• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.98

Deleted User - 147694

Guest
Dit kan alleen tot vergissingen leiden…
Dat is denk ik precies de reden, onbedoelde diamantaankopen.

Vraag me wel af als je er een supportticket over maakt of de mods de mogelijkheden gekregen hebben om dit ongedaan te maken, want zover ik weet was het niet mogelijk voor de mods om dit te kunnen doen, diamanten toevoegen bij iemand kan wel, maar diamantaankopen corrigeren niet.
 
Vind de wisseling tussen kp storten en met dias kopen ook helemaal niets.

Waarom niet gewoon 2 blauwe knoppen eronder of erboven, ruimte zat voor wat meer knoppen en geen stiekume wijizigingen

Ik vraag me af of je wel veilig kan storten, het is redelijk eenvoudig om de melding "je hebt niet genoeg kennispunten" te krijgen door tijdsverschillen tussen server en browser bij storten, ga ja dan ineens met dias betalen ook al was de knop wel groen?????
 
Dat is niet zo netjes ingebouwd van Inno, het KP kopen met dia's in de wonderen.:mad:

Veels te makkelijk om een vergissing te maken.
 

DeletedUser2989

Guest
Ik vraag me af of je wel veilig kan storten, het is redelijk eenvoudig om de melding "je hebt niet genoeg kennispunten" te krijgen door tijdsverschillen tussen server en browser bij storten, ga ja dan ineens met dias betalen ook al was de knop wel groen?????


Ja, de melding ' je hebt niet genoeg kennispunten' krijg ik idd ook regelmatig. Gewoon opnieuw storten loste het op.
Als dat nu gaat leiden tot ongewenste kp aankoop via diamanten is de lol er natuurlijk snel af.
 

DeletedUser2578

Guest
Blij met de nieuwe manier van burenhulp geven maar met de toevoeging van dias bij OW's niet zo blij mee; had vanmorgen bijna doorgeklikt naar het inleveren van dias. Nu het toch zo is dan is het verstandig om bij geavanceerde instellingen de bevestigingsscherm diauitgaves aan te vinken.
 
Bovenaan