• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.119

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.119



Op donderdag 10 december zullen we onze werelden naar spelversie 1.119 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Let op: Dit is de laatste spelupdate in 2020. De volgende spelupdate (versie 1.120) zal volgen in Januari.

Verbeteringen


  • We voegen een heleboel nieuwe avatars toe aan het spel!
    Voor zowel mensen als elfen, voegen we een avatar toe van de winnaar van de #MACxElvenar wedstrijd!
    potrait_id_halloweenwinner.png


    Voor mensen, voegen we de volgende drie avatars toe die gekozen kunnen worden op elk moment in het spel:
    portrait_id_humans_priestess.png
    portrait_id_humans_vagabond.png
    portrait_id_humans_dancer.png


    Voor elfen, voegen we de volgende avatars toe die gekozen kunnen worden vanaf hoofdstuk 4:
    portrait_id_cheeks.png
    portrait_id_rough.png


    En als laatste voegen we de volgende avatars toe voor mensen, die gekozen kunnen worden vanaf hoofdstuk 4:
    portrait_id_gigolo.png
    portrait_id_latina.png

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Ranglijsten - Een probleem opgelost met het sorteren wanneer een zoekresultaat meer dan 2 pagina's aan resultaten opleverde.
  • Toren der eeuwigheid - De goederen-selectie binnen diplomatie zou nu consistent de goederen correct moeten sorteren.
  • Gebouwen - Probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat een verkeerd niveau werd weergegeven in tooltips voor het bouwen.
  • Directe effecten - Directe effecten inzetten zorgt er nu voor dat de getoonde diamant-kosten worden bijgewerkt om de aftelklok onmiddellijk te beëindigen. Opmerking: dit was slechts een visueel probleem en het juiste (altijd lagere) aantal diamanten werd afgetrokken, zelfs als het nummer op de knop verkeerd zou kunnen zijn.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Een kleine reeks technische en interface-aanpassingen wordt uitgerold voor onze diamant-winkel. Deze wijzigingen zijn in eerste instantie alleen beschikbaar voor een klein percentage van de spelers, terwijl we hun technische prestaties grondig testen.
  • Android - Om problemen op te lossen die het onmogelijk zouden maken om de tutorial te voltooien, hebben we de mogelijkheid moeten uitschakelen om Elvenar in de modus voor gesplitst scherm te gebruiken op Android-apparaten.
  • Chat - Voorkomen dat de chat-interface breekt in het geval het account van een broederschapslid is verwijderd.
  • Opdrachten - Een ontbrekend pictogram toegevoegd aan een van de opdrachten in het hoofdstuk handelaars van unur.

Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
De laatste update dit jaar! We horen graag jullie feedback.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik moet zeggen dat die nieuwe avatars werkelijk prachtig zijn!
 
Vind de onderste 2 wel mooi, Tja verder niet echt mijn ding net als die reclame plaatjes van eerder. hier staat iig geen reclame op.
 
spuuglelijk maar wordt wel vrolijk van extra opties :D

Ik zie ook dat de onderzoeksinterface op webbrowser een update heeft gehad.
Mis de knop met kp onderzoeken... verschijnt pas wanneer je op onderzoek zelf klikt.... dus dat is even wennen.
En nu extra symbool erachter wat er vrijgespeeld wordt met onderzoek.. vind dat een zeer goede aanvulling....

misschien zat het er al eerder in maar dat heb ik dan gemist :)
 
Android app.
De kennisboom is onoverzichtelijk geworden. Het vermelden van allerlei details per punt maakt het te groot. Dit is geen kwestie van wennen, want deze presentatie lijkt heel erg op die van Forge of Empires, die ik heel goed ken.
Uiteindelijk moet je toch het detailscherm oproepen, dus het tonen van al die extra info in het hoofdscherm van de kennisboom voegt niets toe.Screenshot_20201214-233412_Elvenar.jpg
 
Android op Samsung Galaxy A40
De vorige versie gebruikte mijn volledige scherm met een breedte van 13,1cm
Nu heb ik links en rechts 2 zwarte balken waardoor ik maar 11,2cm over houd. Dat is 15% minder!
Kan ik alsjeblieft de fullscreen weergave weer terugkrijgen?
 
Ik wacht nog wel ff. Als microsoft mij bij de unhappy few wil indelen is dat best. Ik ga ondertussen heel happy door met mijn leven :)
 
Bovenaan