• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De begraven stad

Ik zelf zit al 104,5 dagen in H19 en heb die bobblins staan, 12k3 unurium per dag is leuk mee genomen.
Het huidige event gebouwtje heb ik even geen ruimte voor maar dat zou voor mij net 1,5 wapenkamer aan ork producties schelen per dag.
Een wapenkamer doet voor mij 2700 orkjes per 12u en het event gebouw doet er 8000 per 24u dus 2.96 producties.
Maar het is niet altijd het zelfde wat belangrijk is voor een speler, op beta (H6) schakel ik wel eens tussen de kristallen of de 4KP die ik kan krijgen wat beide een leuke bonus is naast de bevolking.
Ook kan die cultuur bonus voor iemand belangrijk zijn en dat is met elk event gebouw per speel stijl verschillend en zekers afhankelijk van welk hoofdstuk iemand zit.
7520/ 1 dag unurium productie +16320 edelstenen + 3 relikwien op level 10 dit is wat de Bobblins geeft bij mij, hoe kan dat verschil zo groot zijn? jij krijgt 12k3 unurium
 
Zal waarschijnlijk wel afhankelijk zijn van hoeveel cultuur je hebt of hoeveel werkende bevolking.
Zelf heb ik die niet staan al zou ik die zo kunnen plaatsen.
 
Zal waarschijnlijk wel afhankelijk zijn van hoeveel cultuur je hebt of hoeveel werkende bevolking.
Zelf heb ik die niet staan al zou ik die zo kunnen plaatsen.
O aha.....niet aan gedacht, dank je, ik zie nu ook dat ik hem nog moet/kan uitbreiden! dus dat zal het ook zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoor veel spelers zeggen ik ga er niet voor spelen voor die ene betovering of wat het dan ook maar mag opleveren.
Nou al die kleine prijsjes kunnen met al die events aardig aantikken als je ze opspaart.
Eenmaal beland in de hoge hoofdstukken, zeg maar vanaf 14/15, zal je blij zijn dat je er genoeg hebt en zal je ze ook hard nodig hebben om het spel wat makkelijker te spelen ipv wurgend door een hoofdstuk.
Speel je veel toren en onderhandel je veel dan zijn die munt en hamer instants een uitkomst.
Je moet met dit spel altijd 2 tot wel 4 hoofdstukken in voren denken zodat je weet waar je rekening mee moet houden.
 
Persoonlijk vind ik het een leuk evenement!
Ik vind de afwisseling erg prettig zoals we nu een soortgelijk systeem hebben als met het Halloween event en hiervoor weer een andere manier om prijzen in de wacht te slepen.
Speel zelf nog niet heel lang, evenement van de rode Panda Beer was mijn eerste evenement.

Ik wil de spelers die de moeite en de tijd nemen om de oprdrachtenlijst en dagprijzen met ons te delen graag bedanken!
Laatste evenementen was dit @Billie-Willie en daarvoor was dat @Yulia als ik me niet vergis.
Voor mij als beginnende speler heeft dat het een stuk makkelijker gemaakt om de evenement opdrachten te kunnen volbrengen wat dan ook weer extra spelplezier oplevert dus nogmaals dank daarvoor!
 
Bovenaan