• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De geheimen van de alchemie

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
mainbanner_sorcerers2023.png

Elk jaar gaan tovenaarsleerlingen op een lange reis om gevaarlijke spleten te dichten en kennis op te doen.
Ze worden op deze pelgrimstocht begeleid door tovenaar Zaphiel.

Alle tovenaars, ongeacht hun rang, werden op hun vorige pelgrimstocht van de hoofdgroep weggelokt door een mysterieuze stem die ze in hun hoofd hoorden. Dit resulteerde erin dat Zaphiel de Verboden Ruïnes vond, die boven een gigantische kloof zweefden waar de tovenaars naartoe gingen.
Er kwamen toen veel vragen naar boven die Zaphiel samen met Melissa en Tandriel probeerde op te lossen.

Maar aangezien de veiligheid van de tovenaarsleerlingen van het allergrootste belang was, bleven de Verboden Ruïnes onontdekt en bleef de bron van de stem onontdekt.

Deze keer grijpt Zaphiel de kans om de vraag op te lossen, waarbij hij tot op de dag van vandaag nog steeds de stem uit de Verboden Ruïnes hoort komen.
De stem in Zaphiel wordt luider en luider terwijl hij de ruïnes doorzoekt. Als hij het centrum van de Verboden Ruïnes nadert, valt de stem stil en vindt Zaphiel een levenloze metalen figuur op de grond liggen.
Alsof hij er alleen voor staat, beginnen zijn handen te repareren wat een Golem blijkt te zijn.

Nadat hij zijn werk heeft voltooid met de hulp van de tovenaarsleerlingen, wordt de Golem wakker: "Hallo Zaphiel, ik heb naar je geroepen"


Beste mensen en elven,

Sluit je aan bij Zaphiel en help hem de stoomgolem en de geheimen van de alchemie te ontdekken! Het is zeker dat de fantastische ontdekkingen die je op het punt staat te doen in dit evenement je goed van pas zullen komen!

Je hebt van 24 januari tot en met 15 februari de tijd om zoveel mogelijk tovenaarskennis te verzamelen!

Een manier om deze waardevolle valuta te krijgen, is door de evenementopdrachten van Zaphiel te voltooien. De opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en extra episodische opdrachten; deze opdrachten beginnen zodra het verhaal is voltooid. Als gevolg hiervan kan de eerste reeks opdrachten meteen worden voltooid, maar er worden dagelijks extra opdrachten toegevoegd, waardoor je op elke nieuwe evenementdag nog 1 evenementopdracht kunt spelen.
Als je vorderingen maakt in de opdrachten, krijg je tovenaarskennis en ontgrendel je speciale beloningen nadat je onderweg mijlpalen hebt bereikt! Word beloond met Tovenaarskennis door je stad dagelijks te bezoeken of vind het rond de grenzen van je stad.
Alleen al voor de ervaring van het dagelijks bezoeken van je stad, word je al elke dag beloond met wat kennis, en je zult zelfs kennis opdoen door willekeurige magische verschijningen in de buitenwijken van je stad te onderzoeken.


eventprogression_sorcerers2023.png

Het grote hoogtepunt van dit evenement is het nieuwe exclusieve evoluerende gebouw, de stoomgolem!
evobuilding_sorcerers2023.png

4x4 - Cultuur, bevolking, spirituele goederen, unurium en combinatieversnellers, afhankelijk van hoofdstuk en stadium

Op de 15e mijlpaal van de hoofdprijzen-rij ontvang je een boekdeel waarin je kunt kiezen tussen de stoomgolem of de wijze golem!
Elke tweede mijlpaal zal je dan belonen met een ander boekdeel dat de artefacten van deze twee bevat.

We laten je ook kennismaken met een nieuw tijdelijk gebouw dat exclusief is voor de koninklijke prijspas: Mana-rune!
Het zit in een boek, dus spelers die nog geen mana hebben, kunnen in plaats daarvan de goederen van hun hoofdstuk kiezen.

A_Evt_January_XXIII_Mana_Rune1_1_0012.png

1x2 - Cultuur- en mana productieboost voor 15 dagen

Maar dat is niet alles! De slaperige titaan, een aflopend gebouw dat gebroken scherven produceert, keert terug op beide prijzenbanen!

En herinner je je de bouwset van de verboden ruïnes, het tovenaars-evenement van vorig jaar nog?
Goud- en Zilveren comepetitiespelers kunnen een boek krijgen om de set compleet te maken als ze een gebouw missen!
Ten slotte moeten Avatar-verzamelaars de 14e mijlpaal van de hoofdprijsbaan bereiken om de avatar-beloning van dit evenement te ontvangen!


