• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.34

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist heb ik de release notes voor de volgende update geplaatst.
Uiteraard hoor ik graag jullie mening hierover.

Met vriendelijke groet,

Desi.
 

DeletedUser

Guest
We gaan toch niet die versie 0.34 krijgen die nu op Beta draait ? :eek: Daar loopt heel de game-timer niet goed, loopt ~10 minuten fout binnen een half uur ! Krijg je o.a. continue time-out meldingen van. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist heb ik de release notes voor de volgende update geplaatst.
Uiteraard hoor ik graag jullie mening hierover.

Met vriendelijke groet,

Desi.
Dank je wel voor de mededeling, ben benieuwd:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leuk hoor nieuwe plaatjes maar had liever gezien dat bugs werden verholpen

Heb je waarschijnlijk toch niet goed gelezen :confused:
staat allemaal bij inhoud release

  • De elfenquest 'Leren te bewegen' wordt nu correct pas afgesloten na de training van granieten golems.
  • Als je eenmaal bent begonnen aan het onderzoeken in hoofdstuk 6, werden sommige quests niet gestart.
  • Het is niet langer mogelijk om vaker dan een keer op de knop automatisch vechten te klikken.
  • Bij het upgraden van je kazerne wordt de productie wachtrij correct geleegd.
  • Het quest menu laat niet langer een knop voor meer informatie zien wanneer er niet meer informatie beschikbaar is.
 

DeletedUser3

Guest
Dat is inderdaad vervelend. Morgen is er een update op de beta gepland, misschien dat daar al iets meer van jou bugs bijzitten.
 

DeletedUser470

Guest
Versie: v0.34.8-(master) (2016-02-02 10:11), normaal staan er toch nog getallen voor de v0. Of is dit ook nieuw?
 
Er zijn een aantal questen veranderd

heb nu ineens een 4k marmer quest die slechter is als mijn 1200 marmer quest. en ik hoef geen toverfabriek meer te bouwen maar in plaats daarvan slechts toverstof te verzamelen.

en dat was nu z'n fijne quest :(
 

DeletedUser64

Guest
Erg irritant dat we nu ook hier de session time out bug hebben. Op beta is die nog niet eens opgelost, dus dubbele ergernis. Die melding komt nota bene tijdens het handelen, terwijl ik dus actief bezig ben.
 
Fijn. Ik kan het spel niet meer aan laten staan en intussen wat anders doen op mijn laptop want dan wordt ik bij terugkomst direct op mijn vingers getikt dat ik de pc niet in standby mag laten staan? Uh, sorry hoor maar dat gebeurd echt niet.. En elke keer dan weer opnieuw laden :(
 

DeletedUser

Guest
Kreeg net quest om nieuwe technologie te onderzoeken terwijl ik al einde boom ben. Lekkere update weer, inclusief die time-out bug waar we op Beta al 2 weken last van hebben. :(
 

DeletedUser

Guest
uhm is er dan update geweest heb niks gezien eigenlijk

quest zijn nog altijd dezelfde alleen onderzoek technologie is er weer leuk als je al eind boom bent haha, snap ook niet dat die wonder quest er niet uit zijn als je niks van dwergen op je land hebt staan zouden eigenlijk automatisch moeten verdwijnen
 

DeletedUser

Guest
De missie "verzamel 4000 marmer" staat er nu 2 keer in? Zij die graag veel klikken kunnen er hun voordeel mee doen :)
 
Bovenaan