• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Verrijzenis van Eldrasil

DeletedUser2278

Guest
Ik was blij verrast toen ik zag dat je met de middelste bolster een stadsuitbreiding kon winnen, want als er iets is waar ik behoefte aan heb, dan zijn het stadsuitbreidingen.
Zouden ze bij Innogames dan toch goed naar de feedback luisteren?

En toen won ik er een.
Niks geen stadsuitbreiding, maar wat tot nu toe een "muntenregen" heette.
Begrijp me goed, hoor, alles wat je wint is meegenomen.
Maar munten, daar zit ik nu niet echt op te wachten.

stadsuitbreiding.jpg
 
Ik denk dat ik antwoord al weet maar voor de zekerheid. Als je een tijdwinst prijs wint bv 20 uur. Je zet deze in bij opdracht van bv 16 uur. Zijn dan de overgebleven uren verloren ? Ik denk het wel maar ?? Iemand die het met zekerheid kan zeggen ?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik antwoord al weet maar voor de zekerheid. Als je een tijdwinst prijs wint bv 20 uur. Je zet deze in bij opdracht van bv 16 uur. Zijn dan de overgebleven uren verloren ? Ik denk het wel maar ?? Iemand die het met zekerheid kan zeggen ?

Ja, dus altijd een iets mindere tijdwinst inzetten dan dat het daadwerkelijk duurt
 

DeletedUser2349

Guest
Ik was blij verrast toen ik zag dat je met de middelste bolster een stadsuitbreiding kon winnen, want als er iets is waar ik behoefte aan heb, dan zijn het stadsuitbreidingen.
Zouden ze bij Innogames dan toch goed naar de feedback luisteren?

En toen won ik er een.
Niks geen stadsuitbreiding, maar wat tot nu toe een "muntenregen" heette.
Begrijp me goed, hoor, alles wat je wint is meegenomen.
Maar munten, daar zit ik nu niet echt op te wachten.
Dit had ik al eerder (7 sept) gemeld m.b.t. de desbetreffende "directe effect". Is exact dezelfde fout als in de tooltip die ik >hier< gemeld had.

Was toen nog een onbeduidende tekst-fout en leidt nu tot een @Tencedil in tranen. :(
 

DeletedUser2080

Guest
Lijkt te gaan lukken. :D Ben nu bij #88, die is over een paar uur klaar en dan nog 3 die toch wel te doen moeten zijn voor einde toernooi. :rolleyes:

PS. Nog steeds geen nieuwsbrief op mijn grootte accounts. Ze geven die bonussen blijkbaar alleen aan kleine accounts. :mad:
lol. dus aan de kleine pushaccounts gebrijp ik? je gaat er toch iets van denken he?
 

DeletedUser1796

Guest
Het hoeft ook niet te betekenen dat iedereen het krijgt misschien sturen ze het wel naar verschillende mensen en niet naar iedereen
 

DeletedUser2278

Guest
Was toen nog een onbeduidende tekst-fout en leidt nu tot een @Tencedil in tranen. :(

LOL. Dat valt wel mee, hoor, ik ben soms best een grote jongen.
Ik heb je melding alleen gemist, want ik ben niet zo actief op het moment (teveel te doen, te weinig lijf), en bovendien heb ik de instants tot nu toe niet erg boeiend gevonden, en ik heb er tot nu toe ook niet één gebruikt. Al moet ik bekennen dat ik vandaag een paar 8 uur en 20 uur boosters heb getrokken, die wel eens nuttig zouden kunnen zijn — de 20 uur is nog wat te groot voor me, maar ik neem aan dat ik ze kan bewaren tot de bouw- en verkenningstijden echt lang gaan worden.

En ik verwonderde me ook al over de "25" achter de "Stadsuitbreiding".
Anderzijds, ik zit nu al jáááren op dit punt in de tech tree...
(Ik heb maar 16 level 4-granietmijnen. Veel te weinig, maar ja, geen ruimte.)

stadsuitbreiding25.jpg
 
Hangt de booster van de dagbeloning samen met je voortgang in de onderzoeken? In onze broederschap zei iemand 11 uur, andere 12? Er is alleen een icoontje in het evenementenvenster, ik krijg geen tooltip met een naam of een tijdsduur te zien, is dat zo bedoeld?
 
Ik was blij verrast toen ik zag dat je met de middelste bolster een stadsuitbreiding kon winnen, want als er iets is waar ik behoefte aan heb, dan zijn het stadsuitbreidingen.
Zouden ze bij Innogames dan toch goed naar de feedback luisteren?

En toen won ik er een.
Niks geen stadsuitbreiding, maar wat tot nu toe een "muntenregen" heette.
Begrijp me goed, hoor, alles wat je wint is meegenomen.
Maar munten, daar zit ik nu niet echt op te wachten.

