• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.33

DeletedUser3

Guest
Elverianen,

De release notes voor 0.33 zijn bekend. Uiteraard horen we graag jullie feedback op deze update die met name bugfixes bevat.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser68

Guest
De bug met het postvak is er nog heb ik even snel gezien
rest gaan we weer opletten

Als ik op bezoek buur of bs lid en kom terug eigen eiland postvak weer vol ongelezen berichten terwijl ze gelezen zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Postvak probleem lijkt bij mij opgelost te zijn, krijg iig geen notificatie meer van 100+ ongelezen berichten :)

Probleem met de wereldkaart is nog steeds hetzelfde :mad:. Ik dacht dat het opgelost zou worden :(
 

DeletedUser855

Guest
Postvak blijft bij mij vreemd hoge aantal nieuwe berichten aangegeven, ook na klikken hierop.
 

DeletedUser3

Guest
Ja, dat was mij ook al opgevallen. Heb gezien dat collega's van andere servers dit al hebben doorgegeven.
Het heeft dus onze aandacht!
 

DeletedUser

Guest
Steden van buren lijken nu nog langzamer te laden, eerst grasveldje en na ff wachten pas de stad :(
 

DeletedUser68

Guest
eerste kans word dus februari.

het is nu toch echt wel schandalig aan het worden .
ik heb ook een mayor bug gevonden ben ermee bezig met support en wacht even netjes op hun antwoord
Anders kom ik ermee op het forum.
Ik was persoonlijk not amused met deze bug
 

DeletedUser68

Guest
Denk dat de ontwikkelaars vanaf volgende week elke dag 10 diamanten moeten gaan geven per speler
Heb bijna alle tiers 1 miljoen voorraad dit spel begint nu echt bagger te worden.

Ze geven echt niks om de spelers na de bug fix update 2 weken geleken komt er een bugfix update en na deze bugfix update komt er weer een bug fix update. het zijn gewoon een stel prutsers naar mijn mening.
En ja ik gebruik het woord prutsers weer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weet ik al 4 jaar tis te erg voor woorden en moderators moet makers niet meer beschermen maar schop onderhun kont geven
 

DeletedUser

Guest
Correctie postvak notificatie bug is er bij mij ook nog steeds. Vreemd in eerste instantie leek het opgelost te zijn, maar nu is het meer 100+ nieuwe berichten o_O:(
 
Postvak probleem lijkt bij mij opgelost te zijn, krijg iig geen notificatie meer van 100+ ongelezen berichten :)

Probleem met de wereldkaart is nog steeds hetzelfde :mad:. Ik dacht dat het opgelost zou worden :(

Welke wereldkaart bug?
de vastlopers zijn bij mij al even opgelost, de oplossing was het verkrijgen van nieuwe buren. (al beweerde men op beta dat deze bug permanent verleden tijd is)

sinds ik nieuwe buren heb kan ik helaas niet meer testen of deze bug ook daadwerkelijk verhopen is tot al me buren weer worden afgeschoten. maar dat hoop ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Welke wereldkaart bug?
de vastlopers zijn bij mij al even opgelost, de oplossing was het verkrijgen van nieuwe buren. (al beweerde men op beta dat deze bug permanent verleden tijd is)

sinds ik nieuwe buren heb kan ik helaas niet meer testen of deze bug ook daadwerkelijk verhopen is tot al me buren weer worden afgeschoten. maar dat hoop ik niet.

De bug dat er bijna niet meer te scrollen valt door de wereldkaart. Het is nog steeds klein stukje scrollen een dan wachten en hopen dat de rest laadt, weer klein stukje scrollen, ff wachten (ondertussen maar een schietgebedje doen) en hopelijk komt er weer een stukje van je kaart zichtbaar. Soms wel soms niet, waardoor je weer opnieuw kunt beginnen. Is bijna niet meer te doen met een grote wereldkaart :mad:
 

DeletedUser

Guest
De bug met het postvak is er nog heb ik even snel gezien
rest gaan we weer opletten

Als ik op bezoek buur of bs lid en kom terug eigen eiland postvak weer vol ongelezen berichten terwijl ze gelezen zijn
+1
 

DeletedUser

Guest
Lijkt er ook op dat nu burenhulp aan cultuur pas geactiveerd wordt als je het notificatiescherm helemaal geopend hebt, zelfs als je ingelogd ben. Erg irritant :confused:

Aanvulling: ook bij burenhulp op arbeidershut moet je nu ook het notificatiescherm eerst helemaal geopend hebben om de hulp daadwerkelijk te krijgen. Geloof dat ik dit maar als bug ga melden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
Maken jullie nu een grapje misschien het is toch nog geen 1 april

Dus het is nu gewoon dat de bugfix op de bugfix niet alle bugs heeft gefixt maar fixte wel weer nieuwe bugs dus dat is voor de volgende bugfixx
Snappen we het allemaal nog.
Terwijl er voor volgende week al een bugfix stond
 
Bovenaan