• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvariaans Carnaval

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Forumann_framesCarnival2021.png

Beste Elfen en Mensen,

Nu de winter ten einde loopt, komen de lentesekte en de wintersjamanen weer samen. De twee groepen werken eenmaal per jaar samen om de veilige overgang van de seizoenen te verzekeren en ervoor te zorgen dat er voor wezens en levende wezens wordt gezorgd in tijden van verandering. Deze keer blijken de Yeti's echter een grote uitdaging te zijn. Met grote aantallen, en veel jongen, wordt de reis naar koudere landen moeilijk en gevaarlijk voor hen. Kon iemand maar de lastige relatie tussen de sekteleden en de sjamanen bemiddelen en de eeuwigebloesem-slee terugbrengen om de Yetis in veiligheid te brengen ...

eventprogressbanner2021.png

Door evenementopdrachten te vervullen, dagelijks in te loggen en de randen van je stad te doorzoeken, kun je Snoep verdienen, dat wordt gebruikt om kisten te openen. Als je de kisten opent, krijg je niet alleen een beloning (en kans op een aantal mooie dagprijzen), maar krijg je ook vlaggen, die je dichter bij je volgende hoofdprijzen brengen. Onder deze hoofdprijzen vind je een aantal geweldige tijdelijke gebouwen en carnavalsartefacten. Met de carnavalsartefacten kun je het speciale gebouw van dit evenement, de eeuwigebloesem-slee, evolueren:

Carvival2021_Evo.png

(4x4, cultuur, bevolking, munten en meer bonussen, afhankelijk van je hoofdstuk en stadium)

De opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en extra episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag 1 extra evenementopdracht kunt blijven spelen. Het vervullen van de evenementopdrachten levert je op bepaalde punten ook mijlpaalbeloningen op.

Het evenement start op 9 februari en duurt tot en met 2 maart, dus je hebt voldoende tijd om feest te vieren in je stad!

Als je meer wilt weten over het Elvariaans carnaval-evenement, bezoek dan onze speciale wikipagina of bekijk onze evenementvideo hieronder:


We wensen je veel plezier met ons Elvariaans carnaval-evenement en horen graag je feedback erover in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Disclaimer: Houd er rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachs eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 2 maart de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 3 maart. Er wordt op 3 maart geen nieuwe opdrachten toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 2 maart worden ontgrendeld.
We horen graag jullie feedback over het evenement!
 
erg trieste hoofdprijs zelfs in stadium 10 komt echt niet boven fragmenten rommel nivo uit
jammer, waar zijn die echte supergebouwen gebleven ? die je niet moet upgraden
 
Het blijft natuurlijk lastig om originele prijzen te (blijven) bedenken die interessant zijn en die het voor de spelers de moeite waard maken om met events mee te blijven doen. Je kunt niet altijd zes gooien als ontwikkelaar. Bovendien, als ze continue alleen mooie prijzen geven is het spel snel uitgemolken. Momenteel doe ik eigenlijk met name mee voor de bijkomende prijsjes. De meeste dagprijzen laten vaak ook te wensen over, uitzonderingen daargelaten.
Ik ben dan ook van mening dat het al weer even geleden is dat er interessante hoofdprijzen werden geboden die het überhaupt de moeite waard maakten om ze te plaatsen in mijn stad. Dan denk ik uiteraard met name aan de betere beren en feniksen.
Misschien een idee:
  • Een evoluerend gebouw/beest (vredesduif? ;) ) dat je het recht geeft een verloren partij na een x aantal gevechten de verloren eenheden terug te geven? Gebouw dient voor toernooi en/of toren geactiveerd te worden met dierenvoeding uit academie of kost bijvoorbeeld percentage mana.
  • Een evoluerend gebouw dat, na activatie, je mana of zaden voor een dag verdubbeld.

Jullie hebben vast nog veel meer suggesties. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5121

Guest
Als het goed is ben je op je wenken bediend @Carlala
Ik mis nog wel het mailtje met gratis sweets.

Ik kom er trouwens ook achter dat de spirituele fabrieken van tier 1 meetellen als je X 3-uurs of 9-uurs producties moet doen. Ook als je spiri goederen maakt.
Nog niet uit kunnen vissen of die fabrieken dan ook meetellen als er X tier 1 goederen gevraagd worden???
 
Als het goed is ben je op je wenken bediend @Carlala
Ik mis nog wel het mailtje met gratis sweets.

Ik kom er trouwens ook achter dat de spirituele fabrieken van tier 1 meetellen als je X 3-uurs of 9-uurs producties moet doen. Ook als je spiri goederen maakt.
Nog niet uit kunnen vissen of die fabrieken dan ook meetellen als er X tier 1 goederen gevraagd worden???
Ja hahaha ik heb de buitenpost binnen...ja dat mailtje mer gratis snoepjes heb ik ook nog niet binnen,

dat heb ik ook laatst ontdekt van die tier 1 fabrieken,super handig toch? volgens mij tellen die wel mee, maar....ben niet helemaal zeker hoor ongetwijeld zal er wel een speler zijn die dat antwoord heeft,
 
Nog niet uit kunnen vissen of die fabrieken dan ook meetellen als er X tier 1 goederen gevraagd worden???
Ik heb T4 staal fabrieken staan, en staal wordt in ieder geval meegeteld. Schiet alleen niet op zonder boost. Dat T4 sentient ook meetelt wist ik niet, dat werkt veel beter :)
 
Als het goed is ben je op je wenken bediend @Carlala
Ik mis nog wel het mailtje met gratis sweets.

Ik kom er trouwens ook achter dat de spirituele fabrieken van tier 1 meetellen als je X 3-uurs of 9-uurs producties moet doen. Ook als je spiri goederen maakt.
Nog niet uit kunnen vissen of die fabrieken dan ook meetellen als er X tier 1 goederen gevraagd worden???
Snoepjes zijn binnen! 19.00u
 
Als het goed is ben je op je wenken bediend @Carlala
Ik mis nog wel het mailtje met gratis sweets.

Ik kom er trouwens ook achter dat de spirituele fabrieken van tier 1 meetellen als je X 3-uurs of 9-uurs producties moet doen. Ook als je spiri goederen maakt.
Nog niet uit kunnen vissen of die fabrieken dan ook meetellen als er X tier 1 goederen gevraagd worden???
We gaan er opletten ;)
 
Bovenaan