• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.139

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.139



Op donderdag 14 oktober zullen we onze werelden naar spelversie 1.139 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Koninklijke prijspas: het aantal beschikbare munten in het Koninklijke prijspas-venster wordt niet langer rood weergegeven als dit niet het geval zou moeten zijn.

Mobiele apps


Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Vlakke weergave: In de vlakke weergave zullen gebouwgebieden nu informatie tonen of een gebouw is losgekoppeld of niet.
  • Vlakke weergave: Vlakke weergave is nu ook beschikbaar in de bouwmodus! Plaats die vierkanten!
  • Goederen: Bij het verzamelen van goederen in de stad was er soms geen nummer op de verschijnende pop-ups te zien. Dit mag niet meer gebeuren.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update.
 
Nieuw: De Koninklijke prijspas
Dit evenement zal dezelfde mechanica gebruiken als vorig jaar, maar naast het competitie-systeem komt er dit jaar ook een nieuwe toevoeging: De Koninklijke Prijspas. Dit is een speciale Premium-optie die je kunt kopen om extra beloningen te krijgen bij elke hoofdprijs die je in dit evenement verwerft.

In het venster Hoofdprijzen, beschikbaar in de linkerbenedenhoek van het evenementscherm, kun je de aankomende evenementprijzen zien die op je wachten om te worden ontgrendeld. Hier kun je voor elke 20 verzamelde sterrenstof een van de hoofdprijzen van het evenement ontgrendelen, waaronder verschillende zeer zeldzame directe effecten, samen met artefacten voor de gloednieuwe rode pandameester om te evolueren.

Dit jaar hebben we ook Koninklijke Grote Prijzen toegevoegd! De Koninklijke prijzen worden beschikbaar bij aankoop van de Koninklijke prijspas en je kunt dit op elk moment in het evenement doen! Als je het ontgrendelt, kun je voor elke 20 verzamelde sterrenstof tegelijkertijd een van de koninklijke prijzen ontvangen, met nog meer beloningen voor je stad!
1634058567513.png


Bron: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/herfststerrenbeelden-2021.9865/
 
O ja, dat ding.
Dat is al weer ruim een maand geleden dat het geïnstalleerd werd waardoor ik het al weer vergeten was.
Bedankt voor de reminder Vonkentrekker.
 
  • Vlakke weergave: In de vlakke weergave zullen gebouwgebieden nu informatie tonen of een gebouw is losgekoppeld of niet.

vraagje over dit puntje : buiten de informatie of dit losgekoppeld is, is het dan mogelijk om gelijk de info in te zien, wat ook te zien als je niet vlak is?
bv in vlakke weergave kan je makkelijk schuiven en overzien maar dan wil ik gelijk info inzien voor evt verkoop. Nu moet ik terug naar gebouwen zien wat het nog doet en daarna evt verkoop.
 
We horen graag jullie feedback over deze update.
Eigenlijk de aankondiging omtrent 30 september: On- en offline status in je broederschap
Leuk om dit op de PC zo gemakkelijk te zien, maar ze zijn wel subtiel, die kleine bolletjes.
Op de app (nog?) niet beschikbaar.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
  • Vlakke weergave: In de vlakke weergave zullen gebouwgebieden nu informatie tonen of een gebouw is losgekoppeld of niet.

vraagje over dit puntje : buiten de informatie of dit losgekoppeld is, is het dan mogelijk om gelijk de info in te zien, wat ook te zien als je niet vlak is?
bv in vlakke weergave kan je makkelijk schuiven en overzien maar dan wil ik gelijk info inzien voor evt verkoop. Nu moet ik terug naar gebouwen zien wat het nog doet en daarna evt verkoop.
Welke info heb je het over? In de vlakke modus kan je de gebouwen ook aanklikken, waarna het gebouw zichtbaar wordt. Je kan dan ook direct het gebouw verkopen.

Eigenlijk de aankondiging omtrent 30 september: On- en offline status in je broederschap
Leuk om dit op de PC zo gemakkelijk te zien, maar ze zijn wel subtiel, die kleine bolletjes.
Op de app (nog?) niet beschikbaar.
Klopt, dit is er inderdaad vooralsnog enkel in de browserversie van het spel.
 
@DonFrank :136E0A17-20C5-4ABE-AF17-EBC0F02C7BFD.jpeg

ik bedoel deze informatie maar ik zag al dat dit ook niet bij zichtbaar er niet bij stond…excuses.
maar zou wel fijn zijn als je het ook verkopen deze info zou zien ;)
 
Bovenaan