• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.118

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Spelupdate 1.118



Op donderdag 26 november zullen we onze werelden naar spelversie 1.118 updaten. In deze versie zijn er weer een aantal veranderingen, waarvan je hieronder een lijst kan vinden.

Verbeteringen


  • Verschillende broederschaps-opties voor spelers die nog geen lid zijn van een broederschap zijn opnieuw gemaakt en verplaatst. Ze zijn nu allemaal gemakkelijk toegankelijk via de broederschaps-knop onder het spelersprofiel:
    • De "Word lid" -knop brengt spelers niet langer naar de ranglijst, maar in plaats daarvan rechtstreeks naar een lijst met voorgestelde broederschappen waaraan ze zouden kunnen deelnemen. Broederschaps-ranglijsten zijn ook nog steeds toegankelijk op een ander tabblad binnen hetzelfde venster.
    • Het oprichten van een broederschap gebeurt in hetzelfde venster, in plaats van een nieuw dialoogvenster te openen.
    • Het algoritme voor voorgestelde broederschappen is verbeterd om betere resultaten te bieden.
  • Een nieuwe melding bovenaan het scherm informeert spelers die de Flash-client gebruiken dat Adobe de ondersteuning van de Flash-speler eind 2020 zal beëindigen. Deze melding vraagt om over te schakelen naar de HTML5-client en kan worden afgewezen.
  • Het bonuseffect van de Piramide van Loutering is geherformuleerd om aan te geven dat extra Spirituele Goederen alleen worden toegekend als Orks worden verzameld uit een reguliere productie, niet uit een bonusproductie (bijv. Secundaire producties in evoluerende gebouwen).

Balansaanpassingen


  • Magische woongebouwen en magische werkplaatsen worden nu altijd ontgrendeld met de eerste technologie van elk nieuw hoofdstuk, in plaats van gebonden te zijn aan het respectievelijke werkplaats of woongebouw-onderzoek binnen het hoofdstuk, indien beschikbaar. Dit wordt gedaan om verwarring te voorkomen en om meerdere bugs en problemen op te lossen.

Opgeloste problemen



Zoals met elke update, hebben we ook nu weer een aantal problemen opgelost, waaronder:
  • Oude wonderen - De Drakenark kent nu op de juiste manier beloningen toe aan iedereen die genoeg heeft geholpen met vooruitgang in de onderzoeksfase.
  • Berichten - Er wordt opnieuw een melding over nieuwe berichten weergegeven wanneer berichten vanuit het systeem zijn verzonden, in plaats van een speler (bijv. Om te informeren over een reactie van de supportdienst).
  • Evenementen - Runenscherven en gebroken gescherven in beloningskisten worden niet langer beide weergegeven als runenscherven, maar hebben beide hun juiste naam.
  • Opdrachten - De opdracht "Poging tot toenadering" kan nu ook worden voltooid door magische woongebouwen te hebben, in plaats van alleen reguliere.
  • Vertalingen - Bepaalde teksten binnen het broederschapsavontuur verschijnen niet langer in het Engels, maar geven in plaats daarvan de juiste vertalingen weer.

