• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.32

DeletedUser

Guest
Burenhulpbonussen werden soms pas actief als er een nieuwe burenhulp bij kwam. Dat is nu opgelost.

Wil dit zeggen dat de problemen met burenhulp op stadhuis en vooral arbeidershut echt opgelost zijn in release 1.32?

Op de beta was dit ook aangekondigd voor stadhuis in 1.32, maar helaas was dat niet het geval. De problemen zijn er daar in versie 1.33 nog steeds! De problemen met de arbeidershut zijn daar ook nog steeds niet opgelost!!! Ik heb veel diamanten geïnvesteerd om de arbeidershut op lvl 5 te krijgen. Maar ik kan al 2 weken geen elke burenhulp op de arbeidershut gebruiken :mad::mad::mad:
 

DeletedUser2080

Guest
Wil dit zeggen dat de problemen met burenhulp op stadhuis en vooral arbeidershut echt opgelost zijn in release 1.32?

Op de beta was dit ook aangekondigd voor stadhuis in 1.32, maar helaas was dat niet het geval. De problemen zijn er daar in versie 1.33 nog steeds! De problemen met de arbeidershut zijn daar ook nog steeds niet opgelost!!! Ik heb veel diamanten geïnvesteerd om de arbeidershut op lvl 5 te krijgen. Maar ik kan al 2 weken geen elke burenhulp op de arbeidershut gebruiken :mad::mad::mad:

balen Didi... het wordt tijd dat er iemand eens echt op in gaat.
de handjes burenhulp werken ook nog steeds niet, dus mensen denken dat je geen hulp geeft, en slaan je over na zoveel tijd....:( en dan zijn er van die lichtpunten in mn omgeving die cultuur lezen maar arbeid geven... daar heb je dus niks aan :mad:
ik vind echt niet dat sommige klachten over bugs serieus genomen worden. vrij aso omdat er dus idd mensen zijn die hun kwart maandloon in dit spel stoppen.
 

DeletedUser

Guest
@Stellina. Support neemt de klachten wel serieus hoor, maar die kunnen er verder niets aan doen. Het is aan de devs om de problemen op te lossen. Kan daarom niet enthousiast worden voor een lay-out verandering in de inventaris. Het wordt de hoogste tijd dat de devs eens prioriteit gaan geven aan het oplossen van serieuze bugs
 

DeletedUser

Guest
Voor 'n kwart maandloon mag je wat verwachten toch.....:eek: ja dan baal je echt...:mad:

Ik herken wat je zegt als leden je gaan overslaan, bij ons ging het vorige week even mis, er werd gedacht dat leden geen handjes meer gaven en/of zomaar wegbleven. Dat is heel jammer uiteraard want aan de bel kan men meestal zien wie er langs gekomen is mits er geen grote hoeveelheden handel is aangenomen want dan ben je het overzicht kwijt. Hier zou eigenlijk 'n apart overzicht van moeten zijn, maar goed adt is weer 'n andere vraag.:D

Het lijkt 'n enorm probleem te zijn om die handjes goed te krijgen, vreemd want ooit heeft het goed gedraaid, dus waar zit nu toch die knik n de kabel....:confused:

Hopelijk komen ze er gauw uit, want zo worden spelers :mad: en :mad:
en dat moeten we niet hebben toch ;)
 
@ Mods: Hoe klonken volgende benamingen in het Engels en het Duits, misschien kan ik je een betere vertaling aan de hand doen voor:
  • Betoveringen
  • Oproepingen

@Rosegarden : Aparte tab voor notificaties handel is al gevraagd, en hopelijk doorgegeven (maar dat laatste weet ik niet).
 

DeletedUser

Guest
@ Mods: Hoe klonken volgende benamingen in het Engels en het Duits, misschien kan ik je een betere vertaling aan de hand doen voor:
  • Betoveringen
  • Oproepingen

@Rosegarden : Aparte tab voor notificaties handel is al gevraagd, en hopelijk doorgegeven (maar dat laatste weet ik niet).

@Aiki ik ben geen mod, maar kan je wel antwoord geven voor in het Engels :D
Enchantments voor spreuken
Summonings voor Gebouwen
 

DeletedUser2080

Guest
@Stellina. Support neemt de klachten wel serieus hoor, maar die kunnen er verder niets aan doen. Het is aan de devs om de problemen op te lossen. Kan daarom niet enthousiast worden voor een lay-out verandering in de inventaris. Het wordt de hoogste tijd dat de devs eens prioriteit gaan geven aan het oplossen van serieuze bugs
eens. maar hoe bereikt ons commentaar die "devs" ?
 

