• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.148

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.148



Op donderdag 3 maart zullen we onze werelden naar spelversie 1.148 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen


  • De lijst met meldingen toont nu alle meldingen van de afgelopen vijf dagen, tot een maximum van 500. Daarnaast hebben we de mogelijkheid toegevoegd om bepaalde soorten meldingen te verbergen om de lijst gebruiksvriendelijker te maken.
  • Als reactie op veel verzoeken van onze community hebben we nu een eenvoudigere manier geïmplementeerd om Burenhulp uit te voeren!

    NH01.png

Balancing Changes


  • Vanaf nu zal een aanzienlijk deel van de broederschapservaring worden toegevoegd aan de broederschapsavonturen-rangbeloningen.

Bug Fixes



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Het verzamelen van orks uit het Echoes van de vergetenen-gebouw geeft nu correct alle aanvullende spirituele goederen weer die zijn verkregen uit de Piramide van Loutering.
  • Muntwaarden voor Burenhulp op niveau 42 stadhuizen worden nu correct weergegeven.

Mobile


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Verhoogde waarden worden correct weergegeven in de Fort van de wraak.
  • Beschrijvingen voor niet-onderzochte oude wonderen zijn nu beschikbaar om opnieuw te bekijken.

Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag weer jullie feedback!
 

Aeva

Chef
Wat betekent dit precies?

  • Vanaf nu zal een aanzienlijk deel van de broederschapservaring worden toegevoegd aan de broederschapsavonturen-rangbeloningen.
 
Onderstaande optie zie ik niet. Heb in het provincie overzicht vanuit de wereldkaart nog steeds enkel de 2 tabs voor verkennen en vechten.
Vind de aanpassingen bij de meldingen verder super :)

  • Als reactie op veel verzoeken van onze community hebben we nu een eenvoudigere manier geïmplementeerd om Burenhulp uit te voeren!

    NH01.png
 

Aeva

Chef
De lijst met vermeldingen mag van mij zo de prullenbak in.
De oude manier vind ik veel prettiger, maar ik ben dan ook een dagelijkse speler.
Als alternatief: geef een keuze hoeveel je wilt zien, bijvoorbeeld 10 pagina's (oude systeem) of 2 dagen (48 uur).
 
Wijzig het paginanummer die je bekijkt onderin (bijv een 0 erachter zodat je op 10/X paginas uitkomt), en dan kun je omhoog naar de nieuwere meldingen.
 
De lijst met vermeldingen mag van mij zo de prullenbak in.
De oude manier vind ik veel prettiger, maar ik ben dan ook een dagelijkse speler.
Als alternatief: geef een keuze hoeveel je wilt zien, bijvoorbeeld 10 pagina's (oude systeem) of 2 dagen (48 uur).
Speel ook dagelijks, maar als er veel gehandeld wordt dan verdwenen er ook veel meldingen binnen een dag. Zonde wel gezien ik niet dagelijks 100% van de wereldkaart af ga met bh, maar hierdoor wel zo nu en dan frequente verleners mis. Filtertje erbij, helemaal super :)
 
Onderstaande optie zie ik niet. Heb in het provincie overzicht vanuit de wereldkaart nog steeds enkel de 2 tabs voor verkennen en vechten.
Vind de aanpassingen bij de meldingen verder super :)

  • Als reactie op veel verzoeken van onze community hebben we nu een eenvoudigere manier geïmplementeerd om Burenhulp uit te voeren!

    NH01.png
Net nog een keer gerefresht. het bh-tabje is nu ook te voorschijn :)
 
Wat betekent dit precies?
  • Vanaf nu zal een aanzienlijk deel van de broederschapservaring worden toegevoegd aan de broederschapsavonturen-rangbeloningen.
Een BS die net in de top 100 komt krijgt dan 60.000 xp voor het perk systeem
Plaats 50-41 geeft 85.000 xp
Plaats 40-31 geeft 110.000 xp
Plaats 30-21 geeft 135.000 xp
Plaats 20-11 geeft 160.000 xp
Plaats 10-8 geeft 185.000 xp
Plaats 7-4 geeft 210.000 xp
Plaats 3 geeft 225.000 xp
Plaats 2 geeft 240.000 xp
Plaats 1 geeft 250.000 xp
En dat is naast de gewone speler rang punten, tijd versnellers en eventueel gebouwtjes.
 

Aeva

Chef
Wat ik ook erg irritant vind is dat de instelling niet wordt onthouden, maar standaard op die twee joekels van groene vinken springt.
Als je een standaard instelt doe dan gewoon alles uit.
 
De lijst met vermeldingen mag van mij zo de prullenbak in.
De oude manier vind ik veel prettiger, maar ik ben dan ook een dagelijkse speler.
Als alternatief: geef een keuze hoeveel je wilt zien, bijvoorbeeld 10 pagina's (oude systeem) of 2 dagen (48 uur).
Ik ben er bij mee, wout houd je tegen om na 9 pagina's te stoppen met kijken?
Dan is het voor jouw bij het oude gebleven, dan kan ik veel makkelijker mijn buurtjes helpen en hoef ik niet na te denken over hoe handel mijn notificaties vervuild
 

Aeva

Chef
Ik ben er bij mee, wout houd je tegen om na 9 pagina's te stoppen met kijken?
Dan is het voor jouw bij het oude gebleven, dan kan ik veel makkelijker mijn buurtjes helpen en hoef ik niet na te denken over hoe handel mijn notificaties vervuild
Mijn punt is niet dat het weg moet, maar dat ik de uitvoering heel irritant vind.
Als er een keuze zou zijn die je in kunt stellen en die dan behouden blijft, is het een ander verhaal.
Ik zou dan op een leeg vel willen beginnen, vervolgens de keuze voor hoeveel je wilt zien (bijvoorbeeld keuze uit 10, 20, 30 pagina's) en daarna wat je wilt zien (vinkje voor alleen buren, alleen balans of allebei).
 

Aeva

Chef
Wat je echt wilt denk ik is een standaard instelling als je opstart, en daarna steeds de keuze onthouden zolang het spel draait.
Dat, maar dan permanent. Dan kies je wat je wilt. Dat blijft gewoon zo ingesteld (ook als je afsluit en weer opstart). Totdat je besluit dat het anders moet.
 
Bovenaan