• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback evenement - De tuin van de Feeënkoningin

Da's niks aan vind ik :) Ik ben liever onder de mensen, 8 klantjes op een dag van hot naar her , een prikje van 220 doet me niet zoveel maar die spanning word me gek genoeg :)
 
Het nieuwe portret van een gobloem (hoe anders noem je een in een bloem veranderde goblin) vind ik er prachtig uitzien.
Alleen het geflits als je de takenlijst opent (in de app) is véél erger geworden dan het al was; alsof de lijst met taken in een fractie van een seconde 5 of 6 keer over elkaar getoond wordt.
 

DeletedUser5121

Guest
Ik heb de asfeniks gevoerd, maar ik zie geen enkel effect. Ik kan ook niets met de begeleidende tekst bonusevenementbetaalmiddel uit evenementopdrachten. Iemand?
 
Aangenomen dat je nog in het begin van de opdrachten zit met minder dan 50 bronzen schopjes als beloning, dan zou je met een gevoerde level 10 asfeniks 0.2% naar boven afgerond = 1 bronzen schopje extra moeten krijgen bij een opdracht.

En nu hoop ik van harte voor je dat je dit bij alle opdrachten krijgt, en niet alleen die met een verhaaltje, want dat zou wel erg zuur zijn.

Zelf heb ik de asfeniks niet gezet, dus ik heb er zelf geen ervaring mee.

EDIT: Waarschijnlijk is de handigste manier om te controleren even wat je echt krijgt vergelijken met wat de opdrachtlijst zegt dat je krijgt.
 

DeletedUser5121

Guest
Albert, bedankt voor je wijze reactie;). Misschien omdat ik vanmorgen opnieuw ben ingelogd of m'n ogen zaten gisteravond al dicht (waarschijnlijker), maar bij de opdrachten staat bij 'beloningen' zelfs al een extra schepje als ik er met m'n muis over hoover.
 
En zoals gebruikelijk hier weer de Nederlandstalige lijst met opdrachten als pdf die je desgewenst makkelijk kunt printen.
In de huidige lijst op elvengems zitten best wat fouten en onduidelijkheden. Daarom heb ik na een tip van Vonkentrekker de Italiaanse lijst vertaald en die ziet er een stuk betrouwbaarder uit (mits er niet teveel veranderd wordt ten opzichte van het beta-event).
Je kunt de lijst hier downloaden:
Nederlandse opdrachtlijst mei-event.

Groetjes en veel plezier,
Yulia
Heel fijn Julia, dank! Maar eh.... toevallig ook een word-versie (of iets wat ik kan kopiëren daartoe) in de aanbieding? Ik kan er dan wat in kliederen bijv. aantekenen wat ik moet voorzien en wat ik al in productie heb :p
 

DeletedUser5121

Guest
Ik heb wel een excel-versie, maar dan is het handiger als je me ingame een mailadres stuurt... dan mail ik het je;)
 
Heel fijn Julia, dank! Maar eh.... toevallig ook een word-versie (of iets wat ik kan kopiëren daartoe) in de aanbieding? Ik kan er dan wat in kliederen bijv. aantekenen wat ik moet voorzien en wat ik al in productie heb :p
Ohw het lijkt erop dat dat niet te uploaden is naar dit forum?
 

DeletedUser5121

Guest
Mailadres bedoel je? Mail me gewoon ingame een berichtje.
 
In reactie op bovenstaand gesprek: is een eenvoudig .txt bestandje niet nog simpeler? Dat kan iedereen openen en naar hartelust in knoeien...
 

Aeva

Chef
Voor het geval het dan nog niet lukt: er staat op de FB-pagina van 'Elvenar playersgroup Platinum Leaf' een bestand in het Engels (onder meer/bestanden). Deze kun je met copy/paste heel gemakkelijk in word plakken.
 

DeletedUser5121

Guest
Voor het geval het dan nog niet lukt: de lijst op elvengems (foutjes zijn inmiddels hersteld) kun je ook selecteren en in Word plakken. Het mooie is dan wysiwyg... gewoon integraal met de mooie opmaak.
En als het dan nog niet lukt: de Italiaanse lijst kun je ook knippen en plakken. De Russische lijst is ook erg mooi.:p
Om een lang verhaal kort te maken: het enige doel waarvoor ik de lijst maak is voor degenen die liever met een Nederlandstalige lijst werken... that's all.
 
was het al verteld dat er een balk het geschreven verhaal loopt? Zonde hoor van de inspanningen die gedaan voor dit event. 8387108A-FB10-4E64-87BC-F8F8910BC3D8.jpeg
 
Op mijn mobiel is het gelukkig wel allemaal te lezen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210507-172220_Elvenar.jpg
    Screenshot_20210507-172220_Elvenar.jpg
    862,2 KB · Weergaven: 65
Bovenaan