• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.14

DeletedUser3

Guest
Beste allemaal,

Zojuist heb ik de release notes voor de volgende update geplaatst. Alhoewel nog niet zeker is of de update vandaag zal plaatsvinden, wilde ik de inhoud ervan al wel met jullie delen.

Er zijn nog een aantal punten waar op dit moment nog aan gewerkt wordt, vandaar dat ik nu nog niet kan aangeven wanneer de update zal zijn.

Uiteraard is feedback welkom.

Desi.
 

DeletedUser470

Guest
@Desi Deze zin ben je vergeten te vertalen...:p
  • Production of Magical Workshops now also counts towards quests that require supplies to be produced
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook leuk om wat meer uit te leggen over PHP7, aangezien niet alle Elvenarianen thuis zijn in programeertaal. :oops:

Ook een aanvullende vraagje van mij: Is Innogames al bezig om het spel uit flash te halen en om te zetten naar wat anders? Steeds meer browsers blokkeren flash content of hebben er veel beperkingen opgezet. Als gevolg daarvan krijgen steeds meer spelers om de haverklap een plug-in foutmelding. Is het mogelijk dat wij hier wat meer informatie over gaan krijgen?

Flash bug 3.gif
 

DeletedUser1086

Guest
Ik denk dat de spelers best de flash plug in verwijderen en opnieuw installeren, bij mij geen problemen :)
 

DeletedUser1105

Guest
Niet alleen bij jou didi ik hoor om de haverklap mensen met die fouten in firefox, safari, .... alleen chrome overleeft voorlopig lijkt het wel.
Ik heb al van spelers gehoord dat dit wel eens de druppel kan zijn om te stoppen. Geen leuke ervaring uiteraard. Hopelijk (HOUT AFKLOPPEN) blijft het weg bij mij. ;)
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb Chrome en bij mij klapt Flash er minstens 10x per dag uit, tijdens het spelen van het spel.
 
Ik heb Chrome en bij mij klapt Flash er minstens 10x per dag uit, tijdens het spelen van het spel.

Heb je de laatste versie van chrome?

Mijn persoonlijke ervaring is dat flash er bij mij uitklapt voornamelijk als ik koreaanse sites met extreem zware flash plugins bezoek.
er is 1 specifieke site die tijdens een crash eigenlijk altijd openstaat of geeft gestaan.

Het is zelden elvenar dat flash crahed maar een andere site die dat voor elkaar krijgt.
Chrome staat bekent als by far de meest stabiele flash versie, als andere sites niet de oorzaak zijn vermoed ik toch echt een oude chrome (en dus flash) versie.
 

DeletedUser239

Guest
Ik heb (totnutoe) in Safari geen flash-problemen, maar zou het uitschakelen als het niet nodig was voor elvenar.
 

DeletedUser1333

Guest
Ik heb zo nu en dan flash problemen, maar ik denk dat dat meer komt door de warrige code van een ander spel wat ik vaak tegelijkertijd open heb staan met Elvenar. Maar dat spel stapt van Flash af - ik hoop nog dat dat deze maand gebeurt.
 

DeletedUser234

Guest
Ja, ik heb de laatste versie. Ik speel geen andere spellen en kom ook niet op Koreaanse sites.
 

DeletedUser1391

Guest
"Je kunt nu ook zien hoeveel je van elke spreuk hebt op het spreuken tabbald in de magische academie."

Mag dat ook een tabblad zijn? ;)
 

DeletedUser

Guest
Sorry ik merk niets van de "aanzienlijke" performance verbetering. Op elke handeling lijkt een vertraging van 1 sec of zo te zitten. Vooral met gevechten is dit heel irritant.

Chat valt ook steeds uit.

En ja heb na de update, Flash cache geleegd, browser history verwijderd. En computer opnieuw opgestart.

Daarnaast nu bij nog meer spelers van ons bs plugin error! Gaat weer lekker zo :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer gaan de animaties weer werken, zie zijn al sinds de vorige update kaduuk, had gehoopt dat ze in deze update weer zouden werken.
of is het alleen bij mij?

edit vreemd genoeg werken de animaties wel op mijn andere accounts, maar niet op mijn main.
niet na legen cache en ook niet op andere browsers/computers waar de animaties wel werken voor de andere accounts.
 

DeletedUser1086

Guest
Ik denk dat de spelers best de flash plug in verwijderen en opnieuw installeren, bij mij geen problemen :)
SORRY .... na de update alles naar de sjokkedijzen zoals ze in vlaanderen zeggen ..... om de 10 SECONDEN plgin fout
 

DeletedUser572

Guest
Wanneer gaan de animaties weer werken, zie zijn al sinds de vorige update kaduuk, had gehoopt dat ze in deze update weer zouden werken.
of is het alleen bij mij?

edit vreemd genoeg werken de animaties wel op mijn andere accounts, maar niet op mijn main.
niet na legen cache en ook niet op andere browsers/computers waar de animaties wel werken voor de andere accounts.

Vergeet niet de opties te checken voor de beeldkwaliteit. Ik zet alles altijd uit om mijn laptop te sparen. :p

Die nieuwe volgorde van units in gevechten is wel even wennen. Wie eerst 1 was is nu 5 en andersom xD
 
Vergeet niet de opties te checken voor de beeldkwaliteit. Ik zet alles altijd uit om mijn laptop te sparen. :p

Die nieuwe volgorde van units in gevechten is wel even wennen. Wie eerst 1 was is nu 5 en andersom xD
bedankt dat was het probleem, op een of andere manier op beeldkwaliteit laag beland.
 

DeletedUser1086

Guest
Wat een vreemde situatie.. ik krijg de melding van support dat alle spelers op safari hetzelfde probleem hebben ivm de plugin. Nochtans gebruik ik safari op twee verschillende computers en bij de ene gaat alles perfect en de andere voortdurend plugin problemen.... dus NIET alle safari gebruikers hebben er last van ..
 
Bovenaan