We hopen dat je zult genieten van de geheimen van de alchemie en kijken uit naar je feedback in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Disclaimer: houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementindelingen, balancering en prijzen tussen bèta- en live-releases. App-versie 1.167 is vereist om het evenement goed te laten werken. Deze app-versie wordt apart van het evenement uitgebracht. Houd er daarnaast rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur duurt, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 15 februarii de laatstedagprijs is die ook beschikbaar is voor wat meer uren in de ochtend van 15 februari. Op 15 februari wordt er geen nieuwe evenementopdracht toegevoegd aan de opdrachtenreeks, de laatste opdrachtmijlpaal kan op 14 februari worden ontgrendeld.
We horen graag jullie feedback!
 
de opdracht verzamel munten de 1ste, lijkt wel op een zak munten badge van bsa . meestal is deze opdracht redelijk snel voltooid! nu dus alle munten opgehaald, burenhulp gegeven aan bs plus nog hulp op wereldkaart, best veel! denk dat kleine spelers ook nog wel even hangen op deze opdracht
 
de opdracht verzamel munten de 1ste, lijkt wel op een zak munten badge van bsa . meestal is deze opdracht redelijk snel voltooid! nu dus alle munten opgehaald, burenhulp gegeven aan bs plus nog hulp op wereldkaart, best veel! denk dat kleine spelers ook nog wel even hangen op deze opdracht
lager level,lager aantal munten........
 
Mijn zelfverzonnen bijnaam was "Questenier" omdat ik altijd veel plezier beleefde aan de avonturen. Nu heb ik even totaal geen zin in avonturen. Ten eerste komen ze te snel na elkaar en is altijd nog een BSA nodig om iets compleet te maken. :eek:
Ten tweede zijn voor de mij de verzamel T1 goederen een grote frustratie aan het worden, omdat ik al verderop in het spel en dus weinig/geen T1 meer nodig heb en dus spirituele en verheven goederen aan het maken ben. En ik weet uit ervaring van de BETA server dat er ook op het eind van het avontuur nog een aantal T1 goederen-verzamel opdrachten elkaar snel opvolgen.
Dus heb ik besloten om niet meer actief aan avonturen als deze mee te doen tot de T1 opdrachten aangepast zijn. o_O
 
lager level,lager aantal munten........
klopt, is hoofdstuk gerelateerd, lager level verzamel je ook minder munten uit een huis op max niveau, dan in een hoger level. opdracht percentage is gelijk ongeveer gelijk voor iedere speler. net als in het bsa
 

Aeva

Chef
Ik heb drie verschillende basisfabrieken staan (hfd 19) en ik zet er een goederenspreuk op, dat werkt wel voor die verzamelopdrachten. Tip dus.
 
Meestal komt er bij het begin van een event een mail met gratis geschenk, 100 gratis van die dingetjes die je moet verzamelen. Dit keer niet gezien. Iemand anders wel?
 
Meestal komt er bij het begin van een event een mail met gratis geschenk, 100 gratis van die dingetjes die je moet verzamelen. Dit keer niet gezien. Iemand anders wel?
hier ook (nog) niet. Normaal komt ie bij mij in tabblad Update van Gmail.
 

Aeva

Chef
Ik heb 'm van de week inderdaad binnen zien komen (en gebruikt natuurlijk), lekker 100 dingetjes erbij :p
 
Hier ook niet.. en wordt o.a. op facebook ook enorm over geklaagd.. ook al omdat Inno alle verantwoordelijkheid afwijst.. mail schijnt (volgens zeggen) tegenwoordig automatisch en random te worden verstuurd.. rarara?
 
De vorige keren wel idd, maar helaas voor dit evenement niks gekregen......
Jammer...misschien volgende keer beter...
 

DeletedUser5047

Guest
Controleer voor de zekerheid nog eens of "Ontvang e-mails over game-evenementen, functies en aanbiedingen, evenals nieuws over onze andere games" aanstaat, wanneer je op het volgende linkje hebt gedrukt: https://support.innogames.com/data-usage
(Werkt de link niet? Log dan eerst in op de pagina die verscheen, en probeer nogmaals de link.)

Als het zinnetje niet aangevinkt stond, dan krijg je vanaf het volgende event normaal gezien weer de reclamemail als je het zinnetje aanvinkt.
Als het zinnetje stond aangevinkt en je de mail in geen enkel postvak (inclusief reclame/spam) kan vinden, dan kan je eventueel verdere info vragen bij de support, maar zij kunnen de mail niet opnieuw versturen (je zal moeten wachten tot het volgende evenement).

kAKBseS.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan