• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Het gelukkige kleine vin-evenement

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
mainbanner_july2022.png


Het meest verwachte sportevenement van Elvenar staat op het punt opnieuw te beginnen, met nieuwe ervaringen en uitdagingen die nog nooit eerder zijn gezien!

Rufus, onze dierbare vriend en de grootste fan van de Elvariaanse spelen, heeft gevraagd om ons te ontmoeten om de spectaculaire spelen van dit jaar te bekijken. Hij is vooral geïntrigeerd door Grote Zeepaard-hoepelrace, omdat het een racebaan heeft die is ontworpen om in de loop van de tijd te evolueren! Zeepaardjes van Elvenar strijden in elke fase en dagen hun snelheid, duurzaamheid en verstand uit. Terwijl iedereen juicht voor de sterkere en mooiere zeepaardjes, ziet Rufus een klein slordig zeepaardje onder hen, en hij voelt er een diep gevoel van empathie voor. Wat zal ermee gebeuren, en kan het ooit hopen te winnen?

Beste mensen en elfen,

Tijdens de Elvariaanse spelen van dit jaar gaat het verhaal rond ons grootste sportevenement verder!

Van 21 juni tot en met 13 juli ben jij de gastheer van de Elvariaanse spelen! Door de opdrachtenreeks te volgen en taken voor Rufus te vervullen, zal hij je Zeepaardjesvoer belonen, zodat je je zeepaardjes kunt voeren en ze sterk genoeg kunt maken om door de onderwaterhoepels te zwemmen. Natuurlijk kun je ook Zeepaardjesvoer verdienen door opdrachtmijlpalen te bereiken, je stad dagelijks te bezoeken, en af en toe vind je wat voedsel dat verloren is gegaan in je stad.


eventprogression_july2022.png

Terwijl de zeepaardjes door de hoepels zwemmen, zullen ze veel schatten vinden, die ze natuurlijk naar je terug zullen brengen. Elke keer dat een zeepaardje de eindfase bereikt, belonen ze je met een van de vele speciale hoofdprijzen. Door verder te komen in het evenement, kun je het speciale Glorie der Wendbaarheid-evolutiegebouw bouwen en uitbreiden:

evobuilding_july2022.png



(4x4 Bevolking, cultuur en willekeurige beloningen)

Dit evenement zal dezelfde mechanica gebruiken als vorig jaar. Het zal ook weer het competitie-systeem bevatten, evenals de koninklijke prijspas!

De opdrachtreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en aanvullende episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag 1 extra evenementopdracht kunt blijven spelen. Als je de evenementopdrachten voltooit, ontvang je op bepaalde punten onderweg ook mijlpaalbeloningen.

We hopen dat je dit jaar veel plezier zult beleven aan het organiseren van de spelen en kijken natuurlijk uit naar je feedback in ons discussietopic!

Bekijk ook onze wiki pagina met meer informatie (vertaling later volgende week beschikbaar)

Veel speelplezier!
Jullie Elvenar Team

Disclaimer: Houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementlay-outs, balancering en prijzen tussen Beta en Live versie. App-versie 1.153 is vereist om het evenement correct te laten functioneren. Deze app-versie wordt los van het evenement uitgebracht. Houd er daarnaast rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 13 juli de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 14 juli. Er wordt op 14juli geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 13 juli worden ontgrendeld.
We horen graag jullie feedback!
 
Mooi event als ik kijk naar gebouwen e.d. met mooi thema.
Maar ben benieuwd... of we ook eens opties krijgen om iets te doen met al die artifacts die je na ieder event overhoud... (luxe probleem :) )
Zou wel leuk vinden om d..m.v. sparen en inwisselen een 2e eventgebouwhoofdprijs op lvl 10 te krijgen.
 
Het voor een 2e keer het zelfde evenementen gebouw naar level 10 brengen zal niet meer gebeuren.
Die fout hebben ze in het verleden gemaakt waar door er een paar spelers zijn die nu 2x een bruine beer hebben staan en die ook tegelijk kunnen voeren met een extreme troepen productie tot gevolg.
 
