• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - Elvenar Recepten Wedstrijd!

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Recipe%20contest%20banner%202022.png


Beste mensen en elfen,

Je bent uitgenodigd om deel te nemen aan de Elvenar Recepten Wedstrijd! We hebben een wedstrijd gemaakt die je kookkunsten, creativiteit en presentatie op de proef stelt.

Wat moet je doen?
Je moet een recept maken waar je dol op bent uit de Elvenar-wereld. Plaats een foto van je Elvenar-geïnspireerde eten en schrijf hoe je het hebt gemaakt! (receptenlijst en stappen om deze te maken)

Wedstrijdschema:
  • 2 juni: Start van de wedstrijd
  • 23 juni: Einde van de wedstrijd
  • 28 juni: We kondigen de winnaars aan!

De prijzen!
Elke wedstrijd heeft prijzen nodig.
  • 1e prijs: Ons eigen InnoGames Kookschort! En daarnaast ook 3500 diamanten.
    InnoApron.jpg
  • 2e prijs: 2500 diamanten
  • 3e prijs: 1500 diamanten
  • 5 willekeuriger deelnemers krijgen elk 500 diamanten
  • De top 3 spelers krijgen ook een Taart marktkraampjes-gebouw en maken kans om uitgelicht te worden op onze social media!
    A_Evt_May_XX_Cake_Counter1_1_0000 (1).png
  • Alle spelers die deelnemen krijgen de "Chef" forum-titel!

Winnaars worden aan het einde van de wedstrijd bepaald tussen alle juiste inzendingen op basis van je kookkunsten, creatieve uitvoering en algehele presentatie.*

*Voorwaarden zijn van toepassing, zie het wedstrijdreglement voor meer informatie.

Wedstrijdregelement
  • De inzendingen moeten bestaan uit één afbeelding (minimaal 600 x 600) en één lijst met ingrediënten met hoeveelheden. Als je wilt, kun je een korte beschrijving toevoegen over hoe je het moet doen.
  • Inzendingen voor de wedstrijd kunnen worden ingestuurd tot 23 juni, 23:59 CEST.
  • Elke persoon kan slechts met één inzending deelnemen aan de wedstrijd. Meerdere inzendingen worden gediskwalificeerd.
  • Mocht je een prijs winnen in het evenement, dan kan deze alleen worden toegekend aan het account dat heeft gewonnen op de NL-server. Deelnemen aan meerdere taalversies wordt beschouwd als valsspelen en leidt tot diskwalificatie.
  • Als niemand aan de criteria van de wedstrijd voldoet, worden de prijzen niet uitgereikt.
  • Leden van het Elvenar-team en andere InnoGames-partners kunnen niet deelnemen aan deze wedstrijd.
Gebruik ons speciale discussietopic om de wedstrijd te bespreken!
We horen graag jullie feedback!
 

Aeva

Chef
Andere vraag: Hoe zit het met de in de nieuwshoorn aangekondigde Feestelijke Fontein?
 

Aeva

Chef
Alle informatie/uitleg kan je vinden als je de quote uitklapt.


Die zou aan je inventaris toegevoegd moeten worden na het klikken op de groene knop in de pop-up die je krijgt.
Dat is nu pas inderdaad gebeurd, na het verdwijnen van het evenement :)
 

Aeva

Chef
Als ik het plaatje heb gemaakt, denk ik dat ik maar eens kom met een lekker zoet fruitig en vooral vegetarisch hapje én met de hand gemaakt. Snel en lekker en echt iets voor de elfen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4746

Guest
Het idee van deze wedstijd vond ik super leuk. Ik zag gisteravond laat al dat ik tweede geworden ben en was daar natuurlijk heel blij mee. Toen ik vanmiddag wat meer tijd had en het bericht met de uitslag van @DonFrank las, vond ik dat toch wel een afknapper.

