• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.31

DeletedUser6

Guest
Beste Mensen en Elven,

Zie hier de Release Notes van onze nieuwe spelversie, die we aanstaande donderdag verwachten te introduceren op onze Live spelwerelden. Graag horen wij jullie feedback in dit topic.

Hartelijke groeten,
Jullie Elvenar NL Team
 

DeletedUser2343

Guest
zal de halflingen een kant zijn waaruit je moet kiezen in jet begin?
net zoals je tussen mens of elf moest kiezen?

als dat zo is dan hebben spelers die al spelen er niks aan toch?

en ik had eigenlijk gehoopt dat er nu een pop.up oid mee zou komen om te zien wie er online zijn van de broederschap....je moet nu /who intypen om te zien wie er online zijn...niet handig

greetzzzip
 

DeletedUser472

Guest
zal de halflingen een kant zijn waaruit je moet kiezen in jet begin?
net zoals je tussen mens of elf moest kiezen?

nee dit zal niet iets veranderen aan het begin of je mens of elf moet kiezen later na hfd 5 komen er hoofdstukken met gastrassen momenteel zijn er al dwergen faries orcs boselven en tovenaars en de volgende zal dan de halflings zijn in de techboom dan kan je verder dus in de techboom
 

DeletedUser2343

Guest
aha...oke....bedankt ik weet genoeg

wat ik wel erg mis bij elvenar is dat het niet echt broederschap gericht is
met andere woorden dat je bv geen circulaire berichten naar elkaar kan sturen ect.
ook kun je geen vrienden toevoegen en idd de popup om te zien wie er online zijn opt moment

greetzzzip
 

DeletedUser472

Guest
met andere woorden dat je bv geen circulaire berichten naar elkaar kan sturen ect.

je kan gewoon via berichten naar je bs waar je in zit naar iedereen een bericht sturen en als je een bericht wilt maken met personen buiten de bs zet je gewoon een , tussen de namen
ook kun je geen vrienden toevoegen en idd de popup om te zien wie er online zijn opt moment

dit vrienden toevoegen vind ik zelf inderdaad jammer dat niet eens dit is al wel een keer voorgesteld maar helaas is het er niet
en wie er online is op dat moment is wel mogelijk om te zien door /who in te typen in de chat dan zie je wie online is
 

DeletedUser2343

Guest
circulaire daniel....dat is wat anders dan individueel berichten sturen... circulaire berichten zijn een rondzendbrief...1x typen en iedereen krijgt hem binnen jouw bs...is een reuze makkelijke optie in mijn ogen.

/who is idd om te zien wie er online is,al vind ik dat vrij omslachtig, als je op tekstbalk druk zou ik graag een poup naast jouw tekstbalk zien ie er online zijn..het zijn geen pre,maar gewoon makkelijke dingen.

greetzzzip
 

DeletedUser1427

Guest
circulaire daniel....dat is wat anders dan individueel berichten sturen... circulaire berichten zijn een rondzendbrief...1x typen en iedereen krijgt hem binnen jouw bs...is een reuze makkelijke optie in mijn ogen.

/who is idd om te zien wie er online is,al vind ik dat vrij omslachtig, als je op tekstbalk druk zou ik graag een poup naast jouw tekstbalk zien ie er online zijn..het zijn geen pre,maar gewoon makkelijke dingen.

greetzzzip

Doormiddel van het vinkje aan te zetten selecteer je alle BS leden in je BS, al deze leden krijgen dan de mail die jij rondstuurt en iedereen kan deze beantwoorden. (zie afbeelding)

18951325_1316240168424211_6821872789886356997_n.jpg
 

DeletedUser2343

Guest
idd
Doormiddel van het vinkje aan te zetten selecteer je alle BS leden in je BS, al deze leden krijgen dan de mail die jij rondstuurt en iedereen kan deze beantwoorden. (zie afbeelding)

18951325_1316240168424211_6821872789886356997_n.jpg
och wat stom van me idd joh haha..nooit gezien..mooi....dan heb ik niks gezegd!!
 
Idd handige optie, alleen: hoe haal je 1 of 2 mensen er weer uit, die de mail toch niet lezen, of die bijvoorbeeld een probleem veroorzaken dat de rest moet bespreken?
 

DeletedUser239

Guest
Vaak gebeurt het ook dat een BS-lid meldt te gaan vertrekken of stoppen en zo een rondbrief stuurt ... en BS verlaat ... waarna alle respondenten erop beginnen in te praten in de illusie dat de zender van de brief de reacties wel zal ontvangen, wat dan NIET zo is ...
 

DeletedUser1143

Guest
Idd handige optie, alleen: hoe haal je 1 of 2 mensen er weer uit, die de mail toch niet lezen, of die bijvoorbeeld een probleem veroorzaken dat de rest moet bespreken?

als het om 1 of 2 gaat kan je die namen gewoon uit de aanhef verwijderen
 
@Smirnoff : bij mij verschijnt in de adresbalk de naam van de gilde, de namen van de spelers staan er niet in, die staan onder een schildje rechts, je ziet ze met mouse over, kan daar niet aan.
 

DeletedUser

Guest
Idd handige optie, alleen: hoe haal je 1 of 2 mensen er weer uit, die de mail toch niet lezen, of die bijvoorbeeld een probleem veroorzaken dat de rest moet bespreken?
Als ik 'n bulkmail eruit gooi en er een of twee hier niet van op de hoogte wil brengen, haal ik ze eruit omdat ik alle namen op 'n word document hebt staan. Zo kan je wat filteren,... want namen eruit halen die automatisch in de BS staan, kan je niet weghalen.

Dat had wel 'n mooie optie geweest, maar helaas je kan niet alles hebben ;)
 

DeletedUser1143

Guest
@Smirnoff : bij mij verschijnt in de adresbalk de naam van de gilde, de namen van de spelers staan er niet in, die staan onder een schildje rechts, je ziet ze met mouse over, kan daar niet aan.
Je hebt gelijk , ik ging er automatisch van uit dat de namen ingevoegd werden , maar t is de bs naam. Nja , misschien is dit er 1 voor de ideehoek dan :D
 

DeletedUser1751

Guest
Ik zie zojuist een prettige verbetering. door met de cursor op het tandwiel te staan zie ik ook het aantal scherven dat ik heb. Kan ik ondertussen meer dan 10 scherven hebben zonder dat ze in het niets verdwijnen? of ben ik dan toch 'verplicht' om een OW te vullen waar ik geen interesse in heb? (alles wat ik wil, heb ik al staan, voor zover ik het kan bouwen)
 
Bovenaan