• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvariaanse Spelen

Hahaha ja ik heb het net ondekt! ;) maar evengoed bedankt hoor,
ik ben opdracht 63 al voorbij, en ik maar denken dat nà opdracht 53 de dagopdrachten gaan komen,maar dat heb jij ook al eens uitgelegd dat dat niet zo werkt,ben alleen ff kwijt hoe het dan wel werkt,maar het is niet zo belangrijk hoor, :)
 
Wat ik mis bij een event is dat je niet kunt zien aan welke opdracht je bezig bent qua nummer,ik weet nu niet waar ik ben denk steeds bij opdracht 53 maar dan komt er toch weer een opdracht
Verder blijven de opdrachten komen totdat je 'bij' bent met de dagelijkse opdrachten, pas daarna komt er elke dag nog maar 1
 
ik maar denken dat nà opdracht 53 de dagopdrachten gaan komen
Die gedachte is goed, maar we zijn dag 1 van het event al voorbij (opdracht 54 kan je vanaf dag 1 doen).
Opdracht 55 kan je vanaf dag 2 van het event doen, en die dag zijn we ook al voorbij, etc
Opdracht 70 kan je vanaf vanmorgen doen, en vanaf morgen kun je opdracht 71 doen.

Er komt dus wel een dagelijkse opdracht vrij, maar direkt vanaf dag 1 van het event en het duurt altijd even voor je bij die opdrachten komt, vandaar dat je nu dus gewoon verder kunt.
 
Let op : laatste opdracht (75 = woensdag) op Beta was een verken 1 provincie opdracht (of upgrade 2 gebouwen lvl5) spelers die lang moeten verkennen dienen de verkenner RUIM ;)op tijd te laten vertrekken. Weet niet of er op de life werelden een ander opdracht komt (zou best eens kunnen, is vaker gebeurd :eek: ) Tijdboosters zijn altijd een uitkomst, dezen zijn te winnen in de Toren en nog tijdens dit avontuur :cool:.
 
Let op : laatste opdracht (75 = woensdag) op Beta was een verken 1 provincie opdracht (of upgrade 2 gebouwen lvl5) spelers die lang moeten verkennen dienen de verkenner RUIM ;)op tijd te laten vertrekken. Weet niet of er op de life werelden een ander opdracht komt (zou best eens kunnen, is vaker gebeurd :eek: ) Tijdboosters zijn altijd een uitkomst, dezen zijn te winnen in de Toren en nog tijdens dit avontuur :cool:.
Pfffff een provincie verkennen duurt nu al 4 dagen,en er is nu nog een verkenner onderweg,:cool:hoop niet dat ik die opdracht ga krijgen, maar.... ik hoef nog maar twee artifacten dusss...komt goed
 
Vanaf Hoofdstuk 5 kan je dit soort eventgebouwtjes
1628322197078.png
van 1x1 met een restauratiespreuk
1628322370964.png
upgraden dus appeltje eitje als je restauratiespreuken hebt ;)
 

Aeva

Chef
Of je zet een fabriekje neer. Zowel marmer als hout hebben aan een klein vrij plekje genoeg.
 
Yamar heeft dus gelijk gekregen met die verken een provincie.
Stom van Inno dat ze daar niet op letten.

Nog stommer is dat zilver en goud 1 of 2 extra artefacten krijgen terwijl die hun evoluerend gebouw al compleet hebben en juist de bronzen en lagere groepen ze harder nodig hebben.
 
Je snapt de drijfveer van Inno nog niet.

Yamar heeft dus gelijk gekregen met die verken een provincie.
Stom van Inno dat ze daar niet op letten.
Hoeveel het ze kan schelen kun je goed zien aan de grote afwisseling in opdrachten tussen events, en de enorme diversiteit in BSA en prijsjes. (Vraagje om over na te denken, wat is het voordeel van Inno om het zo te doen?)

Zolang wij braaf de events en BSAs spelen is Inno gelukkig.


Nog stommer is dat zilver en goud 1 of 2 extra artefacten krijgen terwijl die hun evoluerend gebouw al compleet hebben en juist de bronzen en lagere groepen ze harder nodig hebben.
Nee hoor, het staat op exact de goede plek. Stel je bent brons en je wilt nog een artefact. Wat is nu de simpelste manier om dat te bereiken? Wat moet je daar voor doen?

Gefeliciteerd je hebt de echte reden voor het klassement ontdekt!
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Tja @Bor de Wolf 1965... Dat van de provincie was al bekend inderdaad. Als dat op beta zo is en al een paar keer zo is geweest, kun je er vergif op innemen dat het live ook zo is.
Het is daarom een kwestie van voorbereiden om óf op tijd een provincie klaar te zetten óf te zorgen dat je een klein gebouw op level 4 hebt staan die je twee keer in een dik uur kunt uppen. Zou moeten lukken.
 
