• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.64

Beste Elfen en Mensen,

Gebruik alsjeblieft dit discussieonderwerp om de update naar versie 1.64 te bespreken.

We kijken uit naar jullie feedback!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team
 
update maandag? wij zijn gewoon om de update pas op donderdag te krijgen, klopt dit wel? (is dit niet een kopie van EN forum waar de update altijd enkele dagen vroeger komt?)
 
De update zou normaal gesproken inderdaad deze donderdag geïnstalleerd worden volgens schema, maar ditmaal dus inderdaad een paar dagen later op maandag. :)
 
Ik vindt het onduidelijker de nieuwe icoontjes. Is ietwat waziger en niet scherp, en ja ik heb een goede bril ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Ik vindt het onduidelijker de nieuwe icoontjes. Is ietwat waziger en niet scherp, en ja ik heb een goede bril ;)
Volgens mij hebben ze wel wat minder detail. Verder vind ik de edelsteen en elixer icoontjes verbetert. Zijde weet ik zo nog niet (helemaal veranderd en onherkenbaar, even wennen natuurlijk;)). De rest vind ik maar mwa. Vooral hout en staal lijkt me minder gedetailleerd. enfin. dit was het dan maar
 
Jammer dat bij de app de PM of mail functie nog steeds ontbreekt. Dat maakt het op sommige punten toch wel lastig om binnen een broederschap te communiceren. Chat is daar absoluut niet geschikt voor, neem alleen al bijvoorbeeld de wondermail, dat gaat niet via de app. Nu ja, dat werkt toch ook niet bij de app, want daar is het nog steeds niet mogelijk op KP te doneren aan je broeders/zusters of buren. En ja om dan gelijk nog door te gaan, zou ook leuk zijn als KP instants werken op de app. Leuk dat je die wint in een toernooi of event, maar wat heb je er aan als je op de app speelt... Niets... ze zijn ook niet zichtbaar in je inventaris. Ik zou toch graag zien dat aan deze punten bij de app versier wat meer prio aan wordt gegeven. De app blijft zo een uitgeklede of niet volwaardige versie van de browser en dat ondermijnt toch wel het samenspel binnen een broederschap.

Ik vind verder de aanpassingen van de icoontjes voor de browser wel erg mooi.:) Beeld lijkt wel nu wel wat helderder.
 
Jammer dat bij de app de PM of mail functie nog steeds ontbreekt. Dat maakt het op sommige punten toch wel lastig om binnen een broederschap te communiceren. Chat is daar absoluut niet geschikt voor, neem alleen al bijvoorbeeld de wondermail, dat gaat niet via de app. Nu ja, dat werkt toch ook niet bij de app, want daar is het nog steeds niet mogelijk op KP te doneren aan je broeders/zusters of buren. En ja om dan gelijk nog door te gaan, zou ook leuk zijn als KP instants werken op de app. Leuk dat je die wint in een toernooi of event, maar wat heb je er aan als je op de app speelt... Niets... ze zijn ook niet zichtbaar in je inventaris. Ik zou toch graag zien dat aan deze punten bij de app versier wat meer prio aan wordt gegeven. De app blijft zo een uitgeklede of niet volwaardige versie van de browser en dat ondermijnt toch wel het samenspel binnen een broederschap.

Ik vind verder de aanpassingen van de icoontjes voor de browser wel erg mooi.:) Beeld lijkt wel nu wel wat helderder.
Ik speel veel via de app en we kunnen nu de kop instantie wel gebruiken in onze eigen wonderen. Stap 1 is gezet. De mailfunctie is een groot gemis. Wel heel blij met de kp instants. Jammer dat we nog niet kunnen zien wie er hebben bijgedragen. Maar ja zal niet allemaal ineens kunnen.
 
Bovenaan