• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Halloween 2016' opdrachten en beloningen

Ik heb hoofdstuk 6 bereikt (kistje verkenner geopend) en toch hebben de gewonnen gebouwen de waarden die bij hoofdstuk 5 horen ( hoofdstuk 5 waar ik in zat toen het event begon, maar dus niet toen het eindigde). Er zijn wel extra onderdelen bijgekomen in hoofdstuk 5, maar die zijn net als de stadsuitbreiding die ik oversloeg daar optioneel. Zou het daaraan liggen?
 

DeletedUser1702

Guest
Volgens mij hebben de gewonnen items een vaste cultuurwaarde en zijn deze niet hoofdstuk gebonden zoals bij het vorige event
 

DeletedUser234

Guest
Ik vrees dat de prijzen de waarde hebben die is gelinkt aan het hoofdstuk waar je in zit of zat toen het event begon. Dat zou voor mij, als ik bovenstaande lees, de meest logische verklaring zijn.
 
Ik las ergens op forum dat het gelinkt is aan waar je zit bij afsluiten vandaar dat ik graag uitsluitsel krijg van iemand van Inno. Moet ik via support gaan?
 

DeletedUser47

Guest
Ik was er ook van overtuigd dat op het moment dat je de gebouwen krijgt bepaald wordt hoeveel cultuur te opleveren.
Dus op het moment dat de laatste quest afgerond werd was je in het volgende hoofdstuk(geavanceerde verkenners onderzocht/afgerond)?
 
Kist geopend, dus in hoofdstuk 6 beland. Moest ook dat eerste onderzoek (de verkenner) dan nog volledig afgerond?
Indien ja, kan dat dan aub duidelijk ergens medegedeeld worden, ik heb veel moeite en middelen gestoken in het bereiken van dat volgende hoofdstuk.
 
Kist geopend, dus in hoofdstuk 6 beland. Moest ook dat eerste onderzoek (de verkenner) dan nog volledig afgerond?
Indien ja, kan dat dan aub duidelijk ergens medegedeeld worden, ik heb veel moeite en middelen gestoken in het bereiken van dat volgende hoofdstuk.

Ja, je moet eerst de verkenner afronden,
Op dat moment ben je pas in het volgende hoofdstuk beland en krijg je ook pas toegang tot bv de hoofdstuk gerelateerde avatars ect.
 
Als het toernooi dinsdag begonnen was zoals normaal, dan was me ook dat nog wel gelukt, maar ja...
 

DeletedUser1639

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben met de laatste opdracht bezig voor halloween echter als ik een halfuurtje langer had had ik alle opdrachten kunnen voltooien :( ben er praktisch bijna dag en nacht mee bezig geweest om de opdrachten zo snel mogelijk te voltooien en nu red ik het net niet omdat ik net een halfuurtje te kort kom :(iemand die me tips kan geven etc?????
 
Bovenaan