• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Spelupdate 1.157

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.157



Op donderdag 4 augustus zullen we onze werelden naar spelversie 1.157 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen



  • De lijst met bijdragers van een oud wonder toont nu een broederschapsindicator voor alle bijdragers die zich in je broederschap bevinden.
Bekijk bijlage 6691
  • Er wordt nu een bevestigingsvenster weergegeven voordat automatisch een handmatig gevecht wordt beëindigd.
  • Donatiebeloningen voor oude wonderen tonen nu het aantal oude wonder kennispunten dat een speler zal ontvangen voor het bereiken van een bepaalde donatierang.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:

  • Het Echo's van de Vergetenen-gebouw toont niet langer een onjuiste luchtballon voor spirituele goederen als je een Piramide van Zuivering in je stad hebt.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Vervalinformatie wordt nu correct weergegeven voor vervallen gebouwen in je inventaris.

Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horten graag jullie feedback!
 

Aeva

Chef
Ik vind het zeker niet bevorderlijk voor 'we spelen met z'n allen dit spel'.
Het is borderline uitsluiten en exclusiviteit bevorderen. IRL leidt dit soort zaken tot onverkwikkelijke ontwikkelingen.
Bovendien: wat doe je in een BS als je niet weet wie je teamleden zijn?
 
Je hebt een wat rooskleurig beeld van een BS. Er zijn zat BSen waar nooit een woord gechat wordt.

Mijn 1e BS op W was ook zo, 8 leden, waarvan 6 inclusief de aarts afwezig volgens stats, 1 lid speelde wat toernooi (heb je een BS voor nodig), ik zat in hoofdstuk 1-2 en was aan het groeien en kon nog weinig uitrichten. We hebben leuk samen een week of wat toernooi gedaan tot een kistje of 2-3 op een gegeven moment. Er waaide zo nu en dan een nieuw lid binnen, en dan een dag of wat later weer weg ging. Verder dan "hallo" zonder antwoord kwam je niet op de chat.

Toen ik de toren een beetje zinnig kon doen vond ik het tijd worden om een goed BS te gaan zoeken, en daar zit ik nog steeds.
Ik heb een mailtje rondgestuurd om te melden dat ik weg ging, en de reactie van de andere was dat hij het wat stil was in de BS, hij begreep dat ik weg ging, maar vond het niet zo nodig om zelf iets anders te zoeken, hij vond het wel best zo.
 
In mijn BS op A weet ik de namen wel van alle leden, maar helaas duurt het even voor mij om ze allemaal te leren op Beta waar ik een paar weken terug van BS geruild ben.
Ik neem wel de moeite om de namen te leren maar het gaat bij mij niet zo snel, Dus vandaar dat die optie zekers niet nutteloos is.
 
Symbooltje vermindert vergissingen, bovendien kun je zien dat ze iets veranderd hebben.

Wat ik veel leuker vind is dat je nu een nette popup krijg van wat er in een kistje zit, met aantal kp erbij. Hoop dat je dat op de mobiel nu ook hebt, want dat was nog wel eens een probleem.
 
Vergissingen ten aanzien van wat dan?Iemand heeft munten gestort in je Oude Wonder.. wat valt daaraan te vergissen???
Afhankelijk van hoe je denkt over stortingen door anderen kan het een groot verschil maken of een lid danwel niet-lid de storting doet.
Het symbooltje vermindert de kans op vergissingen.

Verder moet je er niet teveel achter zoeken, het is laaghangend fruit, kost echt geen tijd om in te bouwen als je het plaatje hebt.
Geeft een leuk regeltje in de verbeteringen lijst, en spelers vinden een onverwacht nieuw plaatje (de 98% die het forum niet leest).
 
Ze zouden het idee moeten omdraaien....
Als je bij een andere BS kijkt kan je zien of er iemand van een andere BS al heeft gestort.
De meeste BS-en zitten al met bekenden bij elkaar en hebben vaak al treintjes.
Voor een nieuw lid heeft het echt geen toevoeging.
Wij begroeten elk nieuw lid via de chat en in een BS word je, als het goed is, steeds actiever.
Want anders kan je beter alleen spelen.
Verder hoef ik hier geen discussie over....Het is mijn mening...dus Prima...
Groetjes verder....
 
Vind het ook geen toevoeging.
Bovendien het zal mij een worst zijn als iemand van buiten de bs het leuk vind om kp te storten in mijn ow. Hoe meer dat doen hoe beter en het liefst aanzienlijke aantallen. Ik zie het als gratis kp voor dat betreffende wonder.
 
Voor wie het belangrijk is, prima het is er. Zelf zit ik er iet op te wachten, maar ga er me zeker niet aan storen dat het er is. Als er bij mij iemand stort die niet in mijn BS zit zie ik dat idd dadelijk, omdat je elkaar kent. Voor wie zich juist aansluit, en misschien..... nieuwe leden moet leren kennen kan dit tijdelijk gemakkelijk zijn.
 
Bovenaan