• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Herfststerrenbeelden 2023

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
mainbanner_theaterzodiac2023.png

Legendes en fabels spreken over de sterrenbeelden die het oppervlak van Elvenar bezoeken en de wijsheid van het grote universum delen. Terwijl de hemelse stromingen dit jaar in lijn zijn, na duizend jaar van anticipatie, staan we op het punt dit wonder met onze eigen ogen te aanschouwen! De Sterrenslang, Tinlug, daalt neer over onze stad op een heldere, sterrenachtige nacht. De Orde van Hemelse Zoekers, vrome zielen die hun bestaan hebben gewijd aan het nastreven van hemelse verlichting, volgt al snel. Grijp samen met de Zoekers de kans om oprechte eerbetuigingen te brengen en in gesprek te gaan met deze prachtige, tijdloze entiteit. De Sterrenslang wacht, klaar om je pad te verlichten door de rijken van verwondering en verlichting.

Beste Mensen en Elven,

Vanaf 29 augustus tot 20 september kun je Gouden Sleutels verdienen door de evenementopdrachten te voltooien, door missiemijlpalen te bereiken, je stad dagelijks te bezoeken, of je kunt ook Gouden Sleutels vinden en verzamelen aan de rand van je stad, dus houd je ogen open! Gebruik je Gouden Sleutels om de Galactische Sferen te openen die allerlei prijzen bevatten, inclusief wisselende dagelijkse beloningen.

eventprogression_theaterzodiac2023.png

Het openen van Galactische Bollen levert een bepaalde hoeveelheid Sterrenstof op, die zich verzamelt in je voortgangsbalk naar de speciale Hoofdprijzen, inclusief Evolutie Artefacten voor de Sterrenslang van dit jaar, de Tinlug.

evobuilding_theaterzodiac2023.png

3x3, Cultuur, Bevolking, en meer bonussen afhankelijk van Hoofdstuk en Stadium
Huisdierenvoer-bonus: In de hoogste evolutiefase levert het een combinatieversneller op voor elke 5 voltooide Toernooi-confrontaties


De opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalsectie en aanvullende episodische opdrachten; deze opdrachten beginnen zodra het verhaal is voltooid. Als gevolg hiervan kunnen de eerste reeks opdrachten meteen worden voltooid, maar latere opdrachten krijgen dagelijks nieuwe toevoegingen, zodat je op elke nieuwe evenementsdag nog 1 extra evenementopdracht kunt spelen. Onderweg zullen het voltooien van de evenementopdrachten je ook belonen met Mijlpalen.

Dit evenement bevat ook weer de optie voor een Koninklijke Prijs Pas, evenals een competitie-systeem.

We wensen je veel succes bij het grootbrengen van je Sterrenslang en bekijk de video voor het evenement.

Laat ons alsjeblieft je gedachten weten over de herfststerrenbeelden in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jouw Elvenar Team

Disclaimer: Houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementlay-outs, balancering en prijzen tussen de Beta en de Live release. App-versie 1.180 is vereist voor het correct functioneren van het evenement. Daarnaast moet je erop letten dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet eindigt tijdens de nacht (CET). Dat betekent dat de Dagelijkse Exclusieve beloning op 19 september de laatste Dagelijkse Exclusieve beloning is die ook nog enkele uren beschikbaar is in de ochtend (CET) van 20 september. Er wordt op 20 september geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdrachtmijlpaal kan worden ontgrendeld op 19 september.
We horen graag jullie feedback!
 
Hopelijk is er iets gedaan met alle reacties op beta... en zijn bijv. de opdrachten om 20KP (of zelfs 27KP) te kopen, sterk gereduceerd! :rolleyes:
 
Ik zou gokken van niet. Het enige wat telt bij inno is of je het uiteindelijk wel of niet doet.

Beta is om de implementatie te testen, niet om het ontwerp te testen. (De software moet doen wat het ontwerp zegt, of het ontwerp zelf deugdelijk is, is (vrijwel) niet relevant bij beta.)
 
of het ontwerp zelf deugdelijk is, is (vrijwel) niet relevant bij beta
Op beta is recentelijk veel geklaagd over de saaie en zichzelf veel herhalende opdrachten in events en daar is toen - door een moderator - een 'poll' over gestart, waarin suggesties voor andere/betere opdrachten zijn gevraagd... met name 'minder/kleinere KP opdrachten' was 1 van de opvallende uitspringers.. dus wie weet! En we kunnen altijd hopen!
 
Maakt mij niet uit hoeveel ik moet kopen. Heb goederen zat om ze daar van te kopen. Komt mijn OW ook wat sneller vol.
Het word een ander verhaal als je nergens meer met je kp heen kan maar zover is op Winy gelukkig nog niemand. Op A zal dat misschien een enkeling zijn.
Maar welke opdrachten er ook moeten gebeuren er zal altijd wel iemand over klagen. Het is al stukken beter dan dat het ooit was.
En de 1e en 2e opdracht kan ik je al vast wel verklappen. Verzamel x aantal munten gevolgd door dwergen maken.
Waarschijnlijk zal de 3e wel zijn geef bh en al snel gevolgd met maak 2x 3 uur met een willekeurige fabriek.
Tis bijna standaard elk begin met opdrachten event.