Het voor een 2e keer het zelfde evenementen gebouw naar level 10 brengen zal niet meer gebeuren.
Die fout hebben ze in het verleden gemaakt waar door er een paar spelers zijn die nu 2x een bruine beer hebben staan en die ook tegelijk kunnen voeren met een extreme troepen productie tot gevolg.
Als je voldoende geluk hebt (of EC koopt) haal je hetzelfde gebouw voor de 2x. Dan "alleen" nog de ontbrekende artefacts verzamelen. Over een paar jaar komen ze vast in de MA en in de Toren.
Dus een 2e is te doen met ontzettend veel geluk of aankoop van EC.
 
Als je voldoende geluk hebt (of EC koopt) haal je hetzelfde gebouw voor de 2x. Dan "alleen" nog de ontbrekende artefacts verzamelen. Over een paar jaar komen ze vast in de MA en in de Toren.
Dus een 2e is te doen met ontzettend veel geluk of aankoop van EC.
En geduld en vasthoudendheid. Op een dag komen ze voorbij in de MA/toren en als je dan niet oplet, loop je ze sowieso mis.
 
Wel bijzonder dat het evenementengebouw kans op verschillende beloningen geeft. Ik zie dat er ook een kans is op unurumunumumium (moeilijk woord en een beetje een tongbreker), en dat schijnt nogal gezocht te zijn.
 
Leuk dat die unurium geeft maar met een tempel der geesten en een zegeltoren beiden op 30 durf ik dat unurium uit dat gebouwtje nog niet eens zakgeld te noemen. Elke week toren levert me al minimaal 750k unurium op. En met munten oprapen maak ik precies het verval elke dag weer goed.
 
2e evo gebouw is makkelijk te verkrijgen.
Elke week toren naar de top levert voldoende dia op om daarvan wat te spenderen voor extra event currency zodat je 2e gebouw binnen kan halen. Artefacten zal je niet voldoende halen voor 2e gebouw. Die komen vanzelf wel langs in de toren of je academie als je geduld hebt.
Hangt er ook vanaf of het gebouw voor de betreffende speler aantrekkelijk is of niet.
 
jammer dat het evenement geen goddelijke zaden geeft als hoepelprijs
(gepost namens een medespeler, maar ben het wel met haar eens)
well der zijn kistjes die zaden geven: hier een overzichtje van alle kistjes: (komt van jackluyts site)
1656680331932.png


Maar natuurlijk schalen prijzen volgens het hoofdstuk waar je in zit, in mijn geval geeft het kistjes dat zaden geeft, mijn T7 goederen in de plaats.
 
Het voor een 2e keer het zelfde evenementen gebouw naar level 10 brengen zal niet meer gebeuren.
Die fout hebben ze in het verleden gemaakt waar door er een paar spelers zijn die nu 2x een bruine beer hebben staan en die ook tegelijk kunnen voeren met een extreme troepen productie tot gevolg.
Natuurlijk komt dat wel voor, recent nog met de feniks, ok daar is wel 20.000 diamanten tegenaan gegooid maar waarom niet? moet er iets mee doen kan het niet oneindig oppotten
 
Voor zover ik het begrepen heb kun je na het verkrijgen van een evoluerend gebouw tijdens een event, dat zelfde gebouw niet nog een keer krijgen behalve tijdens het zelfde event.
Dus iemand die nu een vuur fenix verkrijgt zou die volgens de regels niet nog een keer kunnen krijgen.
Ik weet niet hoe jij @CrazyWizard aan die 2e vuur fenix bent gekomen, maar die zou je eigenlijk al heel lang in je bezit moeten hebben gehad.
 
Voor zover ik het begrepen heb kun je na het verkrijgen van een evoluerend gebouw tijdens een event, dat zelfde gebouw niet nog een keer krijgen behalve tijdens het zelfde event.
Dus iemand die nu een vuur fenix verkrijgt zou die volgens de regels niet nog een keer kunnen krijgen.
Ik weet niet hoe jij @CrazyWizard aan die 2e vuur fenix bent gekomen, maar die zou je eigenlijk al heel lang in je bezit moeten hebben gehad.
klopt niet na een evenement maar je kan ze dus prima krijgen tijdens een event.

zolang het hett evenement zelf speelt is meerdere van dezelfde evoluerende gebouw verkrijgen helemaal niet moeilijk.
Ook zijn er al een paar boeken uitgebracht voor een tweede, derde gebouw ect. maar dat waren niet echt de meest geweldige gebouwen.
 
Bovenaan