• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.125

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spleupdate 1.125



Op donderdag 18 maart zullen we onze werelden naar spelversie 1.125 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen


  • Kennispuntdonaties - Een pop-upbericht dat verschijnt wanneer je probeert meer Kennispunten te doneren dan er nodig zijn in een oud wonder van een andere speler, is verbeterd en zal nu meer informatief zijn.
  • Mijlpaal-beloningen - De voortgangsbalk van de mijlpaal in het opdrachtenvenster van verschillende evenementen geeft nu je voortgang weer.
  • E-mailactivering - Om spelers die nog geen geactiveerd e-mailadres hebben, te helpen hun e-mailadres te wijzigen, zal de knop "validatie-e-mail opnieuw verzenden" het nu mogelijk maken om het e-mailadres in te voeren waarnaar de validatie moet worden verzonden.

Balansaanpassingen


  • Algehele veranderingen bij het balanceren van gebouwen zullen alle spelers een iets betere cultuurwaarde geven op veel gebouwen, bijvoorbeeld verschillende evenementgebouwen, Roodbaards troon of de zwaartekracht herberg. Laat ons weten wat je hiervan vindt!

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Wapenkamer - Een opdracht die om een wapenkamer vraagt van niveau 3, zal nu correct om niveau 2 vragen
  • Browser - Zoomen via muiswiel werkt correct bij gebruik van Firefox
  • Handelaar - Het bloeiend handelaarsgilde-venster toonde een verkeerd pictogram voor basisproductie. Dit is opgelost.
  • Kisten - Een probleem dat ervoor kon zorgen dat het spel vastliep bij het openen van kisten, is opgelost.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Inloggen - Inloggen via Facebook zal niet langer een overvol tekstvak tonen voor specifieke landen.
  • Weergave - Het pictogram "Goederen" bovenaan het scherm zal niet langer irriteren en is nu volledig drukbaar. Het actieve aanraakgebied is gecorrigeerd.
  • Wapenkamer - In bepaalde situaties kan het uitbreiden van de wapenkamer terwijl het eenheden produceert, leiden tot verlies van de huidige productie. Dit moet nu worden bevestigd met een pop-upbericht.
  • Kisten - Nieuw gewonnen items uit een draaiende kist in een evenement hebben nu correct een "Nieuw" -indicator in het inventarisscherm, die spelers op de hoogte stelt van het nieuwe item.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
We horen graag jullie feedback over deze update!
 
Melding bij gebouwen plaatsen/upgraden waarvoor je geen bonus hebt zijn zeer iritant.
Ik ben nu alvast mijn t?+2 gebouwen aan het maken en upgraden zodat ik ze al behoorlijk ver klaar heb als H18 komt.
Nu krijg je dus die stomme melding en ben je eigenlijk verplicht om hem permanent weg te klikken.
 
Kennispunten verdwijnen bij toernooi als je meer als tien punten hebt gewonnen. als je niet meteen gebruikt zijn ze boven de 10 verdwenen
 
Kennispunten verdwijnen bij toernooi als je meer als tien punten hebt gewonnen. als je niet meteen gebruikt zijn ze boven de 10 verdwenen
1616269183292.png

Nee hoor net op ergens rond de 7700 kp begonnen.

Zit nu een dikke 400 hoger.
 
Ik heb een oplossing voor die onnodige melding voor als je fabrieken aan het maken bent waar je "schijnbaar" geen bonus voor hebt.
Zodra iemand zijn/haar T1+1 fabriek maakt, controleer of de persoon in H10 of hoger zit. Is het antwoord JA dan melding overslaan.
Voor T2+1 geld dan H11 en voor T3+1 geld H12.
Voor T1+2 wordt het H16 T2+2 is het H17 en voor T3+2 is het H18
Nog makkelijker wordt het door T1-3 +1 allemaal van af H10 te negeren en T1-3 +2 van af H16
 
Ik heb een oplossing voor die onnodige melding voor als je fabrieken aan het maken bent waar je "schijnbaar" geen bonus voor hebt.
Zodra iemand zijn/haar T1+1 fabriek maakt, controleer of de persoon in H10 of hoger zit. Is het antwoord JA dan melding overslaan.
Voor T2+1 geld dan H11 en voor T3+1 geld H12.
Voor T1+2 wordt het H16 T2+2 is het H17 en voor T3+2 is het H18
Nog makkelijker wordt het door T1-3 +1 allemaal van af H10 te negeren en T1-3 +2 van af H16
Te negeren voor wat? bedoel je de questlijn? met "meldingen overslaan"? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet wat je bedoelt...???
Nu krijg je een melding als je een fabriek maakt waarvoor je geen bonus krijgt, zelfs in H17 krijg je die melding.
Ik ben me aan het voorbereiden op H18 en verder dus ben ik begonnen met mijn T1+2 fabrieken en natuurlijk ook T2+2 en T3+2 die in de voorraad kunnen als ze klaar zijn.
De melding dat je een fabriek aan het maken bent die nutteloos is voor jou is dus totaal overbodig en zelfs verkeert.
Dat je hem in het begin krijgt is goed omdat je in de eerste 11 hoofdstukken nog geen voordeel er van hebt maar zodra je Spirituele goederen kunt gaan maken heb je ze nodig en wil je de melding liever niet zien in het hoofdstuk er voor zodat jij je kan voorbereiden.

@Carlala Je kunt de melding waar over ik het heb uit en aan zetten in je settings menu op het eerste tabblad net onder de melding voor diamanten gebruik.
Het gaat dus puur om het bouwen zelf, niet om opdrachten tijdens je hoofdstuk.
 
Nu krijg je een melding als je een fabriek maakt waarvoor je geen bonus krijgt, zelfs in H17 krijg je die melding.
Ik ben me aan het voorbereiden op H18 en verder dus ben ik begonnen met mijn T1+2 fabrieken en natuurlijk ook T2+2 en T3+2 die in de voorraad kunnen als ze klaar zijn.
De melding dat je een fabriek aan het maken bent die nutteloos is voor jou is dus totaal overbodig en zelfs verkeert.
Dat je hem in het begin krijgt is goed omdat je in de eerste 11 hoofdstukken nog geen voordeel er van hebt maar zodra je Spirituele goederen kunt gaan maken heb je ze nodig en wil je de melding liever niet zien in het hoofdstuk er voor zodat jij je kan voorbereiden.

@Carlala Je kunt de melding waar over ik het heb uit en aan zetten in je settings menu op het eerste tabblad net onder de melding voor diamanten gebruik.
Het gaat dus puur om het bouwen zelf, niet om opdrachten tijdens je hoofdstuk.
Helder!
 
Bovenaan