• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De begraven stad

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
1633012828121.png


Verscheidene jaren in het verleden is een groep Amuni naar Elvenar gereisd nadat ze van het Unur-continent waren verdreven. Na de tijd die ze in dit nieuwe land hebben doorgebracht, hebben de overlevenden hun kleine nederzetting gebouwd om te proberen te overleven hoe ze maar kunnen en hun manier van leven te behouden. Zonder de aanwezigheid van hun godkoningin, richten ze hun aandacht op hun eigen verwanten om het beste uit hun nieuwe leven te halen. Na verloop van tijd zijn de herinneringen aan de oude godin vergeten en de kleine nederzetting presenteert alleen details die lijken op hun verloren oude cultuur.

Tijdens dit evenement begraaft de instabiliteit in de ondergrondse van het continent het kleine dorp, en alleen een jonge verkenner is in staat de nederzetting te verlaten. Hij dwaalt door het land naar de dichtstbijzijnde stad, op zoek naar hulp om zijn broers en zussen te redden.

Hij komt moe en gehavend naar de stad en vraagt om een audiëntie bij de heer van dat land. Als je hem helpt, ontdek je gebieden en vind je kleinere bouwwerken en oude schilderijen in de muren die het bestaan van een machtige kattenkoningin laten zien en hoe ze een aantal jaren regeerde in een opdrogend land.

Tussen 22 februari en 15 maart kun je opdrachten oplossen en de buitenwijken van je stad doorzoeken om proviand te krijgen, die je kunt ruilen voor schoppen, gebottelde wind en vacuümflessen om je weg te helpen door de begraven stad.

eventprogression_halloween2021.png

Schoppen zullen één stukje vuil tegelijk verwijderen, terwijl gebottelde wind een hele kolom van boven naar beneden opruimt, en het gooien van een vacuümfles zal het vuil op alle plekken direct om je heen verwijderen. Gebruik je tools verstandig om er het maximale uit te halen. In de vuilplekken om je heen kun je al zien of er beloningen zijn, maar hoe verder je kijkt, hoe dikker het vuil wordt. Je weet nooit wat je te wachten staat...

tools_res.png


Barchanni zal je ook elke dag dat je inlogt provisies geven om je te helpen bij je opdracht. Elke dag kun je nieuwe dagprijzen vinden in de begraven stad, waaronder gloednieuwe gebouwen, gebouwen die zijn teruggekeerd van oudere evenementen en andere beloningen. Je vindt ook delen van Amuni-kennis in de begraven stad. Als je genoeg Amuni-kennis vindt, kun je nog meer beloningen verdienen, waaronder nieuwe artefacten om de Echo's van de Vergetenen te upgraden naar het hoogste potentieel:

A_Evt_Evo_October_XXI_Witch_Summoning_Circle10_1_0000.png


(4x4 Bevolking + Cultuur en wisselende producties afhankelijk van hoofdstuk en stadium)

En alsof die beloningen nog niet genoeg waren, word je op verschillende punten in de opdrachtenreeks ook beloond met mijlpaalbeloningen. Houd er rekening mee dat de opdrachtenreeks bestaat uit een verhaalgedeelte en aanvullende episodische opdrachten, die beginnen zodra het verhaal is voltooid. Dit betekent dat je de eerste reeks opdrachten meteen kunt voltooien, terwijl voor latere opdrachten dagelijks nieuwe toevoegingen worden uitgebracht, zodat je op elke nieuwe evenementdag 1 extra evenementopdracht kunt blijven spelen.

Dit evenement bevat ook weer een koninklijke prijspas, evenals een competitie-systeem.

We wensen je alle archeologische vaardigheden die je nodig hebt terwijl je je een weg baant door de begraven stad en horen graag je feedback in ons discussietopic!

