• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.96

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.96



Op donderdag 23 januari zullen we onze werelden naar spelversie 1.96 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Nieuwe spelonderdelen


  • Een nieuwe ranglijst is toegevoegd voor de broederschapsfunctionaliteiten (multiplayer) van de Toren der Eeuwigheid. Hiermee krijg je een goed overzicht hoe je broederschap presteert, vergeleken met andere broederschappen, wanneer het gaat over het aantal geestextract dat een broederschap verkregen heeft in de meest recente Toren der Eeuwigheid.
    SpireMulti01.png

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Oude wonderen - Het niveau voor een oud wonder bij het bezoeken van een andere speler om kennispunten te doneren wordt nu correct ingeladen in plaats van het weergeven van "??" in sommige gevallen.
  • Handwerken - De knop om nieuwe recepten aan te vragen valt niet meer buiten het scherm.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Een nieuw menu in het broederschapsoverzicht geeft de mogelijkheid om terug te kijken naar het laatst voltooide toernooi,om te zien welke beloningen verkregen zijn en wie er mee hebben gedaan. Deze pagina wordt bijgewerkt naar het nieuwe toernooi zodra deze start.
  • Inloggen - Een visuele fout opgelost die soms voorkwam als je wisselde tussen werelden of uitlogde.
  • Gevechten - Aanpassingen gemaakt waardoor de laadtijd verlaagd is wanneer je een gevecht voltooid hebt, door de snelheid van de server te verbeteren.
  • Productie - Afbeeldingen in de produceervakken overlappen niet meer met andere teksten en vakken.
  • Aanbiedingen - De knop met een actieve aanbieding komt nu altijd overeen met de beschikbare aanbiedingen in de winkel, in plaats van soms misleidend te zijn.
  • Gebouwen - Een probleem opgelost waarmee enkele gebouwen transparant waren en als "?" werden weergegeven in het bouwmenu.
  • Gebouwen - Missende animaties voor enkele gebouwen (waaronder Eldrassils houtzagerij) toegevoegd. Deze animaties worden (net als andere animaties) niet weergegeven wanneer de app ziet dat een apparaat onvoldoende RAM geheugen heeft.
  • Account - Een probleem opgelost waarmee een naam niet correct werd opgeslagen, waardoor een algemene (standaard) naam werd weergegeven.
  • Berichten - De knop om het berichtenmenu te bereiken is niet meer verkeerd geplaatst wanneer een speler geen lid is van een broederschap.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een post in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update.
 
Ben met elke update blij. :p

Waar ik al zo lang op wacht is een update voor het onderdeel WERELD. :(

Dit onderdeel is zeer onoverzichtelijk naarmate je groter word en al langer speelt en is heel tijdrovend en monotoon zeker als je elke provincie of buur burenhulp geeft.

Ik heb 615 provincies die ik 3 keer moet klikken om hulp te geven en munten te verkrijgen.

Dit houdt in dat ruim 1800 moet klikken om mijn wereld compleet te maken hoef niet uit te leggen dat ik op het eind me net een zombie voel. o_Oo_O

En je kunt bv niet zien hoeveel ringen je hebt behaald en wat het heeft opgeleverd maak ze bv zichtbaar.

Je kunt niet net als in je stad inzoomen zodat je een beter overzicht krijgt.

Maak de beloningen wat beter zodat er meer interesse komt van medespelers jou dan ook willen terug klikken waardoor je ook meer beloningen van de werkplaats kunt ontvangen. De reden dat dat niet of weinig gebeurd zijn de redenen die ik hierboven heb aangegeven. :cool:

Dus ik zou aan iedereen willen mij hierin te steunen zodat het spel leuker en overzichtelijker word.

Dus Elvenar en medespelers doe er wat aan

Verder veel spelplezier
:p:p:p
 

DeletedUser726

Guest
@Gertoer: volgens mij hoort het gros van jou reactie onder "ideeen en suggesties".

geef jij elke ontdekte (verre) buur dagelijks burenhulp?

Desalniettemin zijn er het afgelopen jaar al de nodige veranderingen geweest die een stap in de richting van jou suggesties gaan.
In de browser kan je om om een provincie te verkennen al zien op welke afstand die zich bevindt.
En over het verhogen/verbeteren van de beloning om anderen te motiveren jou burenhulp te geven: vergeet niet dat jij spelers ontdekt kan hebben die jou nog niet ontdekt hebben. In dat geval kunnen ze niet eens burenhulp geven. En vermoedelijk zijn niet alle spelers actief die in dat gebied van 615 ontdekte provincies zitten.
Voorts heb je voor die 1800 kliks wel 2 dagen nodig; aangezien de verhouding tussen het aantal spelers ten opzichte van goederenprovincies 1 op 2 is.
En mocht je nu burenhulp in de browser geven: via de app is het nog gemakkelijker en sneller.

Jij ook veel speelplezier,
Ambro
 

Deleted User - 147694

Guest
Staat nog steeds op het ellenlange To Do Lijstje van de programmeurs helaas...

Maar goed, we komen steeds dichter bij de implementatie ervan. ;) ;)
 
In het uitbreidingsmenu bij de gebouwen is de tekst ineens een afgrijselijk lichtgroen. Bijna niet te lezen. Ik kan geen foto bijplaatsen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Vanmorgen heb ik de update naar versie 1.96.1 geïnstalleerd en sindsdien is dat bij mij het geval, heb jij al de nieuwste versie van de app gedownload @Sannyvh ?
 

Deleted User - 147694

Guest
  • Een nieuw menu in het broederschapsoverzicht geeft de mogelijkheid om terug te kijken naar het laatst voltooide toernooi,om te zien welke beloningen verkregen zijn en wie er mee hebben gedaan. Deze pagina wordt bijgewerkt naar het nieuwe toernooi zodra deze start.
Ik heb nu een verschil bij accounts als ik het broederschapsmenu open in de app, de ene laat de oude versie zien en de andere de nieuwe versie met de toernooitab erbij, wel openen beide op de broederschapsinformatietab en niet bij de ledentab, wat ik erg onhandig vind, de informatietab van de broederschap hoef ik echt niet elke keer dat ik daar op klik te zien...

Wel laten beide accounts die groene tekst bij het upgradevenster zien...

Dit is overigens gewoon op dezelfde telefoon, niet op verschillende.
 

DeletedUser3849

Guest
Bekijk bijlage 4803

Dit bedoel je.

Is inderdaad hinderlijk om naar te kijken.
Het is alleen op de app maar hoop echt NIET dat het ook op de browset komt, het is erg om naar te kijken, het is net te.
Juist de tijd die verkort is is belangrijker, die zou ik juist wat meer naar voren laten komen
 

DeletedUser726

Guest
In het uitbreidingsmenu bij de gebouwen is de tekst ineens een afgrijselijk lichtgroen. Bijna niet te lezen. Ik kan geen foto bijplaatsen.
Bekijk bijlage 4803

Dit bedoel je.

Is inderdaad hinderlijk om naar te kijken.

deze heb ik al gemeld, ik zal de referentie er even bijpakken:

 
alles is al gezegd en sluit mij alleen maar aan...voor mij het belangrijkste:

gifgroen..storend
nog geen kp bij andere spelers storten
graag gelijk op de ledentabblad en niet op overzichtveld.
 
Bovenaan