• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.13

DeletedUser6

Guest
Beste Elven en Mensen,

Zie hier de aankondiging van spelversie 1.13, die we verwachten aanstaande woensdag te introduceren! Deze versie brengt 2 nieuwe Oude Wonderen, nieuwe diamantgebouwen en een aantal verbeteringen en bugfixes. We zijn natuurlijk weer benieuwd naar jullie feedback, dus laat ons vooral in dit topic weten wat jullie van de nieuwe spelversie vinden!
 

DeletedUser472

Guest
De Heldensmederij is opzich een zeer fijne wonder vooral voor mensen dagelijk wat orcs is altijd fijn en het maakt zware eenheden sterker en bij mensen in paladijn gewoon alles ik zelf gebruik enkel paladijn dat vind ik wel jammer voor de elven de treant is volgens mij best fijn maar is niet zo goed als paladijn
 

DeletedUser990

Guest
@lord daniel, dit is geen aanval hoor, maar kan je mischien vertellen hoe je zo vlug al die riunescherven compleet krijgt.
Begrijp dat hij al op Beta is en dat jij hem al hebt in een week.
Ik doe er toch behoorlijk langer over om 1 oud wonder rond te krijgen. Zelfs met de zonnewende runenprijzen.

P.S. Spelleiding je begrijpt ik zit niet op nog meer oude wonders te wachten.
Had het leuk gevonden als er iets kwam waar je weer wat mee kon doen, zonder uren, dagen bijna maanden wachttijd om alles kompleet te krijgen.
Merk in de BS dat nu er wat langer gespeeld wordt steeds meer 2e accounts bij komen.
Ze hebben aan 1 account te weinig spel, bouwen, verbouwen. gebruiken de wachttijd om bij de andere account te bouwen etc.
Ik ga in de tussentijd boek lezen. Maar heb tijd gehad (in de elven) dat ik geen boek aangeraakt heb.
 

DeletedUser472

Guest
@lord daniel, dit is geen aanval hoor, maar kan je mischien vertellen hoe je zo vlug al die riunescherven compleet krijgt.
Begrijp dat hij al op Beta is en dat jij hem al hebt in een week.
Ik doe er toch behoorlijk langer over om 1 oud wonder rond te krijgen. Zelfs met de zonnewende runenprijzen.

o ik heb hem hoor niet op beta ben ik niet eens zo ver hoor heb maar 5000 punten beta gebruik ik alleen om alles van te voren te kijken en alle nieuwe gebouwen alvast te observeren
en hier ben ik ook nog niet bij de orcs ik wacht nog steeds op de dag dat ik kan vieren dat ik bij einde van technologie ben

alleen ik kijk alles goed van te voren elke update ongeacht of het voor mij telt vind ik leuk en bekijk ik dus vooral wonderen vind zeer leuk (nou eigenlijk vind elke update wel leuk geniet er altijd van als er een innogames episode komt of een nieuwe update op beta kan er altjid wel van genieten )

bij elke wonder kijk ik gewoon 1 keer naar de status en dan zie ik in nog geen 5 min of ik hem fijn vind of niet hier is dat makkelijk
ik ben nog niet zo ver hoor ik probeer maar zo ver mogelijk te lijken (en blijkbaar werkt dat goed :D)

en ik had het met crazy al over bij een ander topic bij beste wonder had ik al over de nieuwe wonderen van orcs en hij zij hetzelfde bij mensen veel beter dan bij elven
 

DeletedUser990

Guest
o ik heb hem hoor niet op beta ben ik niet eens zo ver hoor heb maar 5000 punten beta gebruik ik alleen om alles van te voren te kijken en alle nieuwe gebouwen alvast te observeren
en hier ben ik ook nog niet bij de orcs ik wacht nog steeds op de dag dat ik kan vieren dat ik bij einde van technologie ben

alleen ik kijk alles goed van te voren elke update ongeacht of het voor mij telt vind ik leuk en bekijk ik dus vooral wonderen vind zeer leuk (nou eigenlijk vind elke update wel leuk geniet er altijd van als er een innogames episode komt of een nieuwe update op beta kan er altjid wel van genieten )

bij elke wonder kijk ik gewoon 1 keer naar de status en dan zie ik in nog geen 5 min of ik hem fijn vind of niet hier is dat makkelijk
ik ben nog niet zo ver hoor ik probeer maar zo ver mogelijk te lijken (en blijkbaar werkt dat goed :D)

en ik had het met crazy al over bij een ander topic bij beste wonder had ik al over de nieuwe wonderen van orcs en hij zij hetzelfde bij mensen veel beter dan bij elven
Dan ga ik verder onder de oude wonderen van Crazy .
 