DeletedUser

Guest
eens. maar hoe bereikt ons commentaar die "devs" ?

Zover ik weet geeft support het door aan onze community manager, @Desi of @Marindor . Die geeft het weer door aan de devs. Vanuit de beta is dit volgens mij ook al gebeurd. Maar dat was 2-3 weken geleden en daarna hebben we niets meer gehoord hierover. Blijkbaar heeft het geen enkele prioriteit :rolleyes:
 

DeletedUser1427

Guest
Wil dit zeggen dat de problemen met burenhulp op stadhuis en vooral arbeidershut echt opgelost zijn in release 1.32?

Op de beta was dit ook aangekondigd voor stadhuis in 1.32, maar helaas was dat niet het geval. De problemen zijn er daar in versie 1.33 nog steeds! De problemen met de arbeidershut zijn daar ook nog steeds niet opgelost!!! Ik heb veel diamanten geïnvesteerd om de arbeidershut op lvl 5 te krijgen. Maar ik kan al 2 weken geen elke burenhulp op de arbeidershut gebruiken :mad::mad::mad:

@Stellina. Support neemt de klachten wel serieus hoor, maar die kunnen er verder niets aan doen. Het is aan de devs om de problemen op te lossen. Kan daarom niet enthousiast worden voor een lay-out verandering in de inventaris. Het wordt de hoogste tijd dat de devs eens prioriteit gaan geven aan het oplossen van serieuze bugs

Betreffende de arbeidershut, dit is uiteraard bekend bij Het Elvenar Team, hierbij heb je zelf een bug melding gemaakt ook voor op het forum :) Wanneer dit opgelost gaat worden op de Beta hangt echter niet af of iets prioriteit heeft, want dat heeft dit zeker. Zo zou je kunnen zeggen dat elke functie die beschikbaar hoort te zijn op Elvenar, naar behoren hoort te werken. Het een heeft echter meer voorrang op een oplossing, dan het ander. Dit omdat het de bevordering van je spel kan beïnvloeden. Je moet een en ander ook los zien bij nieuwe te ontwikkelen of ontwikkelde spelonderdelen die nu of in de toekomst toegevoegd kunnen/gaan worden. Hier wordt dus aan gewerkt.

@ Mods: Hoe klonken volgende benamingen in het Engels en het Duits, misschien kan ik je een betere vertaling aan de hand doen voor:
  • Betoveringen
  • Oproepingen

@Rosegarden : Aparte tab voor notificaties handel is al gevraagd, en hopelijk doorgegeven (maar dat laatste weet ik niet).

In het Engels zoals eerder al benoemd:
  • Enchantments
  • Summonings

In het Duits:
  • Verzauberungen
  • Beschwörungen
 

DeletedUser

Guest
Betreffende de arbeidershut, dit is uiteraard bekend bij Het Elvenar Team, hierbij heb je zelf een bug melding gemaakt ook voor op het forum :) Wanneer dit opgelost gaat worden op de Beta hangt echter niet af of iets prioriteit heeft, want dat heeft dit zeker. Zo zou je kunnen zeggen dat elke functie die beschikbaar hoort te zijn op Elvenar, naar behoren hoort te werken. Het een heeft echter meer voorrang op een oplossing, dan het ander. Dit omdat het de bevordering van je spel kan beïnvloeden. Je moet een en ander ook los zien bij nieuwe te ontwikkelen of ontwikkelde spelonderdelen die nu of in de toekomst toegevoegd kunnen/gaan worden. Hier wordt dus aan gewerkt.

Deze bug is op de beta al gemeld op 10 feb, en op 15 feb als fixed gemeld.
Vanaf 29 mei is de bugmelding weer geopend, en tot nu toe nog steeds geen fix.
Hier speelt het ook al zeker 9-10 dagen
.
Sorry, maar ik krijg toch echt het gevoel dat dit geen voorang heeft. Terwijl het toch de bevordering van je spel beïnvloedt. Zeker als je ver in de tech bent, en met bouwtijden van 1-3 dagen wordt geconfronteerd.
 
