• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.52

DeletedUser1592

Guest
Beste Elvarianen,

De releasenotes voor 1.52 zijn zojuist geplaatst.
We zijn erg benieuwd naar jullie mening.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser1592

Guest
Op zich blij met de KP instant voor de oude wonderen, ik kan alleen nu niet meer zien wat het oplevert aan prijzengeld.
Ik zou graag op https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Hoofdpagina terug kunnen zien wat het oplevert.
Want de lijsten op CW's site http://crazywizard.info/en/wonder_mountain_halls.html kloppen nu niet meer.

Bekijk bijlage 3173

Wat is paars 2 en wat lichtblauw 1 ?
De wiki zal zo snel mogelijk door de wiki moderatoren worden bijgewerkt.
 

DeletedUser234

Guest
Met de update zijn mijn betoveringen verdwenen. :(

Is dat normaal? Dan gebruik ik geen spreuken meer vlak voor een update.
 

DeletedUser2600

Guest
30652273_10211523252497566_4854044864538530728_n.jpg
index.php

paars 2 x20 kp
blauw 1 x 5 kp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1427

Guest
Met de update zijn mijn betoveringen verdwenen. :(

Is dat normaal? Dan gebruik ik geen spreuken meer vlak voor een update.

Je kunt deze vraag het best bij support neerleggen, dan kan er gekeken worden waar het probleem ligt.
 

DeletedUser3012

Guest
Kun je eigenlijk wel zelf vechten bij de app, of is het standaard automatisch. Daar leek het op toen ik het probeerde. Doe ik dus nooit meer:(
 
Kun je eigenlijk wel zelf vechten bij de app, of is het standaard automatisch. Daar leek het op toen ik het probeerde. Doe ik dus nooit meer:(
voorlopig is alles automatisch (of ik heb het manuele nog niet gevonden).
Benieuwd wat ze gaan doen bij toernooi :)

toernooi en oude wonderen donaties zijn de volgende dingen op de app denk ik.
 
Euh, de uitleg zegt "scherven" waar we vroeger hele runen kregen? Hierboven suggereert de afbeelding dat het nog steeds runen zouden zijn, dus dan is het enkel een verwarrende foute vertaling neem ik aan.
 

DeletedUser1427

Guest
Euh, de uitleg zegt "scherven" waar we vroeger hele runen kregen? Hierboven suggereert de afbeelding dat het nog steeds runen zouden zijn, dus dan is het enkel een verwarrende foute vertaling neem ik aan.

Nee hoor, de vertaling hiervan klopt. Runenscherven zijn inzetbaar in de runenschijf van dat betreffende oude wonder. Lukt het om een deel van de runenschijf te verlichten dan is één runen actief gemaakt in de betreffende runenschijf, mislukt de runenscherf dan wordt het een kapotte runenscherf.
 

DeletedUser2239

Guest
Euh, de uitleg zegt "scherven" waar we vroeger hele runen kregen? Hierboven suggereert de afbeelding dat het nog steeds runen zouden zijn, dus dan is het enkel een verwarrende foute vertaling neem ik aan.

We kregen altijd alleen maar scherven. Met de scherven kun je proberen de runen in de cirkel te vullen Je bent vermoedelijk in de war met de geweldig genaamde "kapotte scherven".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Op zich blij met de KP instant voor de oude wonderen, ik kan alleen nu niet meer zien wat het oplevert aan prijzengeld.
Ik zou graag op https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Dwergen_oude_wonderen terug kunnen zien wat het oplevert.
Want de lijsten op CW's site http://crazywizard.info/en/wonder_mountain_halls.html kloppen nu niet meer.

Bekijk bijlage 3173

Wat is paars 2 en wat lichtblauw 1 ?

De wiki zal zo snel mogelijk door de wiki moderatoren worden bijgewerkt.
Prima en uitstekend dat de wiki t.z.t. wordt bijgewerkt met de beloningen. Toch lijkt het mij handiger om in het spel duidelijker aan te geven wat de opbrengst is per kist (overigens ook bij de toernooien). Die "Oude Kennis" (KP-instants) iconen zijn hartstikke mooi, maar zijn eigenlijk nietszeggend; mede ook omdat je geen tooltip kan krijgen van informatie die wordt weergegeven in een tooltip. Ik zou graag zien dat er, behalve het aantal instants, er ook bij komt te staan om hoeveel KP het gaat. Zowel bij de kistjes van Oude Wonderen als de kistjes in de toernooien.
 

DeletedUser3012

Guest
Leuke release. cool hoor. meer OW effecten. heel lollig. Maar (dat zou ik dan graag willen weten) ik heb nergens gelezen dat sommige fabrieken opeens anders bewegen. is dat expres, of is het een bug?
 
In de techtree kom ik nu steeds halverwege de onderzoeken i.p.v. op 't einde waar in nu zit in dat hoofdstuk! Ik dacht dat deze "bug" waar ik eerder geen last van had gefixt zou zijn..., is er nu 1 geworden!
 
Ik kon door de alweer uitgevallen chat geen goederen vragen in de broederschap, voor een opdracht van het evenement, waardoor een gebouw-upgrade klaar was voor de volgende opdracht. Nu doe ik er een volle dag langer over voor het evenement. Flexibele login-tijden heb ik ook niet nu m'n PC gesneuveld is, dus 24 uur vertraging. Leuk :mad:

PS. Er zijn over de chat twee topics tegelijk aangemaakt,1 bij bugs, 1 bij discussies, mss best samenvoegen bij bugs.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1427

Guest
PS. Er zijn over de chat twee topics tegelijk aangemaakt,1 bij bugs, 1 bij discussies, mss best samenvoegen bij bugs.

Bedankt voor het melden, de betreffende topics zijn samengevoegd en staat nu bij de discussies. Het probleem met de chat is inmiddels weer opgelost.
 
Bovenaan