Er is nog plaats op de BETA server voor een speler die vooraf informatie wil hebben over wat er op LIVE gaat gebeuren. Zoek daar naar DE NEDERLANDERS en loop eens bij ons binnen. :cool:
 
nu het einde er is valt me op dan je niet hoger komt dan 9 met dat gebouw triomf der getijden, terwijl je met de anderen gebouwen van de vorige Evenementen er wel 10 kan halen, ook al heb je alle op drachten gedaan. hoe kan dat?
en dan zegt je ja maar dat kan je met de BSA halen maar niet iedereen zit in een BSA, dus komt er dan nog een 10e ergens bij?
 
nu het einde er is valt me op dan je niet hoger komt dan 9 met dat gebouw triomf der getijden, terwijl je met de anderen gebouwen van de vorige Evenementen er wel 10 kan halen, ook al heb je alle op drachten gedaan. hoe kan dat?
en dan zegt je ja maar dat kan je met de BSA halen maar niet iedereen zit in een BSA, dus komt er dan nog een 10e ergens bij?

Uit ervaring heeft dat echt te maken met geluk hoor met hoevaak je de ingame currency krijgt, zelf ben ik ook een weekend weggeweest, 1 dag gemist.. verder ook regelmatig gespeeld en heb het evenement gebouw op 10 gekregen..

Bsa brengt vaak ook artefacts mee gelukkig ;) anders komen ze vast ooit ergens in de toren voor
 
Let op : laatste opdracht (75 = woensdag) op Beta was een verken 1 provincie opdracht (of upgrade 2 gebouwen lvl5) spelers die lang moeten verkennen dienen de verkenner RUIM ;)op tijd te laten vertrekken. Weet niet of er op de life werelden een ander opdracht komt (zou best eens kunnen, is vaker gebeurd :eek: ) Tijdboosters zijn altijd een uitkomst, dezen zijn te winnen in de Toren en nog tijdens dit avontuur :cool:.
2 houtfabriekjes van level 1 t/m 5 kost je een uurtje ofzo, voor mensen marmerfabriekjes 2 uurtjes ofzo
 
nu het einde er is valt me op dan je niet hoger komt dan 9 met dat gebouw triomf der getijden, terwijl je met de anderen gebouwen van de vorige Evenementen er wel 10 kan halen, ook al heb je alle op drachten gedaan. hoe kan dat?
en dan zegt je ja maar dat kan je met de BSA halen maar niet iedereen zit in een BSA, dus komt er dan nog een 10e ergens bij?
Het heeft echt met geluk te maken.
Ik heb ook alles gedaan en zit deze keer zelfs maar aan een lvl 8.

Eigenlijk zouden ze de prijzen van die leagues moeten aanpassen. Zit je in de hobby, krijg je 2 gratis evoluties, in de ijzer, 1 gratis evolutie, en in de hogere leauges 0 (je hebt er dan hoogstwaarschijnlijk toch al te veel voor 1 lvl 10 en veel te weinig voor 2 lvl 10s)

Het zou de geluksfactor wat er uit halen, ipv die nog te verergeren zoals het nu doet.
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
nu het einde er is valt me op dan je niet hoger komt dan 9 met dat gebouw triomf der getijden, terwijl je met de anderen gebouwen van de vorige Evenementen er wel 10 kan halen, ook al heb je alle op drachten gedaan. hoe kan dat?
en dan zegt je ja maar dat kan je met de BSA halen maar niet iedereen zit in een BSA, dus komt er dan nog een 10e ergens bij?

Bij mij in de BS zijn er leden die level 10 wel hebben gehaald en er zijn die op 8 of 9 zijn blijven steken. Dus het kan gewoon.
Als je 1 of 2 levels wilt stijgen dan doe je mee met het BSA. De goedkoopste manier is op de eerste twee mappen een gemakkelijke route, dus één kleur, lopen. Als je niet aan een bepaald spelonderdeel, zoals het BSA, wilt meedoen verlies je recht van spreken, want dat is je eigen keuze.
 
Als je niet aan een bepaald spelonderdeel, zoals het BSA, wilt meedoen verlies je recht van spreken, want dat is je eigen keuze.
Helaas is dat het geval.
Ik blijf het heel jammer vinden dat het bsa niet meer dan een verlengstuk van de events is geworden. Het bsa is wat mij betreft daardoor veel minder aantrekkelijk geworden. De prijzen ervoor zouden op zichzelf moeten staan (vind ik).
 
Bovenaan