• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn Crash en de ondoden.

DeletedUser

Guest
Waarom krijg ik dit maar op 1 account en niet op mijn andere mobiele accounts ? :mad: Is dit weer zo'n random iets welk niet iedereen krijgt ? :eek:
Op Beta kreeg ik het gewoon op allebei mijn accounts.

Lijkt weer een bug te zijn: https://nl.forum.elvenar.com/index....lijk-beschikbaar-voor-meerdere-accounts.5487/

PS. Het event is in 3~4 dagen te doen, je kan dus rustig BSA afmaken en daarna al die level 1 werkplaatsen en T1 fabriekjes voor event te gebruiken.
https://www.gamersgemsofknowledge.com/crash-mobile-event
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Men onderzoeksboom is vol en opdracht 1 is besteed 2 KP, terwijl ik nog geen KP's in de oude wonderen kan donderen op mobiel , hoe kom ik verder ?

Je kunt de quests ook in de browser voltooien. Alleen opletten dat je in mobiel de juiste quest hebt openstaan.
Ik heb dit uitgetest op de beta en dat werkt, alleen krijg je wel het heen-en-weer van steeds switchen tussen browser en mobile.

PS: Zo kun je ook nog steeds via de toernooien aan de gevraagde relikwieën komen ;)

Maar ik heb een andere probleempje (2 eigenlijk):

Quest 20) Onderzoek 1 technologie OF Upgrade 1 gebouw naar lvl 17 of hoger

Ik heb geen technologieën die ik kan onderzoeken (alles vol) en mijn stad staat tot op de nok toe vol met baby-gebouwtjes voor de BSA. Ik zal daarom wel bij deze quest blijven steken, aangezien ik na de BSA daarmee pas verder kan en dan een gebouw vanaf lvl 1 naar 17 moeten uppen

Quest 29) Verken 1 Provincie

Geen alternatief, dus zelfs als ik het eerste probleem zou kunnen tackelen, dan loop ik hier toch met verkenner van meer dan 80 uur op stuk :eek:
 

DeletedUser

Guest
@Didi1: event duurt 2 weken, tijd genoeg om na BSA die "probleempjes" te doen.

Ja weet ik, maar toch... zal een huis van 0 naar 17 moeten levelen want ik heb niet genoeg inwoners meer voor wat anders. En dan maar hopen dat het een beetje uitkomt met die verkenner. Maar ruim 80 uur is erg lastig om goed te plannen :confused:
 

DeletedUser2226

Guest
Je kunt eventueel via de browser versie KP doneren of spenderen etc, de progressie wordt meegeteld in de opdracht van de app versie.

Op die manier is het niet echt een "exclusieve mobiele quest" meer... :)

Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken in combinatie met het BSA: Eén evenement dat je alleen in de browser kunt spelen en één evenement dat je alleen mobiel kunt spelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op die manier is het niet echt een "exclusieve mobiele quest" meer... :)

Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken in combinatie met het BSA: Eén evenement dat je alleen in de browser kunt spelen en één evenement dat je alleen mobiel kunt spelen...

Ben blij anders moest je minimaal 15 provincies afronden ofzo, nu kom je er met 5 weg.
 

DeletedUser3382

Guest
Veel te veel van het "goede". Wanneer kan ik nou eens rustig aan mijn stad bouwen?
Wekelijks al zo'n toernooi, eerst die Fenix met zijn paaseieren, dan die Walpurgis, nou weer een BSA alleen in de browser EN tegelijk op android weer een andere actie. Trouwens, zo heel af en toe heb ik ook nog wat anders te doen dan spelletjes spelen. (Iets voor mijn baas, vermoed ik.)
 

DeletedUser2114

Guest
Veel te veel van het "goede". Wanneer kan ik nou eens rustig aan mijn stad bouwen?
Wekelijks al zo'n toernooi, eerst die Fenix met zijn paaseieren, dan die Walpurgis, nou weer een BSA alleen in de browser EN tegelijk op android weer een andere actie. Trouwens, zo heel af en toe heb ik ook nog wat anders te doen dan spelletjes spelen. (Iets voor mijn baas, vermoed ik.)
Je bent niet verplicht om mee te doen, dus je kunt zo'n event ook een keertje links laten liggen.
 
grootste uitdaging op de mobiel is dat je moet onthouden welke fabriek iets produceert van 3 uur en welke van 9 uur, je pakt zo de verkeerde. want zien op de mobiel is het niet. en als je onderweg bent heb je niet even een pc bij de hand om effe te kijken. dus als dit opgelost kan worden houd ik mij (en vele anderen) zich aanbevolen. vind het een leuke quest
 

DeletedUser1704

Guest
leuk event, alleen jammer dat je idd niet kan zien bij de bonusfabrieken welke wat geproduceerd heeft eens het af is, en misschien voor de relikiwieen handig om voor een volgend mobiel event ook te zorgen dat de toernooien er zijn..nu is het relekwien en onderhandelen behoorlijk pittig als je mid level bent
 

DeletedUser2772

Guest
snap niet dat je mobiel en pc gescheiden gaat houden terwijl het beide met hetzelfde account op dezelfde wereld wordt gespeelt.
 

