• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De geheimen van de alchemie

inno maakt geen vrienden.......
Een tendens van de laatste tijd. Dingen worden steeds duurder, informatie steeds schaarser en cadeautjes zeldzaam of niet bestaand.. Inno is steeds minder aanspreekbaar, minder gevoelig voor input van spelers of nog langer bereid te helpen bij problemen! Ook de Moderators lijken beperkt in hun vrijheden om te handelen naar eigen inzicht. Daardoor zijn op beta al een aantal hele goede moderators (lees: bereid om spelers te helpen) om vertrokken... :(
 
Ik krijg ook net een reactie op mijn ticket over de niet ontvangen nieuwsbrief,en het verbaasd mij echt! totaal geen hulp, maar meer het een slap antwoord dat je je instellingen uit hebt staan, of in je spam/ongewenste mail moet kijken. ik heb notabene op 09 Januarie nog een mail ontvangen over de ketel! ik heb niets gewijzigd bij mijn instellingen, ze staan gewoon aangevinkt, nu zegt Inno dat ik maar even mijn instellingen uit en dan weer aan moet zetten, maar er komt gèèn nieuwsbrief. ben zeer teleurgesteld......:confused:
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het probleem is bekend, maar het nieuwsbrievensysteem werkt zoals bedoeld. Nieuwsbrieven worden nu, net als andere aanbiedingen, gestuurd op basis van bepaalde data en dus niet naar iedereen. De ontwikkelaars zijn op de hoogte van de negatieve feedback. Ik hoop na het evenement een aanvulling te kunnen geven.
 
Nieuwsbrieven worden nu, net als andere aanbiedingen, gestuurd op basis van bepaalde data en dus niet naar iedereen.
Dank voor je reactie... Toch opmerkelijk dat ik zolang als ik al speel (april 2017) voor elk event een nieuwsbrief heb ontvangen en dit keer niet. Het zou toch leuk zijn te horen wat die criteria dan zijn... gaat niet zozeer om die paar cadeau gegeven event valuta, maar om het begrijpen waarom!
 

DeletedUser5047

Guest
Dank voor je reactie... Toch opmerkelijk dat ik zolang als ik al speel (april 2017) voor elk event een nieuwsbrief heb ontvangen en dit keer niet. Het zou toch leuk zijn te horen wat die criteria dan zijn... gaat niet zozeer om die paar cadeau gegeven event valuta, maar om het begrijpen waarom!
Het laatste (half) jaar is InnoGames heel wat veranderingen aan het doorvoeren die meestal niet positief ontvangen worden, deze aanpassing zal ook wel weer winst gerelateerd zijn. :(
 
Het laatste (half) jaar is InnoGames heel wat veranderingen aan het doorvoeren die meestal niet positief ontvangen worden, deze aanpassing zal ook wel weer winst gerelateerd zijn.
Speculeren kunnen we allemaal, maar heeft niet veel zin, ik zou liever een helder antwoord ontvangen van (1 van) de modartors .. verder is INNO altijd al een commercieel bedrijf geweest met een wereldwijde miljoenen omzet.. en is dus zeker geen Sinterklaas!
 
Bovenaan