Ik word er elke minuut nu uitgegooit na de update dus :(

Hmm na 4x nu nog niet dus wat dat was geen idee?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik word er elke minuut nu uitgegooit na de update dus :(

Ja ik ook, en mijn tintelbroodjes moeten uit de oven :oops::oops::oops::oops:

Ik kreeg eerst:
Oeps1.jpg of Oeps2.jpg

En nu word ik er ook steeds uitgegooid.
Flash cache en browsergeschiedenis zijn geleegd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ben er weer in nu. Maar de burenhulp op mijn arbeidershut is weer verdwenen :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Ik was gewoon gebouwen aan het verplaatsen maar is na 4x dus niet meer gebeurd dat ik er uit werd gegooit.
Ik gebruik geen cache in de browser niet en bij flash niet.
En het woord "oproepingen" ik weet het niet hoor klinkt gewoon raar.
Hulp op de arbeidershut is al weken problemen mee, blijkbaar dan nog niet gefixed.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2080

Guest
Ik was gewoon gebouwen aan het verplaatsen maar is na 4x dus niet meer gebeurd dat ik er uit werd gegooit.
Ik gebruik geen cache in de browser niet en bij flash niet.
En het woord "oproepingen" ik weet het niet hoor klinkt gewoon raar.
Hulp op de arbeidershut is al weken problemen mee, blijkbaar dan nog niet gefixed.

Oproepingen... echt te bizar. Klinkt voor geen meter inderdaad. maar eh... ook hier... wordt eruit gegooid...
 
Heb nog veel meer dingen het innen van de gouden afgrond ben je nu ook delen kwijt als je stadhuis te vol is.
Verder de hulp op het stadhuis is nu 1 grote rotzooi ik weet ook niet of ik het geld wel binnen krijg.
N.l. dan staat er een bericht in de klok dat iemand heeft geholpen op het stadhuis maar op het stadhuis zelf staat helemaal niets?
Of ik heb alleen een muntje boven het stadhuis, of alleen een icoontje maar dan geen bericht en ook daar weet ik niet of de munten er wel bij komen dus moet ik even kijken nog (ene keer wel munten andere keer niet).
En dan had ik een oud wonder bij mijn eigen gevuld krijg ik een window met geweldig dat ik heb mee geholpen je krijgt 5KP.
Ik zet een lvl1 edelsteenfabriekje neer dat is 2x2 maar zolang het in upgrade staat is het 3x5 klopt dus helemaal niet en ook naar lvl2.
Als een lid de BS verlaar krijg ik ook geen bericht meer.
Chat klapt er zomaar uit terwijl ik aan het chatten ben en zegt nu alleen maar: chat geschiedenis word geladen ook na reboot van browser en spel opnieuw laden.
Handelsgebouw staat in upgrade dan is het icoon geshadowd dus kan niet zien of mijn spul word geruild, word het geruild uberhaupt als het gebouw in upgrade staat?
De spreuken die je her en der krijgt voor allerlei opdrachten hulp etc... zit nooit de spreuk bij die van 20KP ik heb ze in ieder geval nog nooit gekregen in 3/4 jaar dus als dat random zou moeten zijn?
Naja en arbeidershut is ook nog steeds niet goed.
Dat je die handels berichten niet meer krijgt als je de hele dag ingelogd bent is ook waardeloos.
En word er weer uitgegooid midden in toernooi met mededeling interne fout opgetreden?
Er is nog veel meer maar ik geloof het zo langzamerhand wel een beetje wat een geknoei.
Dan heb ik toch liever gewoon beta dan hoor je me niet klagen dan weet je van bugs en om nu naar de beta server te gaan en helemaal opnieuw te beginnen heb ik geen zin in maar vraag me wel af wat ze op die betaserver dan doen als je dit allemaal doorlaat.
Dit is voor mij reden dat ik vrijwel niets meer meld.
 
Laatst bewerkt:
"Een oud wonder bij mijn eigen gevuld krijg ik een window met geweldig dat ik heb mee geholpen je krijgt 5KP": idd nog steeds (zie ook: https://nl.forum.elvenar.com/index....e-bij-up-van-ow-bij-bsgenoot.3676/#post-40249 )
Deze is er ook nog: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/12946-handjes-en-munten.3363
Hier is een draad waar bugs verzameld kunnen worden: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/bugs-bugs-bugs-maar-geen-compensatie.3692/ ;)
Chat crashes https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/chat-valt-steeds-uit.3704/
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan