• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback wijzigingen 30 september 2021

DeletedUser5121

Guest
1) Verandering van de maansteenbibliotheek: super voor het spel! Voor mij maakt het niet uit, want met bonus kristal krijg/hou ik boekrollen waar ik er al 2 miljoen van heb.
2) Nieuwe on- en offline status: voegt voor mij niets toe. Integendeel... met /who heb je in één keer het overzicht, met de nieuwe optie moet je 3 pagina's doorbladeren bij een (bijna) volle bs en heb je dus ook niet een overzicht met één blik. Of komt dit in plaats van /who en verdwijnt die optie?
3) Nieuwe recepten in de MA: leuk... mooie kans om mijn voorraad toverspreukfragmenten te verminderen en snel meer visioendampen te verzamelen. Hoewel ik niet verwacht dat dit opties zijn die dagelijks voorbij zullen komen.
 
teunbeun geeft aan "maar als je EN de tekst EN het resultaat wilt zien, dan moet je nèt iets meer doen."
Geen idee wat Beun ermee bedoelt (hij roept vaak dingen die ik niet snap).. ik speel PC, tik '/who' in, druk op 'enter' en zie direct wie online zijn!
 
Geen idee wat Beun ermee bedoelt (hij roept vaak dingen die ik niet snap).. ik speel PC, tik '/who' in, druk op 'enter' en zie direct wie online zijn!
Ja zo doe ik het ook al jaren! op de Pc en telefoon, ik snap ook niet wat Teunbeun bedoeld,
 
Laatst bewerkt:
Ha ha ha :D , de beste 1 april grap van dit jaar. 't Was alleen 1 oktober.
Voor de vragensteller (Tinkerbells) was mijn antwoord duidelijk genoeg, zeker in combinatie met die van Albert.

(hij roept vaak dingen die ik niet snap)
Tja, als je al moeite hebt met iets eenvoudigs als dit, dan zal ik het nog een keer uitleggen.
Ik roep gewoon precies hetzelfde, maar nu harder. :p

Je gaat naar het chatvenster in de browser of app. Daar typ je eerst het symbool voor schuinsmarcheerder '/' en vervolgens een 3-letter woord 'who'. Tenslotte laat je de hele wereld, hier de server, jouw wijsheid weten. Dit doe je op de PC met een magische handeling: <enter>. Op de app iets vergelijkbaars. Nog nooit eerder gedaan?
Om nu een schermafdruk te bekomen waarin zowel de actie als het resultaat expliciet zichtbaar zijn zul je een flink deel van de vorige handelingen moeten herhalen. Vervolgens maak je die schermafdruk. Als ik goed tel heb ik dan 2× dezelfde tekst ingetypt en 1× een magische handeling verricht. Dit is toch nèt iets meer?:rolleyes:
Voor de volledigheid: Als jij dit precies zo doet, kun je daarna ook deze schermafbeelding verkrijgen. Alleen een kleine teleurstelling: mijn naam staat er dan niet bij (mogelijk juist een opluchting).
 
Laatst bewerkt:
Je blijft grappig, Rodeon. Uiteraard was het bij jou bekend, maar een ander stelde de vraag. Daarop gaven Albert en ik een antwoord, met een plaatje erbij. De vragensteller was tevreden.
Iemand anders opperde dat de toelichting niet helder was -kan gebeuren-, vandaar dat ik hetzelfde herhaal, maar alleen op luidere toon. :p
 

Aeva

Chef
Na een paar dagen spelen ben ik in ieder geval tot de conclusie gekomen dat de wijzigingen in de maansteenbibliotheek prima zijn. En de extra recepten met combinatiespreuken in de MA heb ik inderdaad al een paar keer voorbij zien komen (allebei in één keer zelfs) en dat is ook een mooie verbetering!
 
Bovenaan