• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.48

DeletedUser

Guest
Geen release notes, geen feedback topic, maar wel een nieuwe release

En de eerste bug (gemeld op de beta, blijkbaar niet gefixt) is er al.
Als je de herhaalbare quests roteert, verdwijnt na een paar keer doorklikken de questgever.


edit Desi: De releasenotes zijn geplaatst: Klik hier om ze te lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
morgen tenminste al een 1 week oud probleem en het probleem veroorzaakt nu ook andere problemen omdat de boel blijft hangen er per ongeluk verkeerde knoppen gedrukt worden en er gebouwen bij een speler in mijn BS verdwijnen en dat dit uitmunt in eigen schuld dikke bult na het aanmaken van een ticket.:mad:
 

DeletedUser222

Guest
morgen tenminste al een 1 week oud probleem en het probleem veroorzaakt nu ook andere problemen omdat de boel blijft hangen er per ongeluk verkeerde knoppen gedrukt worden en er gebouwen bij een speler in mijn BS verdwijnen

Dit overkwam mijn vrouw ook maar bij haar verdween een wondermail. Als er meer klachten betreffende dit probleem komen stop ik voorlopig met dit spel en wacht tot het opgelost is.
 

DeletedUser

Guest
Nog een ander probleem. Ik kan aan de rand van mijn stad niet bouwen, ondanks dat het te bouwen gebouw wel zou moeten passen in beschikbare ruimte.
Mijn workaround is momenteel om het gebouw op een andere plek (niet aan de rand) te bouwen en dan naar de juiste plek te verplaatsen, dan gaat het nameljk wel.
Maar mijn beschikbare ruimte begint nu wel erg beperkt te worden om deze workaround nog langer te kunnen doen.
 

DeletedUser3

Guest
De releasenotes zijn geplaatst.
Ze waren wat later omdat de release mogelijk uitgesteld zou worden door een urgente bug.
Vandaar dat het groene licht voor plaatsen later was dan normaal.
 

DeletedUser

Guest
De releasenotes zijn geplaatst.
Ze waren wat later omdat de release mogelijk uitgesteld zou worden door een urgente bug.
Vandaar dat het groene licht voor plaatsen later was dan normaal.

@Desi dank je wel voor het plaatsen. De urgente bug (welke?) is hopelijk wel opgelost, we hebben er al genoeg momenteel.

Spirituele goederen waren niet zichtbaar met een level 3 handelaar en een level 36 stadhuis.

Ik wil ook een level 36 stadhuis! ;)
Helaas kom ik dit hoofdstuk niet verder dan level 29 :(

Vanaf nu kun je verhaallijnquests van vorige hoofdstukken annuleren zodra je in een volgend hoofdstuk komt.

Vertaling: Vanaf nu kun je de "Betaal" quests en quests voor minimum aantal gastrasgebouwen overslaan en uiteindelijk toch de 200 diamantjes innen.
De uitdaging van de verhaalquests voltooien de komen hiermee te vervallen :rolleyes:
 

DeletedUser1427

Guest
@Desi dank je wel voor het plaatsen. De urgente bug (welke?) is hopelijk wel opgelost, we hebben er al genoeg momenteel.

Er was een bug die ervoor kon zorgen dat er foutieve meldingen kwamen waarbij je foutmeldingen kon ontvangen als er voldaan werdt aan bepaalde criteria. Hierbij ging het meer om de verwerking van data. Dit probleem moest eerst opgelost zijn voordat de release werd geïmplementeerd.

@Desi Ik wil ook een level 36 stadhuis! ;)
Helaas kom ik dit hoofdstuk niet verder dan level 29 :(

Vertaal foutje, ik geef het door. Het gaat om een level 26 stadhuis.
 

DeletedUser1294

Guest
Nog een ander probleem. Ik kan aan de rand van mijn stad niet bouwen, ondanks dat het te bouwen gebouw wel zou moeten passen in beschikbare ruimte.
Mijn workaround is momenteel om het gebouw op een andere plek (niet aan de rand) te bouwen en dan naar de juiste plek te verplaatsen, dan gaat het nameljk wel.
Maar mijn beschikbare ruimte begint nu wel erg beperkt te worden om deze workaround nog langer te kunnen doen.
Dit is probleem had ik vorige week ook al. Ik heb geen ruimte over en schuif dus met mijn gebouw rond tot het een keer "pakt".
Lastig inderdaad.
 
new releases zijn allemaal aanpassingen waar ik het bestaan niet eens van wist maar dat intussen alle kleuren van de regenboog krijg van frustratie dat ik niet normaal kan chatten, fabrieken aanzetten of wat ook is dus niets aan gedaan. en ik is dus niet ik alleen dat is onderhand een complete natie aan het worden
 

DeletedUser2929

Guest
Motiverende feedback… Fouten bestaan niet, het ligt aan de speler of aan de browser
animaatjes-smilies-58190.gif
 
En weer geen actie tegen push accounts, begint nu wel erg verdacht te lijken dat vals spelen mag!!!!

De eindstreep komt steeds dichterbij om het spel vaarwel te zeggen..
 
push accounts frustreren mij minder dan een niet stabiel functionerend spel. De, en het lijkt wel haast, desinteresse, om daar eens serieus werk van te maken begint mij dermate te storen dat ik gister op zoek ben gegaan voor een vervangend spel en als ik dat vind is het hier bye bye.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan