• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback - "Echt fantastisch"-evenement

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
mainbanner_may2022.png

De winter eindigt en de eerste sporen van de lente verschijnen in het continent Elvenar. Een eenzame kobold zit op de rand van een heuvel en bewondert de kleuren van de lucht terwijl de zon opkomt. Terwijl hij naar alle kleurrijke bloemen kijkt, begint zijn hart warm te worden. Waar komt dit gevoel vandaan?

Terwijl hij het prachtige landschap bewondert, zorgt het stuifmeel ervoor dat hij een vreemde kriebel in zijn neus voelt. Dat kriebelen wordt sterker en sterker en plotseling... met een krachtige nies verandert de kobold in een bloem! Met een glimlach raakt de kobold de grond aan en voelt de aangename textuur van de modder tussen zijn vingers, en hij voelt een plotselinge gemoedsrust terwijl hij één wordt met de natuur. Hij besluit dan zijn nieuw gevonden kracht te gaan gebruiken om Elvenar in één kleurrijke deken te veranderen.



Beste mensen en elfen,

Het mei-evenement van dit jaar - echt fantastisch - brengt je een nieuwe verhaallijn om te ontdekken terwijl je probeert de bloemgoblin te helpen kleur te brengen in de wereld van Elvenar.

Van 10 mei tot en met 1 juni kun je bronzen schoppen verdienen door de evenementopdrachten te voltooien, door je stad dagelijks te bezoeken of ze te vinden als ze zijn achtergelaten in je stad. Gebruik deze schoppen om in je tuin te graven en ontdek veel van de prijzen die begraven liggen, waaronder de wisselende dagprijzen. In elk stuk aarde dat je ingraaft, vind je een willekeurige beloning, een zaadje voor speciale prijzen en betoverde bloemen om je te helpen op weg naar de hoofdprijzen.

eventprogression_may2022.png

Door dit jaar de hoofdprijzen te ontgrendelen, kun je de Bloemgoblin Openbaring vinden en ontwikkelen:

evo_buildings_may2022.png

Bloemgoblin Openbaring
(4x4 - Bonus afhankelijk van hoofdstuk en stadium)

Dit evenement gebruikt dezelfde mechanica als het mei-evenement van vorig jaar. De opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en aanvullende episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag 1 extra evenementopdrachten kunt blijven spelen. Als je de evenementopdrachten voltooit, ontvang je op bepaalde punten onderweg ook mijlpaalbeloningen.

Nieuw dit jaar is ook de introductie van bloembedden die je in je stad kunt plaatsen en die je tijdelijke boosts geven totdat hun effecten zijn verlopen! In de koninklijke prijspas introduceren we ook een nieuw gebouw, het Esoterisch reuzenrad, waarin je toverspreukenfragmenten, tijdboosters, combinatieversnellers en het slokje duidelijkheid kunt produceren!

Dit evenement bevat ook weer een koninklijke prijspas-optie, maar geen competitie-systeem.

We hopen dat je het leuk vindt om de bloemengoblin te helpen, en zoals altijd zijn we benieuwd naar je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team



Disclaimer: Houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementlay-outs, balancering en prijzen tussen Beta en Live versie. App-versie 1.151 is vereist om het evenement correct te laten functioneren. Deze app-versie wordt los van het evenement uitgebracht. Houd er daarnaast rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 31 mei de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 1 juni. Er wordt op 1 juni geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 31 mei worden ontgrendeld.
Het gaat fantastisch worden, we horen graag jullie feedback!
 
Beetje snel na de vorige, maar dat mag de pret niet drukken. Er zijn nieuwe leuke kleine prijsjes (1x1) te winnen, en het verhaaltje is grappig. Het is moeilijk om het avontuurgebouw naar level 10 te krijgen; maar er zal zeker een BSA komen waar misschien het laatste level te halen zal zijn. Mijn hoop is wel dat we daarna de zomerrust in gaan en enkele maanden geen avontuur meer hoeven te beleven.
 
Die bloembedden zijn leuk, 60 dagen lang een bonus die nog optelt als je 2 of meer van het zelfde bloembedje neer zet.
Ik heb op Beta 2x een rotstuintje in het gebruik en dat betekent 10 extra units per wapenkamer niveau ipv 5 (basis waarde)
Voor mij betekent het dat ik 3x een wapenkamer op niveau 20 heb staan, dus 3*20*2=120 extra soldaten per opdracht maak.
Andere bloembedden hebben andere voordelen.
 
aankondiging zei:
Bloemgoblin Openbaring (4x4 - Bonus afhankelijk van hoofdstuk en stadium)
Dit is wel erg generiek, enige vorm van beschrijving van het soort bonus zou wel mogen mijns inziens.

Met deze non-informatie kun je niet eens besluiten of je het gebouw wel of niet interessant vind.
 

Aeva

Chef
Het gebouw staat al in elvenarch.com en het geeft mana/zaden (4200 hfd 18 level 10)) plus spirituele goederen+2 (9800 hfd 18 level 10) plus ow-kp 3. Verder volk en cultuur, niet bijzonder veel.
 
Denk dat die bloembedden de eigenlijke hoofdprijs zijn. Hopelijk kan ik er voldoende verdienen.
Volgens beta forum kon je best wel behoorlijk wat winnen.
 
De bloembedjes klinken goed. Daar wil ik het event wel voor spelen en veel van winnen. De andere gebouwtjes zien er weer mooi uit, maar ja toch geen ruimte voor.
 

Aeva

Chef
Yes! Morgen lekker beginnen met het 'zet de bloemetjes buiten' evenement. Dat we maar veel bloembedjes mogen scoren en een paar leuke weken mogen hebben. Enne... niet vergeten de nieuwshoorn met tips vlog te beluisteren plus: vergeet je asfeniks niet!
 
ik heb vandaag fantastische hulpmiddelen gewonnen, korting op de groothandel en extra tijd voor burenhulp. Wel dit vind ik nu gewoon leuk om te winnen. Eén tegeltje groot, 60 dagen dat je kan gebruiken. Enkel de duim ontbreekt bij de smilles. :D
 
Bovenaan