• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.28

DeletedUser

Guest
Veel goede fixes, ik ben benieuwd. Ook naar de wonderen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Geen goederen meer van de herhalende quests is niet zo erg. Zolang ze nog maar voorraden geven.
 

DeletedUser

Guest
toen ik de link van release drukte kwam ik op release van nr 27 en niet deze lol
 

DeletedUser

Guest
word tijd dat ie komt ze zijn weer nog niet wakker zeker teveel aan halve liters gezeten ahah
 

DeletedUser47

Guest
Ze zijn nog bezig met wat dingen, geduld alstublieft.
 

DeletedUser

Guest
komt het vandaag nog wel of niet normaal is update tussen 10 en 12 of iets na 1 uur aangezienhet half 3 verwacht ik vandaag niks meer
 

DeletedUser

Guest
komt het vandaag nog wel of niet normaal is update tussen 10 en 12 of iets na 1 uur aangezienhet half 3 verwacht ik vandaag niks meer
Geduld is een schone zaak ELF-GOGO.
Beter wat later dan vroeg en met bugs.
Gewoon rustig afwachten, we merken het vanzelf.

In elk geval is er al wat veranderd in de wereldkaart.
Een hele verbetering met een mooi stuk perkament erachter. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Okay die 24-uurs goederenmissies zijn inderdaad definitief gesaboteerd. Elke keer 8.000 voorraden erbij verzamelen. Dat gaat hem niet worden.
Het was al veel minder interessant geworden, maar na deze update kunnen die 33 marmerfabriekjes en 24 kristalfabriekjes dan ECHT de prullenbak in :)
Misschien een rare opmerking, maar haal die missies er dan maar gelijk helemaal tussenuit. Ik klik me al een muisarm aan al die missies weigeren die nooit iemand doet, en deze horen daar nu ook bij. Om over de duplicaten nog maar te zwijgen.
Het is een stuk fijner spelen met iets van 10 weigermissies in plaats van 24, dat kan ik je wel zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Sommige missies zijn leuk aangepast.
Wat eerst was: verzamel 8000 goederen is nu geworden : verzamel 8000 goederen en een kristallen bol (zo zijn er meer veranderingen)
Maar ook de opdracht verzamel 8000 goederen zonder iets extra's zit er ook nog bij.:)
Kortom is de opdracht iets pittiger geworden maar beslist niet verkeerd
 

DeletedUser

Guest
kan ik alleen runen krijgen als ik heel ene provincie heb en bij andere spelers of ook nog andere manier 9 keer anderhalve dag wachten voor prov is oook geen optie en heb niet 1 buur die al hoog genoeg is hahah
 

DeletedUser47

Guest
De wiki

Je zult Runenscherven vinden door:

  1. De Provincies op de Wereldkaart te bemachtigen - Iedere verworven Provincie zal je een willekeurige Runenscherf geven voor de Oude Wonderen die je al in je Onderzoekstabel hebt ontgrendeld.
  2. Het voltooien van opdrachten.
  3. Het investeren van Kennispunten in Oude Wonderen van andere spelers - Je kunt investeren in Oude Wonderen van je Broeders of ontdekte buren.
 

DeletedUser

Guest
voltooien van opdrachten oke

nou voltooi genoeg maar moeten vaste missies zijn zeker

Graag de bewerk knop gebruiken om meerdere posts te voorkomen. Goryn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit serietje:

Voltooi 1 uitbreiding van een gebouw naar level 6 of hoger - 10000 munten 6000 voorraden
Voltooi 1 uitbreiding van een werkplaats naar level 6 of hoger - 20000 munten 5000 voorraden
Voltooi 1 uitbreiding van een bonusfabriek naar level 6 of hoger - 10000 munten 6000 voorraden
Voltooi 1 uitbreiding van een fabriek naar level 6 of hoger - 10000 munten 6000 voorraden
Voltooi 1 uitbreiding van een woongebouw naar level 6 of hoger - 20000 munten 5000 voorraden

Kan dat niet gewoon 1 missie worden "een gebouw"? Scheelt ongeveer 1.000 kliks per dag :)

En deze dubbele kan er ook 1 van weg:
Voltooi 4 ontmoetingen - 50000 munten 3000 voorraden
Verzamel 4 relikwieën - 45000 munten 3500 voorraden

En met deze 4 missies nu in de serie kan je het ook gewoon bij de eerste houden:

Verzamel 8000 voorraden - 70000 munten
Produceer 1 bewonderingswaardig altaar en verzamel 8000 voorraden - 100000 munten
Maak 1 kristallen bol en verzamel 8000 voorraden - 100000 munten
Produceer 1 geheimzinnig drankje en verzamel 8000 voorraden - 100000 munten

Want mensen die zich met goederen missies bezig houden zullen zich nu richten op deze missies:

Verzamel 1200 marmer - 10000 munten 3000 voorraden
Verzamel 900 kristallen - 30000 munten 1000 voorraden
Verzamel 600 elixers - 20000 munten 2000 voorraden

Die 3 goederenmissies erboven zullen dus ook overgeslagen blijven worden vanaf nu, en dus overbodig.
 

DeletedUser253

Guest
Ik vind die mist aan de randen van de wereldmap niet echt een goed idee... de wereldkaart was al extreem onoverzichtelijk... en dat is nu nog erger geworden. Ik snap die verandering echt niet. maak de wereldkaart toch alsjeblieft eens overzichtelijker met betere functionaliteit.
 

DeletedUser

Guest
.................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Ik ben het met je eens Juvator. Het beeld is gewoon verkleind wat heel jammer is, waarom niet scherm vullend zoals het was??
Voorheen moesten we door het blauw heen, nu moeten we door 'n veel groter vlak om buren te zien.

Het lijkt of ik aan het koker-kijken ben en moet zeggen dat dit absoluut (voor mij) niet prettig is!

Jammer mensen, jullie zullen vast 'n goede bedoeling hebben gehad, maar voor mij persoonlijk is het achteruitgang.
M'n wereldje is al zo klein.....en nu....... ;)

Wij hebben hier veel feedback over gehad op beta, en wij kijken momenteel wat er eventueel aangepast moet worden.
 

DeletedUser

Guest
........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:
persoonlijk totaal geen last van de veranderde wereldmap.

Maarja, alles onder de 20" aan scherm vind ik al onwerkbaar, dus mijn schermen zijn iets groter dan gemiddeld met 28" p/s.
 
Bovenaan