Veel plezier met je zoektocht,
Jullie Elvenar Team



Disclaimer: Houd er rekening mee dat er altijd verschillen kunnen zijn in evenementlay-outs, balancering en prijzen tussen Beta en Live versie. App-versie 1.146 is vereist om het evenement correct te laten functioneren. Deze app-versie wordt los van het evenement uitgebracht. Houd er daarnaast rekening mee dat de laatste dag van het evenement meer dan 24 uur beslaat, zodat het evenement niet 's nachts eindigt. Dat betekent dat de dagprijs op 15 maart de laatste dagprijs is die ook nog een paar uur beschikbaar is in de ochtend van 16 maart. Er wordt op 16 maart geen nieuwe evenementopdracht aan de opdrachtenreeks toegevoegd, de laatste opdracht-mijlpaal kan op 15 maart worden ontgrendeld.

We horen graag jullie feedback!
 
01 munten

02 4x drank

03 geef 8 KP uit

04 geef 4x burenhulp

05 maak 4x T1 van 3 uur

06 voltooi 4 ontmoetingen (toernooi) + maak 2x mand boodschappen

07 verzamel 4 relikwieën + maak 4x T1 van 3 uur

08 geef 4 KP uit + accepteer 3 biedingen van de groothandelaar

09 maak 4x T1 van 3 uur + (gebruik 2x tijdboosters OF onderhandel 2 ontmoetingen WERELD)

10 geef 10 KP uit + (maak 4x mand boodschappen (9 uur) OF maak 4x T1 van 9 uur)



11 voltooi 4 ontmoetingen (Wereld en/of Toren) + maak 2x mand boodschappen (9 uur)

12 voltooi 4 ontmoetingen (Wereld en/of Toernooi) + maak 6x brood (1 uur)

13 plaats 3 handelsbiedingen + (verzamel 1 combiversneller OF verzamel 4 relikwieën)

14 gebruik 2 betoveringen + maak 6x geavanceerd gereedschap (3 u)

15 geef 8 KP uit + maak 4x T1 van 3 uur

16 voltooi 2 ontmoetingen (Wereld en/of Toernooi) + maak voorraad

17 (verzamel 200 spreukfragmenten OF train goede hoeveelheid troepen) + (verzamel 1 combiversneller OF vecht en win 2 ontmoetingen (Wereld))

18 (Geef 8 KP uit OF maak 6x T1 van 3 uur) + (verzamel 10 visioendampen OF verzamel 4 relikwieën)

19 verzamel veel munten + geef 4 KP uit

20 voltooi 4 ontmoetingen (Wereld en/of Toernooi) + (verken 1 provincie OF maak 3x mand boodschappen (9 uur))

rest zal wel volgen, maar zo kom je de eerste paar dagen wel door :cool:
 
Is er iemand die enig systeem heeft kunnen ontdekken in het mistige-bos-prijzen-format? Ik heb het idee dat ik maar wat zit te doen en heb de indruk dat meer spelers dit lastig vinden. Hellup! :Do_O:rolleyes:
 
Dit is hetzelfde systeem als bij het Halloween-event.
Best wachten tot je de 420 van die schattige ezeltjes hebt en dan pas je gereedschappen kopen. Dat is het voordeligst.
De spade gebruik je op 1 plaats, zoals de kaars bij Halloween
De Gebottelde Wind om een hele verticale rij te ontdekken
De Vacuümfles om alle vakjes rondom te ontdekken.
En verder is het kwestie van met goed beleid die dingen te gebruiken. En vooral een kwestie van geluk, denk ik.
Ik meen me te herinneren dat er een specifieke tutorial staat op U-tube. Maar waar???
 
:eek: P.S. de lijst met opdrachten komt van spelers die op BETA actief zijn, en daar kunnen we altijd nog spelers gebruiken, dus neem even contact op met @HeerschapDeGrote om een uitnodiging te ontvangen. :eek:
 
Op verzoek ook in deze draad... met dank aan Billie-Willie
 

Bijlagen

  • De Opdrachten van De begraven stad-geconverteerd.pdf
    451,6 KB · Weergaven: 120
En verder is het kwestie van met goed beleid die dingen te gebruiken. En vooral een kwestie van geluk, denk ik.
Ik meen me te herinneren dat er een specifieke tutorial staat op U-tube. Maar waar???
Tnx Funky! Het gaat me precies om dat goeie beleid wat lastig is. Wat is nou goed beleid? :rolleyes: Zal es gaan zoeken naar de tutorial. Intussen blijft mijn vraag staan, dus als iemand het systeem heeft weten te doorgronden, heel graag delen!
 
