• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.28

DeletedUser66

Guest
Beste Goryn,

Ik wilde dit even melden, en was al blij dat het niet alleen bij mij zo overkomt, vandaar dat ik even dit stukje plaatsten.

We zijn geduldig en wachten rustig af, dus ik stap even dit kleine wereldje in en wie weet went het nog. ;)

Uiteraard kunnen alle spelers op NL hun feedback geven over de nieuwe update. Wat betreft de wereldkaart was de feedback op Beta echter dusdanig negatief, dat er nu naar andere opties zal worden gekeken.
 

DeletedUser87

Guest
Ikzelf heb het gevoel sinds er de nieuwe wereldkaart is je steden rondom minder goed laden. Duurt veel langer voor ze echt zichtbaar zijn, weet niet of meerdere spelers hier last van hebben? Zoja zal ik hier een bugmelding van maken.
Ik vind de nieuwe wereldkaart wel iets hebben alleen vind ik het spijtig dat het overzicht zo klein aantoont. Goed om te horen dat ze hier naar andere opties gaan kijken.
 

DeletedUser7

Guest
Het investeren van Kennispunten in Oude Wonderen van andere spelers - Je kunt investeren in Oude Wonderen van je Broeders of ontdekte buren.
Even een verbetering; je kunt investeren in de oude wonderen van iedereen (ook niet ontdekte spelers), zolang je maar een Oude Wonderen onderzoek hebt voltooid (ofwel die aan het eind van Hoofdstuk 4, of die aan het eind van het Dwergen hoofdstuk).
 

DeletedUser224

Guest
Kr33log, heb dat probleem ook. Steden laden inderdaad slecht, maar dit was sowieso al een probleem met Elvenar. Soms helemaal geen gebouwen te zien, als je wilt motiveren zie je slechts het handje ergens zweven in een veld van groen.
Dat nieuw gezichtsveld..tja, daar kan je over discussieren, maar heb liever dat het spel volop meewerkt met mijn handelingen.
Bij verplaatsen van gebouwen gaat nu alles schoksgewijs en soms gaat het gebouw verder dan waar ik het hebben wil. Zeer irritant. Ook de melding dat je een gebouw moet aansluiten op een weg, mag van mij weer weggehaald worden. Meldingen zoals deze die je niet weg kunt klikken blijven in beeld, waardoor het schuiven binnen een stad weer onoverzichtelijker wordt.
Dan die wonderen.. helemaal aan het eind van de tech-tree, leuk voor beginnende spelers of spelers die ergens in het 3e blok van tech-tree zitten, niet dus. Het spel is er naar mijn mening niet beter op geworden, eerder irritanter .
Zou willen dat er een knop was met; alle updates ongedaan maken. Die zou ik onmiddellijk gaan gebruiken. Want zoals het nu is, motiveert het niet echt. Als het nog gebruiksonvriendelijker gaat worden in de toekomst....
 

DeletedUser

Guest
Het is weer moeilijker op geworden om nog enigzins vooruit te komen, denk dat ik binnenkort de pijp aan maarten ga geven. :(
 

DeletedUser39

Guest
Hoop stiekum ook dat de map snel veranderd gaat worden haha :p

Daarnaast vind ik de wonderen nogal jammer. Ze kosten onnoemelijk veel en ik kan niet zeggen dat de opbrengsten dat ook nog eens waarmaken. Hopelijk word hier misschien ook naar gekeken aangezien ik geen reden heb om ze nu te plaatsen. Misschien als ik eenmaal niet verder weet te komen, maar voor nu is het meer een blok aan het been om eraan te beginnen.
 

DeletedUser232

Guest
Die nieuwe wereldkaart is echt belachelijk. Een extra rand eromheen maakt de map nog kleiner. Daarnaast duurt het een eeuwigheid om de map en de provincies die je ontdekt hebt te laden.

Enkele opdrachten zijn er NOG MINDER interessant op geworden. Nu moet je nog steeds die 1 dag productie opdrachten blijven doen. haal die 1 dag productieopdrachten er nou UIT en maak er een max 9 uur opdracht van! Dit blijft compleet nutteloos en nu moet ik ook nog eens extra hamers verzamelen voor die opdracht. Ik ga nimmer een fabriek 1 dag laten draaien dus zal die opdracht altijd overslaan. Ze mogen sowieso wel met betere opdrachten komen, meer handelopdrachten bv.

Daarnaast nog een irritante bug. Als je nu iets verplaatst wat nog ff niet aan een weg kruist krijg je enkele minuten een melding midden in beeld waarin dan staat dat je elixerfabriek niet aan een weg grenst... Op zich niet verkeerd maar erg irritant als je even e.a. aan het verschuiven bent.
 

DeletedUser

Guest
.......................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser470

Guest
Ja Ben ik het helemaal eens! Maar er wordt aan gewerkt zo te lezen :)
 

Deleted User - 1928

Guest
Eerlijk gezegd: Ik ben enorm blij met de nieuwe wereldkaart!
Grafisch gezien wordt hij er misschien niet plezieriger op, maar ik kan eindelijk weer eens op die wereldkaart rondwandelen, zonder dan mijn PC dan volledig uit zijn bol gaat.
(zie ook: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/processorgebruik-technische-tips-gevraagd.599/ )
Eindelijk kan ik gewoon rustig daar de provincies bezoeken en op mijn gemak de relikwieën verzamelen.
Als daar die mist voor nodig is, heb ik dat er graag voor over :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, da's waar het scrollen en bewegen gaat idd een stuk soepeler. Ben daarover ook niet geheel ontevreden ;-)
 

DeletedUser253

Guest
Wij hebben hier veel feedback over gehad op beta, en wij kijken momenteel wat er eventueel aangepast moet worden.

Ik was al bang dat ik de enige was, maar het lijkt er wel een beetje op alsof ze het nog steeds niet begrepen hebben want met het toevoegen van de mist is er niets opgelost en werd het probleem alleen maar groter, ik vind het vreemd dat ze dat niet vantevoren kunnen bedenken.

persoonlijk totaal geen last van de veranderde wereldmap.

Maarja, alles onder de 20" aan scherm vind ik al onwerkbaar, dus mijn schermen zijn iets groter dan gemiddeld met 28" p/s.

Ik werk zelf op een 27" scherm maar dat veranderd weinig aan de situatie vind ik :p


Ja, da's waar het scrollen en bewegen gaat idd een stuk soepeler. Ben daarover ook niet geheel ontevreden ;-)

Bij mij is het zo mogelijk nog minder soepel geworden hierdoor en ik heb toch echt een prima pc dus daar ligt het niet aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan