• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.36

DeletedUser3

Guest
Elvarianen,

Zojuist zijn de release notes voor 1.36 geplaatst.
Met name de manier waarop we in het spel nieuws kunnen doorgeven is aangepast.

We zijn erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, zeker omdat er in het verleden vaak is aangegeven dat de terugkerende popups heel vervelend waren.

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De nieuwsvoorziening klinkt goed, maar wat ik niet helemaal begrijp is dat dit nog niet eens op de beta gelanceerd is. Het is dan ook nog niet getest. Er waren op de beta al problemen met de voorbereiding van dit nieuwe item: broederschap tabs en gerelateerde bs info wilde niet meer werken.

Het lijkt mij daarom echt beter dat het eerst op de beta getest wordt, daar is de beta site toch juist voor?

PS @Desi de link naar de update info hierboven werkt niet
 
Klinkt veelbelovend. Ik zou wel net als Didi1 verwachten dat het eerst uitvoerig getest zou zijn op beta.
 

DeletedUser3

Guest
De code is al geimplementeerd op beta. Tevens hebben we dit al meer getest op andere testservers. Persoonlijk ga ik ervanuit dat dit weinig problemen zal opleverem.
 

DeletedUser

Guest
De code is al geimplementeerd op beta. Tevens hebben we dit al meer getest op andere testservers. Persoonlijk ga ik ervanuit dat dit weinig problemen zal opleverem.

De code kan geïmplementeerd zijn op de beta, maar is nog niet geactiveerd voor de spelers daar! Het begint er nu steeds meer op de lijken dat het testen door spelers zelf op de beta van ondergeschikt tot nihil belang is geworden. In hoeverre heeft de beta-site nog zin zo?
 

DeletedUser572

Guest
Beta is er om onverwachte bugs op te vangen en te spotten. Misschien was dit zo simpel dat ze 0 bugs verwachte? xD
 

DeletedUser

Guest
Beta is er om onverwachte bugs op te vangen en te spotten. Misschien was dit zo simpel dat ze 0 bugs verwachte? xD

De beta is er ook om nieuwe features of wijzigingen in het spel uit te testen. Zo is het al een paar keer gebeurd dat iets nieuws zodanig negatief door de beta spelers werd ervaren, dat het nooit live is doorgevoerd. Dit vind ik een net zo belangrijke functie van de beta spelers dan de bugs eruit filteren.
 

DeletedUser3

Guest
Het verscil is dat dit niet een spelfeature is natuurlijk. Dit is een informatief systeem om nieuws door te geven.
Uiteraard moet dat getest worden maar op je spel zal het geen invloed mogen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Hebben we de volledige release 1.36 nu al gehad? Ik zie geen posthoorntje voor het nieuws :confused:
Of komt dat toch pas in release 1.37?
 

DeletedUser

Guest
die posthoorntjes zal je past zien als er effectief een eerste nieuwsitem is om weer te geven :)

Oke, maar op de beta kregen we snel nieuwsitems. O.a. de introductie van de nieuwsfunctie en een voorbeeld van een alarmfunctie. Waarom is dat dan hier niet?
Het begint er steeds meer op te lijken dat het bij ons nog helemaal niet geactiveerd is :confused:
 
Like the newsbutton + directe link naar het forum. Brengt misschien nog extra leden naar hiero.
Hopelijk allemaal geen spammerds :p
 
Ik vind de nieuwe update goed hoor info hoorn ook top en lekker makkelijk en minder in game pop ups altijd goed .
Verder helemaal geen problemen met chat ofzo hier alles normaal .
 
Ik begreep uit deze release dat het tabblad relikwieen raadpleegbaar zou zijn als je je stadhuis aan het upgraden bent, maar bij mij is het er nog steeds niet zichtbaar. Of ben ik abuis?

Kan ik nog ergens op een andere manier zien wat ik heb aan relikwieen?

Stadhuis Elvenar.JPG
 

DeletedUser2546

Guest
Ik begreep uit deze release dat het tabblad relikwieen raadpleegbaar zou zijn als je je stadhuis aan het upgraden bent, maar bij mij is het er nog steeds niet zichtbaar. Of ben ik abuis?

Kan ik nog ergens op een andere manier zien wat ik heb aan relikwieen?

Bekijk bijlage 2705
Ga naar de Wereldkaart,dan zie je onderaan een UITROEPTEKEN staan,houd je muis daar op en je ziet hoeveel relekwieen je nog moet hebben voor je volgende bonus
 
Bovenaan