Inno als je een event wil organiseren doe het dan goed. Ik zou echt niet weten waarom ik hier voor zou gaan. Gebouwen zijn niets. En voor 1 paars handje of 1 goud goederen bakje ga ik echt niet spelen hoor. De soldaten zijn wel fijn maar o zo zeldzaam. Maar ja er moest nu nog een event tussen omdat de BSA niet klaar was. Dan zou ik zeggen doe dan niets en laat ons gewoon met het gewone spel bezig zijn is ook wel plezant. ;)
 
Ik had precies hetzelfde bij het winter event met Boblin's Koerierdienst, daar kon ik niets mee. Een keer een cultuurgebouwtje ervan als vuller geplaatst, en door.

Dit event daarentegen, het eventgebouw Echo's van de vergeten produceert in 24 uur op 16 vakjes bijna net zoveel Orcs als als 4 wapenkamers op 100 vakjes, en zonder dat het gereedschappen kost! en laten Orcs nou net een van de grotere bottlenecks zijn waar ik in mijn stadium tegenaan loop. Ik ben dus heel blij met dat gebouw! Ook een alumni schip en een hongerige schat staan inmiddels lekker mana te produceren. Dit event is goed voor me. Ik kan nu genoeg orcs produceren om lekker te vechten in toren en toernooien en dat merk ik weer in goederen die ik overhou omdat ik minder onderhandel.

Het volgende event ben jij hopelijk weer aan de beurt om heel blij te zijn, @ERGOLUM.
 
Ik had precies hetzelfde bij het winter event met Boblin's Koerierdienst, daar kon ik niets mee. Een keer een cultuurgebouwtje ervan als vuller geplaatst, en door.

Dit event daarentegen, het eventgebouw Echo's van de vergeten produceert in 24 uur op 16 vakjes bijna net zoveel Orcs als als 4 wapenkamers op 100 vakjes, en zonder dat het gereedschappen kost! en laten Orcs nou net een van de grotere bottlenecks zijn waar ik in mijn stadium tegenaan loop. Ik ben dus heel blij met dat gebouw! Ook een alumni schip en een hongerige schat staan inmiddels lekker mana te produceren. Dit event is goed voor me. Ik kan nu genoeg orcs produceren om lekker te vechten in toren en toernooien en dat merk ik weer in goederen die ik overhou omdat ik minder onderhandel.

Het volgende event ben jij hopelijk weer aan de beurt om heel blij te zijn, @ERGOLUM.
Jurgor, in welk hoofdstuk zit jij? (Ik zit in 19) ik heb nl de koerier ook staan en had het idee dat ie wel veel nut heeft wbt Urunium 7500/16.59 u ,maar dat is dus niet echt veel? dan overweeg ik toch om de Echos te plaatsen! :)
 
Ik zit in hoofdstuk 10. Mijn Boblin's is hoofdstuk 8 en geeft me dan keuze uit t3/t3/relikwie/magische productie. Niet de moeite. Zelfs de magische productie niet, die trek ik genoeg uit de MA. En relikwieen haal ik al zat uit het toernooi.
 

Aeva

Chef
In hfd 17 geeft Boblin zaden en dan niet zoveel dat ik er enthousiast van word, dus ik heb 'm ook niet geplaatst.
 
Ik zelf zit al 104,5 dagen in H19 en heb die bobblins staan, 12k3 unurium per dag is leuk mee genomen.
Het huidige event gebouwtje heb ik even geen ruimte voor maar dat zou voor mij net 1,5 wapenkamer aan ork producties schelen per dag.
Een wapenkamer doet voor mij 2700 orkjes per 12u en het event gebouw doet er 8000 per 24u dus 2.96 producties.
Maar het is niet altijd het zelfde wat belangrijk is voor een speler, op beta (H6) schakel ik wel eens tussen de kristallen of de 4KP die ik kan krijgen wat beide een leuke bonus is naast de bevolking.
Ook kan die cultuur bonus voor iemand belangrijk zijn en dat is met elk event gebouw per speel stijl verschillend en zekers afhankelijk van welk hoofdstuk iemand zit.
 
Bovenaan