Mobiele apps



Let op: de appversie van de update wordt los van de browserversie bijgewerkt. Hierdoor kan het zo zijn dat de update eerder of later beschikbaar is via Google, Apple of Amazon.
  • Snelkoppelingen om een nieuw bericht met een speler te maken of om toegang te krijgen tot hun stad, zijn toegevoegd aan het overzicht van de aanvragers in het broederschaps-venster.
  • Snelkoppelingen om het broederschaps-profiel te bekijken en om een nieuw bericht met de aartsmagiër van een broederschap te creëren, zijn toegevoegd aan het overzicht van lidmaatschapsaanvragen voor spelers die zich momenteel aanmelden voor broederschappen.
  • Gevechten - Het scherm met gevechtsresultaten beweert niet langer af en toe dat er slechts één type eenheid naar de strijd werd gestuurd als er gemengde eenheidstypen aanwezig waren om een gevecht met succes te winnen.
  • Berichten - Het berichtensysteem onthoudt niet langer ten onrechte de naam van eerdere ontvangers bij het maken van een nieuw bericht met een enkele speler, nadat een ander bericht naar een andere speler werd weggegooid voordat het werd verzonden.
  • Inventaris - Gebouwen die bevolking of cultuur vereisen, kunnen niet langer worden geplaatst, wanneer niet aan hun respectievelijke vereisten is voldaan. Voorheen konden ze worden geplaatst, maar dan laadde het spel opnieuw en werden ze weer in de inventaris geplaatst.
  • Broederschappen - Het zoeken naar leden wordt niet langer afgebroken nadat een ongeldige zoekopdracht (bijv. minder dan 3 karakters) is uitgevoerd.
Zoals altijd horen we graag jullie feedback. Laat ons weten wat je denkt door een bericht in het discussietopic achter te laten!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
Ik denk dat dit een update is die jullie wel kunnen waarderen! We horen graag jullie feedback.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser726

Guest
Als gebroken scherven nu geschreven is als : “gebroken gescherven” zoals in de aankondiging staat dan verwacht ik binnenkort weer een spelupdate aangaande dit topic
 
De drakenark is een nieuw wonder van het laatste hoofdstuk.

O ja, oeps, Dank je :)

Yup en beide zijn zoooooooo slecht, dan ze enars nog beter is lol.
En dat zegt meer dan genoeg.

Nou, dat Orakel van geluk is voor het eerst in 3 hoofdstukken wel een wonder om te overwegen. Restauratiespreuken wordt langzaam wel een ding als je heel veel event prijstgebouwen hebt staan. De uitbreidingen zijn de laatste 2 hoofdstukken waardeloos, maar die gebouwen zijn wel het fundament waar mijn stad op staat. Dus in mijn geval is t wel interessant. Jij had het vorige hoofdstuk mazzel, dus mogen wij ook een keer :p
 
  • Het algoritme voor voorgestelde broederschappen is verbeterd om betere resultaten te bieden.

Ik ben wel nieuwsgierig naar de verschillende factoren. Ik vermoed dat er op de achtergrond wordt gekeken naar de balans van bonusgoederen?
 
Nou, dat Orakel van geluk is voor het eerst in 3 hoofdstukken wel een wonder om te overwegen. Restauratiespreuken wordt langzaam wel een ding als je heel veel event prijstgebouwen hebt staan. De uitbreidingen zijn de laatste 2 hoofdstukken waardeloos, maar die gebouwen zijn wel het fundament waar mijn stad op staat. Dus in mijn geval is t wel interessant. Jij had het vorige hoofdstuk mazzel, dus mogen wij ook een keer :p
Is het?
1 restauratiespreuk op level 1 per week, maar stel dat je die naar level 31 werkt en er dan 7 geeft.
Dat kost je heel veel moeite.

Je kan jezelf ook aanmelden bij een 10+ kistjes gilde, je zorgt dat je netjes minimaal 1600 puntjes haalt wat voor iedereen ongeacht waar je zit met 2 vingers in de neus te doen is, en anders vraag je even om hulp wat je verkeerd doet, dan is er best iemand die je wil wijzen op wat er fout gaat.

Dan krijg je wekelijks 15-24 (10 via omzetten blauwdruk in academie) restauratiespreuken per week.

Het kost je geen moeite, geen expansie aan ruimte, en maakt dingen niet lastig in toren en toernooi.
Voor mij is dat dan van het niveau enars, je krijgt er wel iets voor (runescherven) maar staat in geen verhouding tot wat het kost.
 
Ik zie net dat dankzij die nieuwe update sneeuw aan het vallen is.
Krijg ik straks mijn scherm vergoed als deze bevroren raakt dankzij een mogelijke sneeuwstorm ;) ?
 
Bovenaan