• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.23

DeletedUser3

Guest
Dinsdag 25 augustus zal de volgende update zijn. De volledige inhoud kun je hier vinden.

We zijn benieuwd wat jullie er van vinden en horen graag jullie feedback!

Het elvenar team.
 

DeletedUser160

Guest
In de release notes bij balans verbeteringen staat het volgende:
Repeterende quest 'Onze belastingen' (zowel mensen als elfen) vraagt nu 150.000 munten in plaats van 50.000

Is het geen optie om dit afhankelijk te maken van de grote van de speler? Of roep ik nu iets raars.
 

DeletedUser7

Guest
Het is wel mogelijk (andere herhaalbare quests komen ook pas als je een bepaald doel hebt bereikt), maar op het moment is het te makkelijk om via die quest oneindig veel voorraden te krijgen.
 

DeletedUser222

Guest
Bij het plaatsen van een provincie uitbreiding zie ik diverse extra rasters die er niet horen te zijn. Dit was er nog niet voor de update.
Ook bij mijn vrouw op een andere computer zien we dit verschijnsel
 

DeletedUser47

Guest
Bij het plaatsen van een provincie uitbreiding zie ik diverse extra rasters die er niet horen te zijn. Dit was er nog niet voor de update.
Ook bij mijn vrouw op een andere computer zien we dit verschijnsel

Zou je een screenshot kunnen maken en een post maken op het bugs forum, dankjewel
 

DeletedUser

Guest
Het is fijn om eindelijk het handelsscherm niet terug te brengen naar waar je net handel dreef. Verder is het heel fijn dat het zoomniveau nu wordt herinnerd. Met de introductie van de 24-uur klok hoef ik tenminste niet meer na te denken of iemand iets in de ochtend of in de avond zegt:D.

Maar ligt het aan mij of klopt de visuele tekst van de relatie balk na deze update niet meer? Want als ik nu naar een speler ga die in mijn broederschap zit krijg ik alleen maar puntjes.(Als ik er met mijn muis overheen ga zegt het nog wel lid) Als ik bij een buur kijk krijg ik ontd...(nogmaals met muis eroverheen staat er wel ontdekt.)
 

DeletedUser39

Guest
Deze quest is helaas niet vertaald ;)
Verder weer helemaal top!
 
Bovenaan