DeletedUser2114

Guest
snap niet dat je mobiel en pc gescheiden gaat houden terwijl het beide met hetzelfde account op dezelfde wereld wordt gespeelt.
Sommige mensen spelen alleen met de app en kunnen dus geen toernooi of bsa spelen. Dit wordt dus aangeboden als compensatie.
 
grootste uitdaging op de mobiel is dat je moet onthouden welke fabriek iets produceert van 3 uur en welke van 9 uur, je pakt zo de verkeerde. want zien op de mobiel is het niet. en als je onderweg bent heb je niet even een pc bij de hand om effe te kijken. dus als dit opgelost kan worden houd ik mij (en vele anderen) zich aanbevolen. vind het een leuke quest
doe omdat het z'n gedoe is een hoop opdrachten in de browser, log dan in mobiel om de opdracht te innen, kijken wat de nieuwe is en dan weer terug naar de browser
 
leuk event, alleen jammer dat je idd niet kan zien bij de bonusfabrieken welke wat geproduceerd heeft eens het af is, en misschien voor de relikiwieen handig om voor een volgend mobiel event ook te zorgen dat de toernooien er zijn..nu is het relekwien en onderhandelen behoorlijk pittig als je mid level bent

Sterker nog zonder toernooi moet je alles vechten/onderhandelen. geen burenhulp kistjes, geen toernooien om te helpen.
Zonder browser is dit event eigenlijk een grap voor puur mobiele spelers.
Je moet 88!!! provincie gevechten doen in 14 dagen, dat zijn 11! complete provincies.

Welke halve zool heeft bedacht dat dat goed te doen is? of is het doel de mobiele spelers in de browser te krijgen/forceren?
Het is niet dat dit een event is met dagprijzen maar met maar 1 eindprijs.
11 provincies is echt veel zeker als die speler al een maand of 2 speelt en al een hoop heeft vrijgespeeld.

Hoe ga je als je geen lijst hebt met opdrachten voor je er aan begint op het einde nog even snel 7 provincies scouten en afronden? de laatste 2 opdrachten vragen om 52 gevechten.

Leuk idee z'n mobiel event, maar voor de echt mobiele spelers niet te doen.
Ik heb toernooi en iets van 20 openstaande provincies, geen issues voor mij, maar daar was die toch niet helemaal voor bedoeld?
 

DeletedUser793

Guest
Sommige mensen spelen alleen met de app en kunnen dus geen toernooi of bsa spelen. Dit wordt dus aangeboden als compensatie.

Ik vind dat een beetje onzin. het spel word aangeboden op app en pc . ik vind zoiezo dat er geen onderscheid moet zijn tussen app en pc.
en dat mensen via de app geen ternooi of bsa kunnen spelen is jammer. maar het is niet verplicht om alleen via de app te spelen. dus is wel hun eigen keuze.
dus vind ik een compensatie voor iets waar mensen zelf voor kiezen echt onzin.
En had het dan ook naar mijn mening op PC en app moeten zijn.
 

DeletedUser3382

Guest
Zojuist "Crash en het verslaan van de ondoden" afgerond.
*** ONJUIST *** Lijkt alsof /// je geen enkel gebouw gekregen hebt op het einde.
Alleen na iedere opdracht een tijdsversneller o.i.d.
Oja, ik deed er 8 dagen over (14 mei ... 22 mei), met zorgvuldig plannen.

*** Je moet na afloop nog eens op een banner klikken en dan krijg je die gebouwen alsnog. :))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1796

Guest
Zojuist "Crash en het verslaan van de ondoden" afgerond.
TEGENVALLER: geen enkel gebouw gekregen op het einde.
Alleen na iedere opdracht een tijdsversneller o.i.d.
Oja, ik deed er 8 dagen over (14 mei ... 22 mei), met zorgvuldig plannen.
Kleunteun zou je hier aub een ticket over willen maken, kunnen we het voor je nakijken.
 
Bovenaan