Tip !!!! BSA is net geweest en houd even die ruimte voor wp level 1 en marmer/hout level 1 om zodoende de eerste 20 tot 30 opdrachten in de eerste 2 dagen al af te hebben. Speelt de rest van het event een stuk relaxter.
 

Aeva

Chef
Opdracht 9 is onredelijk.
Verzamel heksenpunten in de Magische Academie kan maar één keer in de week. Als je dat op dinsdagochtend al hebt gedaan, dan moet je dus dagen wachten op de mogelijkheid om dit uit te voeren.
Het alternatief is verken 1 provincie, dat duurt voor heel veel spelers ook zo ongeveer een week.
Deze opdracht hoort als combinatie niet voor te komen.
 
Opdracht 9 is onredelijk.
Ik vind ook dat deze opdracht eigenlijk niet in de lijst thuis hoort, maar aangezien die in een eerder event ook al voorbij kwam, heb ik er rekening mee gehouden en gewacht met doneren aan de ketel. Zet je verder maar alvast schrap voor de hoeveelheden KP (20-27) en het aantal keren dat je die moet gaan kopen... echt ronduit belachelijk! Dev's hebben blijkbaar steeds meer moeite om opdrachten te verzinnen, dus hup.. koop maar KP!
 

Aeva

Chef
Dat is dan een behoorlijke nalatigheid van de ontwikkelaars.

Gelukkig kun je dit soort 'gedrag' zo'n beetje uit ervaring voorspellen, dus ik heb uit voorzorg ongeveer een nieuwe provincie uitgemikt. De volgende is er over 92 uur...
 
Ik lees hier, dat je maar 1 keer in de week aan de ketel kunt doneren, maar dat is onjuist. Als je gebrouwen hebt, kun je onbeperkt doneren, zolang die ketel in de magische academie actief is.
 
Opdracht 9 is onredelijk.
Verzamel heksenpunten in de Magische Academie kan maar één keer in de week. Als je dat op dinsdagochtend al hebt gedaan, dan moet je dus dagen wachten op de mogelijkheid om dit uit te voeren.
Het alternatief is verken 1 provincie, dat duurt voor heel veel spelers ook zo ongeveer een week.
Deze opdracht hoort als combinatie niet voor te komen.
ik heb er geen last van ik heb er net 4 gedaan en kan zo weer doneren.
wat de provincies betreft dat klopt hoeverder je komt hoe langer je moet wachten, maar dan iser weer een alternatief volgens Elvenar je kan dat met tijdboots oplossen, als of je er daar heel veel van hebt na een bsa.
en wat de opdrachten betreft, ze zijn elke keer het zelfde, maar dan anders omschreven.
 

Aeva

Chef
Als je de heksenketel gebruikt voor versterking van vechten in het toernooi heb je het meeste profijt als je in een keer een goede 'deal' maakt met de ketel. Daarna valt er niks meer te doneren.
De fout in mijn redenering is dat het toernooi op dinsdagavond begint, maar dat is kennelijk niemand opgevallen :cool:
 
Daarna valt er niks meer te doneren.
Het is weer eens de bekende verwarring die optreed bij de ketel omdat de technische kant te wensen over laat.

Het doneren VOOR heksenpunten kan altijd. Het is net als met het verschil tussen doneren en verbruiken, het is jammer dat het zo vaak tot misverstanden leidt.
 
Als je de heksenketel gebruikt voor versterking van vechten in het toernooi heb je het meeste profijt als je in een keer een goede 'deal' maakt met de ketel. Daarna valt er niks meer te doneren.
De fout in mijn redenering is dat het toernooi op dinsdagavond begint, maar dat is kennelijk niemand opgevallen :cool:
Doneren is iets anders als het inzetten ingrediënten.
Ingrediënten inzetten kan inderdaad maar eenmalig en dat doe ik ook het liefste vlak voor het spelen van Toernooi en/of Toren.

Zodra je de ingrediënten eenmaal ingezet hebt kun je net zo vaak doneren als je wilt (mits je niet alle soorten goederen verbruikt hebt ;-) t/m einde vrijdagavond.
 

Aeva

Chef
Zodra je de ingrediënten eenmaal ingezet hebt kun je net zo vaak doneren als je wilt
Precies. Dus je kunt alleen doneren als je in de ketel hebt gebrouwen. Dat betekent dat de ketel 1. er moet zijn en 2. dat je ook gebruik maakt van een drankje.
Volgens mij zou het beter zijn om hier 'gebruik maken van de ketel' van te maken en dan telt zowel iets in die ketel stoppen en brouwen als een donatie doen naderhand. De uitdaging is dan nog wel: wat als je niet wilt of kunt brouwen op het moment dat je die opdracht krijgt?

En daarom zou deze opdracht niet in combinatie met 'verken een provincie' voor moeten komen, want dat is voor geen enkele eindspeler een alternatief.
 
Bovenaan