• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.0

DeletedUser6

Guest
Zie hier de aankondiging van spelversie 1.0, die we morgen verwachten te lanceren en laat ons in dit topic weten wat je van de update vindt!
 

DeletedUser

Guest
1.0, betekent dat dat het spel officieel uit de beta-fase is?
 

DeletedUser6

Guest
Dat klopt! Hoewel er op korte termijn (los van het nieuwe volk) nog een hele belangrijke nieuwe feature gaat komen, waren de Spreuken het laatste "hoofdonderdeel" dat nog miste. Nu we die ook hebben, is het spel officieel uit de "Beta" gehaald :)
 

DeletedUser7

Guest
De beta server gaat zeker niet dicht. Zoals Stefan al opmerkte is die server erg belangrijk om alle bugs er uit te halen voordat de updates naar deze wereld komen. Dat veranderd niet doordat we nu in een keer uit de beta zijn.
 

DeletedUser

Guest
ben benieuwd welke bugs goed worden opgelost en welke weeer terug komen is altijd verassing
 

DeletedUser

Guest
is de update uitgesteld? Zie geen verandering in de notificaties...... Dacht dat deze vandaag zouden opgelost zijn.. :(
 

DeletedUser

Guest
Vandaag was er ook al een update heb ik gezien.
Ik heb gemerkt dat er alvast 1 bug verdwenen is: de quest "train 500 eenheden" kan je niet meer doen door 500 goederen te verzamelen.
 

DeletedUser

Guest
Geweldige verbetering van de wereldkaart, vooral met de pijltjestoetsen scrollen is een fantastische verbetering! :D:D:D
Ben ook ernom opgelucht dat de notificaties weer in de juiste volgorde staan :):):)
Heb het ook ff druk met mijn schatkist kadootjes uitpakken, leuk idee :):);)

Leek dat ik nog steeds 150+ nieuwe mailmeldingen kreeg, maar na het legen van de flash cache lijkt deze bug ook opgelost te zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waardeloze update waar eind spelers en die magic hebebn gebouwd weer flink genaaid word , zelfs spelers die geen magic hebben gebouwd krijgen zomaar kadootjes , terwijl ik en andere al weken relics kwijt zijn die je nu ook niet meer nodig heb , en ja het word nog erger straks komt er voor ondehandelen giga prijs naar beneden van goederen , mijn vraag is wie betaal me miljoenen geoderen terug en me relics terug , weet het antwoord al . niemand krijgt wat terug leesde ik al 2 weken geelden al op beta . ik zeg innogames je verziekt het weer zoals altijd voor vergevordere spelers dank u
 

DeletedUser1001

Guest
Vraagje over de upgrade naar 1.0: Klopt het dat de kosten voor de onderzoeken in de boom veranderd zijn. Ik zit einde hoofdstuk III en heb het idee dat de kosten voor het vrijspelen (munten, hamertjes, goederen) hoger zijn. Of heb ik het nu mis?
 

DeletedUser470

Guest
Vraagje over de upgrade naar 1.0: Klopt het dat de kosten voor de onderzoeken in de boom veranderd zijn. Ik zit einde hoofdstuk III en heb het idee dat de kosten voor het vrijspelen (munten, hamertjes, goederen) hoger zijn. Of heb ik het nu mis?

Is mij ook opgevallen, ik zit einde Hoofdstuk V
 

DeletedUser

Guest
Zie dat we nu hier op versie 1.0.10 zitten terwijl beta nog op versie 1.0.7 zit. :eek: Wat is er in 1.0.10 allemaal nog meer veranderd t.o.v. 1.0.7 ?
 

DeletedUser

Guest
Ja en de ongelezen mailtjes zijn ook weer terug :)

Ja helaas :(. Het leek even opgelost te zijn nadat ik de flash cache geleegd had, maar nadat ik iets gemaild had waren ze helaas weer alle 150+ terug
 
Bovenaan