• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.35

DeletedUser3

Guest
Er staat wederom een release gepland. Alle informatie hierover kun je hier vinden.

Uiteraard zijn we weer benieuwd naar jullie mening!
 

DeletedUser59

Guest
Goed dat spreuken er aan komen. Ik lees in de spreuken aankondiging van vorige week dat er binnenkort een nieuwe spreuk bij komt, is hier al meer informatie over toevallig?
 

DeletedUser3

Guest
Ik weet niet zeker of die in de volgende of die daarna zal zitten, maar in een van die twee is mij verteld.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop van harte dat de "interne fout" melding aanzienlijk minder voor gaat komen, want dit wordt wel erg lastig spelen.

Fijn dat de bug in Vechtklooster/heiligdom is gefixt, maar Desi weet jij wanneer de bug van vuurtoren/klokketoren wordt gefixt?
En of er ook andere bugs toch ook gefixt zijn, o.a. de mail notificatie ellende?
En misschien de uitbreidingsruimte voor gebiedsuitbreiding groter?

Op Spreuken lever ik maar geen commentaar, alleen jammer dat ik het verplicht ben te onderzoeken in de boom :(
 

DeletedUser3

Guest
Er worden in de regel meer bugs gefixed dan dat ik in het overzicht zet. Of deze specifieke erbij zitten zou ik na moeten kijken.
 

DeletedUser1030

Guest
Het verhaal over die spreuken snap ik nog niet helemaal goed. Maar daar staat vermeld vanaf hoofdstuk 1. Krijgen we die dan in elke hoofdstuk? En ik hoop dat die timeout sessie melding inderdaad een stuk minder voorkomt. Behoorlijk vervelend.
 

DeletedUser

Guest
Op Spreuken lever ik maar geen commentaar, alleen jammer dat ik het verplicht ben te onderzoeken in de boom :(
Je hoeft ze niet te onderzoeken als je niet wilt. Het zijn beide eindpunten in de boom, eentje in hoofdstuk 1 de andere in hoofdstuk 3.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft ze niet te onderzoeken als je niet wilt. Het zijn beide eindpunten in de boom, eentje in hoofdstuk 1 de andere in hoofdstuk 3.

Vrees toch van wel Lord Soth, net zoals bij de OWs, dat werd ook snel verplicht terug in de boom ervoor
 

DeletedUser

Guest
Aangezien de academy aan het einde van deel I zit, kost die maar weinig kp om te onderzoeken.

Dacht toch gelezen te hebben dat er aan het einde van Hfdst III ook iets in de boom staat voor de academy, en dat de plannen waren om dat in een volgende upgrade ook in Hfdst V te doen. Alles bij elkaar worden dat toch een hoop kps voor iets wat je niet wilt gebruiken. Had die kps liever in de OWs van mijn medebroeders en zusters gedoneerd.
 

DeletedUser66

Guest
Dacht toch gelezen te hebben dat er aan het einde van Hfdst III ook iets in de boom staat voor de academy, en dat de plannen waren om dat in een volgende upgrade ook in Hfdst V te doen. Alles bij elkaar worden dat toch een hoop kps voor iets wat je niet wilt gebruiken. Had die kps liever in de OWs van mijn medebroeders en zusters gedoneerd.

De academy is iets aangepast m.b.t. de 50% bonus op je goederen productie. Spelers krijgen nu een 50% bonus bovenop hun productie bonus verkregen door het verzamelen van relics. Heb je dus een bonus op marmer van 450%, dan zal dat met een spreuk 625% worden, i.p.v. 500% zoals het eerst was. Dit geldt ook voor de voorraden. De 250% bonus komt bovenop de bonus die je hebt verkregen d.m.v. cultuur overschot. Dit is inmiddels al aangepast op beta. Gevorderde spelers zouden die dan ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld meer handel te kunnen aanbieden aan leden van de broederschap, die dan weer sneller kunnen groeien. Er komen nog meer veranderingen aan m.b.t. de academy, maar dat zal Desi wel in de release notes plaatsen als het zover is.
 

