• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Halloween event

DeletedUser3

Guest
Elvarianen,

Lord Pompoen komt naar Elvenar! Graag horen we hier wat jullie van dit event vinden!

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team
 

DeletedUser472

Guest
jee Halloween komt er aan heb er erg zin in had niet fatsoenlijk aan wonky walter mee kunnen doen dus heb erg zin in de nieuwe gebouwen zien er leuk uit
 

DeletedUser1086

Guest
ik zag bij de aankondiging staan : klik hier onder voor een preview, maar ik kan nergens klikken
 

DeletedUser7

Guest
Ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben, maar ik zie alleen "kijk hier onder voor een sneak peak"
 

DeletedUser1031

Guest
Yes !!!! Laat de pompoenen maar binnen rollen :p:D

Warme groetjes van Rozenelfje
 

DeletedUser1143

Guest
Heb er zin in , alleen heb maar een paar dagen . Dus hoop echt dat ik er met vol gas op tijd doorheen kom , want ik wil echt heel graag die cultuur dingen.
 
Yup heb er zin in, op beta alles al een keer gedaan dus morgen alles voorbereiden tot aan de scout opdracht. vlammen we er snel doorheen en kunnen we weer doorgaan met ergeren aan tekort aan hamers, muntjes en arbeiders.

Helaas loopt me scout net voor het evenement af, dus die opdracht gaat even duren.

Lang leve de boselfjes :D
 

DeletedUser234

Guest
Wordt er behalve "ergens in de middag" wat in de aankondiging staat, nog aangekondigd hoe laat precies of ongeveer?

Of weet iemand hoe laat vorige events zijn begonnen en is het altijd rond dezelfde tijd?
 

DeletedUser234

Guest
Ergens....lol..... maakt niet uit waar hoor, maar weet je nog wat de bron was? Een speler of een mod?
 
Probeer de aankondigingen op de verschillende fora of de laatste episode van Innogames TV, ik weet het niet precies maar ik ga om 13 uur eens een kijkje nemen :confused:
 

DeletedUser234

Guest
Ik had wel gezocht, maar blijkbaar ben ik niet zo goed in zoeken en inno tv is niet ondertiteld helaas. :(

Ik ga ook zeker kijken ergens in de middag, zo rond een uur of 13.00u. Thanks!
 

DeletedUser7

Guest
Er wordt meestal geen exacte tijd aangekondigd. Je zult dus zelf in de gaten moeten houden wanneer het event er is :)
 

DeletedUser234

Guest
Oké, geen probleem hoor, ik ben toch wel online, maar in de planning vh event zou een begintijdstip makkelijk zijn geweest. :)
 

DeletedUser1143

Guest
Oké, geen probleem hoor, ik ben toch wel online, maar in de planning vh event zou een begintijdstip makkelijk zijn geweest. :)

Ik denk dat dat nu juist de reden is waarom ze t niet doen. Daar zat ik ook al een beetje mee omdat ik dit event een beetje moet rushen ivm vakantie.
 
Bovenaan