• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

Ik heb nu bijvoorbeeld een 'nieuwe' ketel. Ik kan niets doneren om een heksenpunt te maken. Ik kan wel ingrediënten in de ketel stoppen...
Ja dat is voordat je wat gebrouwen hebt.

Maar:
Als je de heksenketel gebruikt voor versterking van vechten in het toernooi heb je het meeste profijt als je in een keer een goede 'deal' maakt met de ketel. Daarna valt er niks meer te doneren.
Hierin trek je de conclusie dat er na het brouwen niet te doneren valt, je hebt uiteraard helemaal gelijk als je bedoeld dat je wacht met het brouwen tot het juiste moment. Want als je wacht met brouwen omdat dit je beter uitkomt met de bonus die je nodig hebt dan zit je inderdaad met de gebakken peren als je moet doneren voor heksenpunten.
 

Aeva

Chef
Gelukkig zijn de 'verken een provincie' er nu uit, dus is ook de combi met de ketelopdracht weg.
 
Opdracht 55 vraagt om het gebruik van 1 tijdbooster EN het vechten OF onderhandelen van 7 provincies, zonder alternatief. Dat is bijna gelijk aan 'Verken 1 provincie' en zal voor veel eindgamers toch best een hele lastige worden... Foutje bedankt?

opdracht55.JPG
 
Andere vraag: ik snap het voereffect bij Tinlug niet goed. Wat doet het nou precies?
Na een aantal toernooi gevechten krijg je extra een combinatie versneller als prijs. Bij level 10 krijg je bij elk 5e gevecht een combiversneller. Dus je kunt aardig wat extra cobi versnellers krijgen
 
met een hoog gelevelde tijdsprong kan het makkelijk op die 2,5 dag.
met ijsbeer op level 10 en tijdsprong op level 30 is er zelfs geen wachttijd meer in tournooi.
 
30 provincies á 6 ronden is 180 gevechten. Gedeeld door 5 is dat toch mooi 36 versnellers.
Ik ga voor het 2e gebouwtje en de benodigde artefacten komen later dan wel.
Snelle rekensom voor mij met 2 gebouwtjes op max is 72 versnellers elke week minimaal + 33 uit de toren elke week zit ik al op 105.
Kunnen die 6 maansteensets van mij wel in de opslag. Bespaar mij dan 150 - 18 = 132 vakjes.
Fragmenten kan ik ook wel uit de toren halen en een halve inventaris verbreken goed voor 2M aan fragmenten minimaal.
En een drakenark op level 31 is bij verzilveren damp ook goed voor 14 versnellers per verzilvering.
Beetje handwerker haalt 1000 damp in de maand dus goed voor 140 versnellers.
Gemiddeld zit je dan op minimaal 140 versnellers per week. Kan je 20 per dag besteden.
 
met een hoog gelevelde tijdsprong kan het makkelijk op die 2,5 dag.
met ijsbeer op level 10 en tijdsprong op level 30 is er zelfs geen wachttijd meer in tournooi.
Albert doelt op iemand die geen tijdsprong en ijsbeer heeft. Toernooi duurt 120 uur dus klopt precies dan.
 
Bovenaan