DeletedUser

Guest
De academy is iets aangepast m.b.t. de 50% bonus op je goederen productie. Spelers krijgen nu een 50% bonus bovenop hun productie bonus verkregen door het verzamelen van relics. Heb je dus een bonus op marmer van 450%, dan zal dat met een spreuk 625% worden, i.p.v. 500% zoals het eerst was. Dit geldt ook voor de voorraden. De 250% bonus komt bovenop de bonus die je hebt verkregen d.m.v. cultuur overschot. Dit is inmiddels al aangepast op beta. Gevorderde spelers zouden die dan ook kunnen gebruiken om bijvoorbeeld meer handel te kunnen aanbieden aan leden van de broederschap, die dan weer sneller kunnen groeien. Er komen nog meer veranderingen aan m.b.t. de academy, maar dat zal Desi wel in de release notes plaatsen als het zover is.

Beste Goryn,
Ik produceer per 3 uur momenteel (688*8=) 5504 marmer, (651*8=) 5208 kristal en (1051*6=) 6306 elixer. Met 10 werkplaatsen op lvl 17 kan ik alles goed draaiend houden, inclusief trainen van troepen.
In ons bs zijn er zo 6 leden met deze aantallen van verschillende goederen, dus de overige leden zijn daardoor ook ruim voorzien in hun goederen, zelfs met ons eerlijke ruilhandel beleid
Dus met deze gegevens erbij, zie jij dan echt nog nut voor die Academy?
 

DeletedUser66

Guest
Beste Goryn,
Ik produceer per 3 uur momenteel (688*8=) 5504 marmer, (651*8=) 5208 kristal en (1051*6=) 6306 elixer. Met 10 werkplaatsen op lvl 17 kan ik alles goed draaiend houden, inclusief trainen van troepen.
In ons bs zijn er zo 6 leden met deze aantallen van verschillende goederen, dus de overige leden zijn daardoor ook ruim voorzien in hun goederen, zelfs met ons eerlijke ruilhandel beleid
Dus met deze gegevens erbij, zie jij dan echt nog nut voor die Academy?

Zeker wel. Er komen nog meer spreuken bij in de toekomst, en wat andere dingen. In de nabije toekomst horen jullie daar meer over. Het is natuurlijk niet zo dat Inno een gebouw gaat toevoegen waar je uiteindelijk niets aan hebt. Het moet voor zowel nieuwe, als gevorderde spelers van toegevoegde waarde zijn.
 

DeletedUser

Guest
Zeker wel. Er komen nog meer spreuken bij in de toekomst, en wat andere dingen. In de nabije toekomst horen jullie daar meer over. Het is natuurlijk niet zo dat Inno een gebouw gaat toevoegen waar je uiteindelijk niets aan hebt. Het moet voor zowel nieuwe, als gevorderde spelers van toegevoegde waarde zijn.

Oke, dus in de toekomst heeft het misschien wel zin, maar aangezien ik nu geen ruimte heb voor dat grote gebouw door gebrek aan uitbreidingsruimte, stel ik het toch maar uit om te plaatsen. Want voor een overproductie aan goederen lijkt het mij momenteel echt niet zinvol ;)
 

DeletedUser

Guest
@Desi, heb geen permissie je bericht te citeren, dus dan maar even zo ;)

Desi: "Allen, de update is verplaatst naar morgen"

Maar heb net een update voorbij zien komen: Elvenar v.035.15 (890e7be) (2016-02-17 14:28) :confused::confused::confused:

Er worden nu toch niet per ongeluk nieuwe bugs geintroduceerd hoop ik?
 

DeletedUser66

Guest
@Desi, heb geen permissie je bericht te citeren, dus dan maar even zo ;)

Desi: "Allen, de update is verplaatst naar morgen"

Maar heb net een update voorbij zien komen: Elvenar v.035.15 (890e7be) (2016-02-17 14:28) :confused::confused::confused:

Er worden nu toch niet per ongeluk nieuwe bugs geintroduceerd hoop ik?

De update is toch vandaag uitgevoerd, excuses voor het eventuele ongemak. Er zouden geen nieuwe bugs in moeten zitten. Er zijn er wel een aantal opgelost.
 

DeletedUser1001

Guest
Gaat nu al fout, net mijn kazerne gevuld voor trainen, nu na de uitgestelde eh niet-uitgestelde update kazerne leeg geen hamertjes retour:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Bovenaan