Je moest een recept maken waar je dol op bent uit de Elvenar wereld. Vonkentrekker bv, heeft dat prachtig gedaan, maar die wordt uitgesloten omdat hij geen zelfgemaakte foto gebruikt heeft. Hoe had hij dat moeten doen dan? Ik ben nog geen bakker tegen gekomen die tintelbrood heeft en geen slager met cerberus.

Het recept van Aeva bv heeft wel een zelfgemaakte foto, maar daar mis ik de link naar de Elvenar wereld.

Mijn eigen recept is gebaseerd op een gerecht dat ik zelf vaak maak. Ik heb het vertaald naar de Elvenarwereld en ik ben er ook best lang mee bezig geweest. Als de jury zijn werk goed gedaan had, dan had hij gezien dat mijn afbeelding bestaat uit een Elvenarplaatje met daarop geplakt een foto van het gerecht. Een foto die gewoon van het originele recept van internet geplukt is.
Ik zou dus ook buiten de boot zou moeten vallen.

De wedstrijd was dus niet duidelijk omschreven.
Maak een recept uit de Elvenarwereld, maar volgens de opdracht moest die vergezeld worden door een foto. Bij de beoordeling bleek dat het zelfs een zelfgemaakte foto moest zijn. Maar als je dan bij het reglement kijkt wordt daar slechts over een afbeelding gesproken, alleen de grootte moet aan bepaalde eisen voldoen.

Ik vind het leuk om een prijs te winnen, maar niet op deze manier.
Het zou mooi zijn als jullie de andere deelnemers ook gewoon een prijs geven, dit voelt niet oké. En anders vind ik het prima om de mijne weer in te leveren.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
We hebben intern overleg gehad, maar zijn het er niet mee eens dat we de inzendingen die we afgekeurd hebben alsnog goed moeten keuren.

De Elvenar Recepten Wedstrijd is een wedstrijd waarbij het de bedoeling is dat je je kookkunsten op de proef stelt door een extra twist te geven: Het moet namelijk door Elvenar geïnspireerd zijn. Er staat bij de wedstrijd duidelijk aangegeven dat we inzendingen beoordelen op basis van hun kookkunsten, creatieve uitvoering en algehele presentatie. We kunnen de kookkunsten en creatieve uitvoering van een gerecht niet beoordelen zonder dat daarbij een foto van het gerecht geplaatst is. Bij "Wat moet je doen?" staat ook duidelijk aangegeven dat je een foto moet plaatsen van het eten dat je gemaakt hebt. De inzendingen die we afgekeurd hebben, hebben het recept niet uitgevoerd/gemaakt.

Bij de inzending van @Malvinor hadden we het idee dat het een zelfgemaakt recept + foto is, waarbij de foto in de achtergrond van een Elvenar-afbeelding geplakt is. Dat was voor ons onmogelijk te controleren, we zijn er van uitgegaan dat de foto gemaakt was van een zelfgemaakt gerecht. We nemen de prijs echter niet af: Die is reeds gegeven.

Het lijkt erop dat niet zozeer de opdracht goed gelezen is, maar enkel naar het regelement gekeken is. Het regelement zijn regels, maar dat is echt een aanvulling op de opdracht.

Het zou wellicht een mooi gebaar zijn voor de moeite die de spelers genomen hebben om een recept te schrijven om alsnog de 500 diamanten uit te reiken, maar dat zou een vrij grote tegenvaller zijn voor andere spelers die heel erg veel moeite gestoken hebben in het maken van een gerecht. Deze wedstrijd is namelijk wereldwijd en niet enkel op de Nederlandse taalversie. Het zou de gemoederen op het forum hier wellicht sussen, maar internationaal gezien kunnen we dat niet doen.

Ter beeld, hieronder enkele andere inzendingen op andere taalversies:
ERC-1.jpg

ERC-2.jpg

ERC-3.jpeg

SRC-4.png
ERC-5.png
 

DeletedUser4746

Guest
Jammer.
Ik heb mijn prijzen ingeleverd, het is zonneklaar dat ik er geen recht op heb, dus dan wil ik ze ook niet houden. Ik voel me daar niet goed bij.
"Fijn" dat dat iig kon.
 
Bovenaan