dat je te weinig hebt, en vervolgens andersom. Net zolang tot je 1000 verzamelt hebt. Dit kan met een beetje hulp uit je broederschap binnen 10 minuten.
 

DeletedUser990

Guest
De 2e opdracht is niet zo moeilijk als je denkt. Je hoeft die goederen niet te produceren, niet te bezitten, alleen maar te verzamelen.
Dus je kunt 200 op de markt aanbieden van de soorten die je wel hebt, voor het soort dat je te weinig hebt, en vervolgens andersom. Net zolang tot je 1000 verzamelt hebt. Dit kan met een beetje hulp uit je broederschap binnen 10 minuten.
Zou het mogelijk zijn met 200 goederen heen weer op de markt aan de 3000 te komen. dus telt hij gewoon op. 200 marmer tegen 200 hout. dan hout tegen marmer heb je dan 200 hout en 200 marmer op je teller staan?
 

DeletedUser1467

Guest
Zou het mogelijk zijn met 200 goederen heen weer op de markt aan de 3000 te komen. dus telt hij gewoon op. 200 marmer tegen 200 hout. dan hout tegen marmer heb je dan 200 hout en 200 marmer op je teller staan?
Ja, zo heb ik al heel wat verzamelopdrachten afgerond. Vaak gaat het dan om nog grotere opdrachten van je eigen bonusproductie. Kopen bij de groothandel gaat niet, dus dan vraag ik een medespeler of deze mee wil werken.
Iedereen krijgt nu dezelfde opdrachten voor de kiezen, en tegelijk. Dus ik neem aan dat de kleinere spelers die geen 1000 tegelijk op de markt kunnen zetten toch wel even door broederschapsleden uit de brand worden geholpen. Het hoeft niets te kosten, alleen de moeite van het handelen.
 

DeletedUser197

Guest
OMG een uurtje oud en nu al wordt er geklaagt dat het niet haalbaar is.
*hint* een redelijke beginner kan dit hele questding in een dag ofzo oplossen

Voor een gevorderde speler duurt het ietsje langer.
Dus stop aub met klagen over onmogelijk enzo
Nou ja, als ik die relikwieën niet heb om spreuken te produceren, dan kan ik het inderdaad niet doen (dus als ik niet net de juiste relikwiëen in de burenhulpkistjes krijg houd het op)
Verder geen drama hoor maar het lijkt mij niet zo raar om dat even aan te geven, dan weet men ook waar de spelers tegenaan lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als beginner kan je dan wat provincie gevechten doen, en voor de eerste is een provincie scouten ook prima, dat doe ik dus ipv die spreuk op 3 accounts.
 

DeletedUser1467

Guest
Nouja, als ik die relikwieën niet heb om spreuken te produceren, dan kan ik het inderdaad niet doen (dus als ik niet net de juiste relikwiën in de burenhulpkistjes krijg houd het op)
Verder geen drama hoor maar het lijkt mij niet zo raar om dat even aan te geven, dan weet men ook waar de spelers tegenaan lopen.
Er kan maar een kleine groep spelers zijn die geen provincie meer kunnen verkennen. Maar wie weet krijg je tijdig het benodigde relikwie voor het maken van de spreuk.
 
Bovenaan