• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.53

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist zijn de Release notes 1.53 geplaatst.

Graag horen we wat jullie van deze release vinden.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 

DeletedUser3211

Guest
Den ben ik de eerste die feedback geeft.

Er staat aangegeven dat de ondezoeksboom nu op de juiste plek opent.
Helaas is dit nog steeds niet het geval zoals dat hier te zien is:
Naamloos1.jpg



Terwijl het zo zou moeten zijn:
Naamloos2.jpg
 
@Bermuda Dit zijn de release-notes van versie 1.53. Deze moet nog wel doorgevoerd worden, voor je de verbeteringen ziet. Dat zal later vandaag een keer gebeuren.

PS. Lord Soth was me net voor. We wachten op de nieuwe versie.
 
Laatst bewerkt:
@Desi In de aankondiging staan een tweetal engelse zinnen en twee andere foutjes:
Quests waarbij je goederen moet verzamelen, tellen nu ook Gain Goods quests did not count Sentient Goods
Onvolledig vertaald.

Note: the app version of the update is released separately from the browser version.
Niet vertaald.

Gebouwanimaties werden inactief als er een spel op dat gebouw werd uitgesproken.
'spel' moet zijn: spreuk .

De ranglijsten liets moms een verkeerde waarde zien.
'liets moms' moet zijn: liet soms .
 

DeletedUser2349

Guest
Desi in de release notes zei:
  • De Feniks van de Brandende Feniks gebouwen verdween als de productie klaar was.
Ik vond dat wel handig eigenlijk; kon je goed zien wanneer de productie klaar was. :cool:
Had voor mij geen fix nodig gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Oh, kom op @Keimpe14
Was het niet te begrijpen dan?
Heus wel, en ze gaan dit heus niet opeens veranderen
 
"Quests waarbij je goederen moet verzamelen, tellen nu ook Spirituele goederen." betekent dat iedereen een opdracht zou kunnen krijgen "verzamel spirituele goederen", ook als je ze nog niet produceert, terwijl bedoeld is dat "ook spirituele goederen nu meetellen" voor een quest die zegt "verzamel x goederen" ;)
 

DeletedUser1427

Guest
"Quests waarbij je goederen moet verzamelen, tellen nu ook Spirituele goederen." betekent dat iedereen een opdracht zou kunnen krijgen "verzamel spirituele goederen", ook als je ze nog niet produceert, terwijl bedoeld is dat "ook spirituele goederen nu meetellen" voor een quest die zegt "verzamel x goederen" ;)

Dit houdt in dat als er een opdracht komt met: Verzamel een X aantal goederen (goederen in het algemeen) dat spirituele goederen ook meetellen met de opdrachten. Opdrachten die vragen om een specifiek goed of productie soort blijven specifiek.
 
Bovenaan