• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Walpurgis Nacht 2018' opdrachten

DeletedUser1427

Guest
6ekl.png

Geachte mensen en elfjes,

De mythische demons maken binnen kort hun opwachting in Elvenar
Demonologie is de tak van de theologie gerelateerd met bovenmenselijke wezens die ook goden kunnen zijn. Men beschrijft zowel goedaardige wezens, die geen aanbidders hebben of slechts een beperkte groep zodat ze onder de goden geplaatst worden; als kwaadaardige wezens.

ja ,op bèta aangekondigd !

Waar is dit aangekondigd dan, zou je de link kunnen plaatsen.
 

DeletedUser1427

Guest

Helaas moeten wij jullie teleurstelling, dit is geen officiële aankondiging van een nieuw gastras, de gastras wordt net zoals op dit forum via de beta announcements (aankondigingen) meegedeeld, dit is leidend. Voor nu is de laatste aankondiging betreft het evenement geweest, dit zou dus heel goed een spoiler van dit evenement kunnen zijn ;) ik verplaats daarom de inhoud van dit topic naar de spoiler topic: Evenement: Walpurgis Night
 

DeletedUser2142

Guest
Omdat het de vorige keer wel in goede aarde viel, bij deze weer de spoiler in Word formaat.
Ik heb dit keer gebruik gemaakt van de spoiler van Vonkentrekker, omdat dat een prima vertaling was (scheelde mij een hoop werk), met hier en daar een kleine aanpassing.
Het bestand kan je downloaden, waarna je er mee kan doen wat je wil.
Het is uit te printen, maar je kan het uiteraard ook lokaal opslaan en op die manier bijwerken.
Te vinden op deze lokatie:


Complimenten en lofzang kan mijn kant op, ontdekte fouten en kritiek richting Vonkentrekker.
(Gebbetje Vonkentrekker!! :D )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2186

Guest
Omdat het de vorige keer wel in goede aarde viel, bij deze weer de spoiler in Word formaat.
Ik heb dit keer gebruik gemaakt van de spoiler van Vonkentrekker, omdat dat een prima vertaling was (scheelde mij een hoop werk), met hier en daar een kleine aanpassing.
Het bestand kan je downloaden, waarna je er mee kan doen wat je wil.
Het is uit te printen, maar je kan het uiteraard ook lokaal opslaan en op die manier bijwerken.
Te vinden op deze lokatie:


Complimenten en lofzang kan mijn kant op, ontdekte fouten en kritiek richting Vonkentrekker.
(Gebbetje Vonkentrekker!! :D )
Chique hoor, zo walst iedereen er door! :)
 
Mededeling aan de mods:
"Naar aanleiding van enkele 'problematiek'" > kan dat in het Nederlands aub? Het is irritant om die fout hier tientallen keren te moeten lezen.

"enkele problemen" lijkt me wat bedoeld is, "problematiek" wordt meestal in enkelvoud gebruikt voor iets groots/complex en/of specifieks
 

DeletedUser2142

Guest
@Connie S Ik heb je link naar je word bestand als spoiler gemarkeerd.

Groet,
Duvessa


Ik wil niet moeilijk doen, maar in deze snap ik het doel van de spoiler niet zo.
Een spoiler is toch juist bedoeld, zodat spelers niet direct de opdrachten zien?
Maar wat ik neerzette was een link naar onze pagina en DAAR moet je dan ook nog eens het juiste bestand aanklikken.
In principe zit het dus al achter een spoilerknop.
 
Goedenavond, ik zat door de opdrachten heen te kijken (en heb ook op het forum gekeken voor antwoord) maar wat willen ze nou van je met opdracht 9?
bedoelen ze spreuken?

Alvast bedankt voor jullie hulp, Moon.
 

DeletedUser2600

Guest
18 - Upgrade 1 gebouw naar niveau 5 OF verkenner 1 provincie

tip: je kan nu al een gebouw uppen naar 5
als je 5 minuten voor het gebouw klaar is zet je het van de weg
hij zal niet meer verder uppen.
eens de opdracht er is zet je het gebouw terug tegen de weg
spaar je veel tijd :);)
 
Bovenaan