Bekijk bijlage 2742
wow ik vind dit wel erg. Als ik nieuw was en dat zag, ik zou heel boos zijn als ik die stadsuitbreidingen niet kreeg.
Vind dit heel erg omdat de foute tekst al meer dan 3 weken bekend was.
Hoewel niemand had verwacht dat de impact natuurlijk veel groter ging worden in dit event, toont het toch aan dat elke mod belangrijk is. En als eentje zijn werk niet (goed) doet, het toch wel grote gevolgen kan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Er is alleen een icoontje in het evenementenvenster, ik krijg geen tooltip met een naam of een tijdsduur te zien, is dat zo bedoeld?
Nee, is ook een bug die gewoon van Beta mee gekomen is. :(
Je kan zien wat het moet zijn door met je muis over één van de notendoppen te gaan (niet klikken natuurlijk): 3x Booster 20 uur.
 

DeletedUser2714

Guest
Yep, ik heb een diep medelijden met beginnende spelertjes die ook nog eens vrijwel geen buren hebben. Voor hun is deze quest onmogelijk en veel broederschappen nemen de hele kleintjes niet aan

Dit was precies mijn vraag. Ik ben maar een paar dagen aan het spelen en ik heb niet genoeg voorraad om iets te kopen op de marktplaats... dus kan ik niet meer verder. Wat kan ik er aan doen zodat ik verder kan spelen?
 
Je kunt niet veel doen, behalve een van je actieve buren vragen je te helpen of lid worden van een broederschap en dan een van je broeders/zusters vragen. Ik zit met mijn tweede inieminieaccount op het zelfde punt als jij. Ik ga morgen een van mijn buurtjes maar vragen denk ik.

Zo jammer om nu al te struikelen. Waarom kunnen we de opdrachten eigenlijk niet weigeren? Of afkopen met diamanten? Niet dat ik daar op zit te wachten, maar Inno wil toch zo graag dat we diamanten spenderen en dan is er niet eens de mogelijk op iv een opdracht te doen de opdracht simpelweg af te kopen.
 
Vandaag een heerlijk Elvenar dagje gehad ondanks herfstachtige taferelen buiten en binnen ;)
Dankzij mijn Avonturenpark, dat eigenlijk voor iets anders bedoeld was :rolleyes: en een goede voorbereiding inmiddels tot opdracht 89 (verzamel 40 relikwieën) gekomen. Tevens alle hazelnoten ingezet op de grote notendop en dankzij de dubbele kiemen hoofdprijs 1, 2 en net niet de 3e hoofdprijs weten te pakken samen met 24x 20 uur tijdsvermindering! Dat zijn 8 extra provincies voor mij :D
Wie zegt mij dat Elvenar een saai spel is :cool:

PS muntenregens zijn erg handig als je kennispunten moet kopen, je vult hiermee je kist zo weer aan.
 
Voor opdracht 18 (voltooid 12 confrontaties of koop 12 kennispunten) telt ie bij mij de kennispunten niet. Hebben meer daar last van?
 

DeletedUser

Guest
Voor opdracht 18 (voltooid 12 confrontaties of koop 12 kennispunten) telt ie bij mij de kennispunten niet. Hebben meer daar last van?
Het is "of" he. Dus als je al een paar confrontaties gedaan heb en dan naar KP switch zal die die pas gaan tellen als je meer KP dan confrontaties gekocht heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was precies mijn vraag. Ik ben maar een paar dagen aan het spelen en ik heb niet genoeg voorraad om iets te kopen op de marktplaats... dus kan ik niet meer verder. Wat kan ik er aan doen zodat ik verder kan spelen?

Het is overigens niet altijd opzettelijk dat er geen kleine aanbiedingen zijn. Ik had ten behoeve van het evenement enkele tientallen kleine aanbiedingen geplaatst. Ze waren binnen een paar minuten opgepikt door een nog veel grotere speler....

Sommige grote spelers proberen kleine spelers te helpen door alle kleine aanbiedingen te accepteren... Onder normale omstandigheden goed, tenzij zo'n opdracht voorbij komt...

En ik had nog wel 4 tegen 4 aanbiedingen geplaatst in de hoop dat het extreem kleine aantal als signaal zou werken dat dit geen normale handel was...

Overigens wat jullie kunnen doen is samen een broederschap stichten voor kleine spelers en met elkaar ruilen (evt heen en weer zodat het eindresultaat gelijk is aan waar jullie mee begonnen). Tegen de tijd dat jullie groot genoeg zijn om bij een broederschap aan te sluiten die geen kleine spelers accepteren kunnen jullie kiezen of jullie dat doen)
 

DeletedUser2121

Guest
Weet iemand hoeveel kiemen je nodig hebt voor de tweede prijs? Is dat 450?
 
Bovenaan