DeletedUser613

Guest
Krijgen we ook gelijk een paar 100 diamantjes erbij zodat we kunnen zien hoe mooi de magische woongebouw en de magische werkplaats zijn :D.

Ik hoop wel dat er een soort van inlog bonus oid komt voor elke dag en dat we wat diamanten krijgen af en toe zodat we voor die huizen en werkplaatsen kunnen sparen :)
Fijn dat we de na woensdag ook de items van de zonnewende quest burenhulp kunnen geven.
 

DeletedUser628

Guest
Krijgen we ook gelijk een paar 100 diamantjes erbij zodat we kunnen zien hoe mooi de magische woongebouw en de magische werkplaats zijn :D

is goed betaal jij iedereen (nee grapje hoeft niet hoor ik zal wel mee betalen;))

Ik hoop wel dat er een soort van inlog bonus oid komt voor elke dag en dat we wat diamanten krijgen af en toe zodat we voor die huizen en werkplaatsen kunnen sparen :)
Fijn dat we de na woensdag ook de items van de zonnewende quest burenhulp kunnen geven.

wie weet krijgen we niet diamanten bij zon dagelijkse login bonus maar misschien wel die gebouwen zou ook al blij mee zijn .

ik verwacht wel dat er nog ooit een loginbonus komt dit hebben ze toch gezegd ooit op innogames tv dus wie weet laten we hopen dat we wat diamanten krijgen (of de dia gebouwen ben ik ook wel blij mee)
 
@lord daniel, dit is geen aanval hoor, maar kan je mischien vertellen hoe je zo vlug al die riunescherven compleet krijgt.
Begrijp dat hij al op Beta is en dat jij hem al hebt in een week.
Ik doe er toch behoorlijk langer over om 1 oud wonder rond te krijgen. Zelfs met de zonnewende runenprijzen.

P.S. Spelleiding je begrijpt ik zit niet op nog meer oude wonders te wachten.
Had het leuk gevonden als er iets kwam waar je weer wat mee kon doen, zonder uren, dagen bijna maanden wachttijd om alles kompleet te krijgen.
Merk in de BS dat nu er wat langer gespeeld wordt steeds meer 2e accounts bij komen.
Ze hebben aan 1 account te weinig spel, bouwen, verbouwen. gebruiken de wachttijd om bij de andere account te bouwen etc.
Ik ga in de tussentijd boek lezen. Maar heb tijd gehad (in de elven) dat ik geen boek aangeraakt heb.

Hoi Marjan,

Heb net even op de rankinglijsten gezocht en ik zie geen activiteit van je in (het laatste) toernooi.
Als je de wonderen compleet wil krijgen met het scouten van provincies dan heb je idd een giga probleem. dat gaat je zonder extreem veel geluk niet lukken, nog niet voor 1 wonder.

graag wil je je aanraden toch naar de toernooien te kijken, dit is namelijk de manier om aan runescherven te komen, al onze gildeleden doen iig de eerste 2 provincies tot level 4, aan te raden is de eerste 4 provincies elke week te doen tot lvl 4.
Mocht je de mogelijkheid hebben level 6 te halen dan is ook dat interessant.

elke week 2 provincies doen levert je wekelijks 3 a 4 runen op (tot en met lvl 4)
elke week 4 provincies doen levert je wekelijks 4 a 6 runen op (tot en met lvl 4)
elke week level 6 meepakken lever per provincie nog 1 rune op.

Op deze manier zijn bij ons de meeste wonderen redelijk goed haalbaar gebleken in een redelijk termijn.
Zet je dit af tegen provincies scouten met 1 a 3 provincies per week dus 1 a 3 runen per week dan zie je dat slechts de eerste 2 provincies doen die zelfs elke beginner kan afkopen al effectiever is en igg je productie runen verdubbeld.

veel wonderplezier.

-CW
 

DeletedUser990

Guest
Op deze manier zijn bij ons de meeste wonderen redelijk goed haalbaar gebleken in een redelijk termijn.
Zet je dit af tegen provincies scouten met 1 a 3 provincies per week dus 1 a 3 runen per week dan zie je dat slechts de eerste 2 provincies doen die zelfs elke beginner kan afkopen al effectiever is en igg je productie runen verdubbeld.

veel wonderplezier.

CrazyWizard,
Ben inderdaad even aan het zeuren geweest over de runen-scherven, voor de oude wonders.
Maar wou eigenlijk alleen gouden afgrond hebben. Die heb ik nu.
De rest zie ik wel of en wanneer ik die vol krijg .
De Tournooien, bekijk ze probeer wat en denk ach waarom, spreuken liggen vol: oude wonders hoef ik verder niet.
De toernooien van mijn bonusgoederen ja, die wil ik wel 2 ronders proberen te doen, maar zoek me elke weer een ongeluk waar de volgende ligt.
Heb het scherm al verkleind om te zoeken, kon ik niet lezen of het 2 of 3 was.
Heb nog hele ring 10 voor provincies om vrij te spelen, dus ja heb minder bouw ruimte maar speel nog.
Spelen is voor mij leuk bezig zijn met wat ik leuk vind.
 
Op deze manier zijn bij ons de meeste wonderen redelijk goed haalbaar gebleken in een redelijk termijn.
Zet je dit af tegen provincies scouten met 1 a 3 provincies per week dus 1 a 3 runen per week dan zie je dat slechts de eerste 2 provincies doen die zelfs elke beginner kan afkopen al effectiever is en igg je productie runen verdubbeld.

veel wonderplezier.

CrazyWizard,
Ben inderdaad even aan het zeuren geweest over de runen-scherven, voor de oude wonders.
Maar wou eigenlijk alleen gouden afgrond hebben. Die heb ik nu.
De rest zie ik wel of en wanneer ik die vol krijg .
De Tournooien, bekijk ze probeer wat en denk ach waarom, spreuken liggen vol: oude wonders hoef ik verder niet.
De toernooien van mijn bonusgoederen ja, die wil ik wel 2 ronders proberen te doen, maar zoek me elke weer een ongeluk waar de volgende ligt.
Heb het scherm al verkleind om te zoeken, kon ik niet lezen of het 2 of 3 was.
Heb nog hele ring 10 voor provincies om vrij te spelen, dus ja heb minder bouw ruimte maar speel nog.
Spelen is voor mij leuk bezig zijn met wat ik leuk vind.

Hoi Marjan,
Onderin de wereldmap staat een icoontje van een tent, klik hierop en selecteer de provincies die je kan/wil bevechten, geen gezoek geen gedoe.
Ik wil je toch aanraden ook de niet bonustoernooien iig 2 provincies te doen door deze gewoon af te kopen. 500 muntjes, 100 hamers en 4 ijzer aan afkoopkosten moet toch echt voor iedereen te doen zijn. (bij mijn zijn ze wel wat hoger maar ik heb bijna 300 provincies vrijgespeeld, bij +- 40-60 provincies is dit ongeveer het afkoopbedrag per gevecht in provincie 1)
 

DeletedUser613

Guest
Hoi Marjan,
Onderin de wereldmap staat een icoontje van een tent, klik hierop en selecteer de provincies die je kan/wil bevechten, geen gezoek geen gedoe.
Ik wil je toch aanraden ook de niet bonustoernooien iig 2 provincies te doen door deze gewoon af te kopen. 500 muntjes, 100 hamers en 4 ijzer aan afkoopkosten moet toch echt voor iedereen te doen zijn. (bij mijn zijn ze wel wat hoger maar ik heb bijna 300 provincies vrijgespeeld, bij +- 40-60 provincies is dit ongeveer het afkoopbedrag per gevecht in provincie 1)

Klopt dat doe ik ook altijd elk toernooi met 2 a 3 provincies mee, kost geen drol :)
 

DeletedUser990

Guest
Oke hou jullie op de hoogte, ga via icoontje zoeken.
Oh wat simpel zo, vlieg zo van de een naar de ander.
Dat scheelt een hoop irritatie aan zoekwerk!

Ben ik even blij dat we er over gesproken hebben.
 

DeletedUser472

Guest
weet iemand bij de nieuwe wonderen van de orcs komt er dan nog een leuke achtergrond bij
 

DeletedUser613

Guest
Wow dat is wel heel duur magisch woongebouw 870 dia's en magisch werkplaats 900 dia's.
Dacht dat ik op de beta versie ze voor 290 dia's zag. Dacht toen misschien dat ik dan nog wel een keer mijn werkplaatsen ga vervangen dat wil nog wel voor 290 diamanten maar ga er geen 900 dia's voor betalen ze zijn echt gek bij innogames :eek:.
 
want ik zie een groot verschil van dia's in mijn beide accounts, bij de ene 690 dia en bij de ander 330 het verschil in mensen is ook groot en als je dan enkel met dia's kan uppen word het weer duur pffff. ik dacht hier mijn slag te slaan, weer niks
 

DeletedUser472

Guest
want ik zie een groot verschil van dia's in mijn beide accounts, bij de ene 690 dia en bij de ander 330 het verschil in mensen is ook groot en als je dan enkel met dia's kan uppen word het weer duur pffff. ik dacht hier mijn slag te slaan, weer niks

hoeveel dias je moet betalen hangt natuurlijk af van welk hfd je bent ook elk cultuur gebouw wordt ook duurder kwa dias per hfd dus het is nu ook met diamanten

maar dan een vraagje waarom mogen de de huizen van een hfd er voor niet kopen mischien zijn die net wat beter dan gewonnen huizen en kosten minder dias
 
Bovenaan