• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Een valentijns bruiloft 2018' opdrachten en beloning

DeletedUser1316

Guest
Onder deze spoiler heb ik een speelschema gezet waarmee de kleinere spelers ook een kans hebben om dit evenement tot een goed einde te brengen.
nodig zijn 5 werkplaatsen en 5 bonus gebouwen, en 2 maal daags wat tijd.
Succes.

er kunnen kleine foutjes in zitten :( <> ik ben ook maar een elf :D >< SUCCES

Heel erg bedankt voor dit schema! Heb het doorgestuurd naar de spelers in mijn bs en ze zijn er super blij mee :)
 
Net door de opdrachten gebladerd en wat voorbereidingen getroffen, Makkelijk event gelukkig wel eens prettig. Ergste voor mij is die alternatief voor scouten de rest race je zo door heen. met een beetje geluk morgen alweer afgerond.
 

DeletedUser1796

Guest
Net door de opdrachten gebladerd en wat voorbereidingen getroffen, Makkelijk event gelukkig wel eens prettig. Ergste voor mij is die alternatief voor scouten de rest race je zo door heen. met een beetje geluk morgen alweer afgerond.
ja het is niet echt een evenement waar je veel voor moet plannen, je kan hem op je gemak doen en das ook wel lekker voor een keer.
een dag tijd is wel weer snel @CrazyWizard haha
 
40. Produceer 1x alle T1 fabrieken van 3 uur
41. Produceer 1x alle T1 fabrieken van 9 uur
42. Produceer 1x alle T1 fabrieken van 1 dag
Hoe leg ik dit uit? 1x T1 fabriek 3 uur, 9 uur en een dag laten draaien of alle fabrieken die je van T1 hebt staan 3 uur, 9 uur en een dag laten draaien?
 

DeletedUser3113

Guest
Hoe leg ik dit uit? 1x T1 fabriek 3 uur, 9 uur en een dag laten draaien of alle fabrieken die je van T1 hebt staan 3 uur, 9 uur en een dag laten draaien?

Dit houd in dat je van de Tier 1 alle fabrieken moet laten draaien. Dus 1 x hout 3 uur/ 1 x staal 3 uur/ 1 x marmer 3 uur. Zo ook met de andere opdrachten 41 en 42. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Succes verder. ;)

Groet,
Duvessa
 

Dit houd in dat je van de Tier 1 alle fabrieken moet laten draaien. Dus 1 x hout 3 uur/ 1 x staal 3 uur/ 1 x marmer 3 uur. Zo ook met de andere opdrachten 41 en 42. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Succes verder. ;)

Groet,
Duvessa
Dank voor je antwoord. Is stuk duidelijker. Dacht eerst dat ik alle houtfabrieken moest laten draaien. Scheelt een heel stuk.
 
Mijn Vriendin Dirwen Ar-Fanya heeft een scherp oog op de opdrachten, ze gaat het eindelijk halen maar vond toch nog een klein foutje, of ze heeft het misschien verkeer. Opdr 45, staat 10x brood en dan voornamelijk die tussen haakjes (5 staan klaar nog 5 maken) maar er staat nergens dat je die al klaar moet zetten, klein aandachtspuntje ;) voor de rest is ze er heel bij mee. Eindelijk gaat ze een evenement halen.
 
Mijn Vriendin Dirwen Ar-Fanya heeft een scherp oog op de opdrachten, ze gaat het eindelijk halen maar vond toch nog een klein foutje, of ze heeft het misschien verkeer. Opdr 45, staat 10x brood en dan voornamelijk die tussen haakjes (5 staan klaar nog 5 maken) maar er staat nergens dat je die al klaar moet zetten, klein aandachtspuntje ;) voor de rest is ze er heel bij mee. Eindelijk gaat ze een evenement halen.

ben blij dat ik iemand heb kunnen helpen, vanaf opdracht 45 zal het nog pittig worden, maar met wat voordelig handel van de BS moet ze het kunnen halen. Ik hoop dat ze vandaag (zaterdag) nog voor 19.00 uur bij opdracht 52 is aangekomen, dan kan ze nog wat relikwieën scoren. Dat scheelt weer een provincie.
Succes.
 
De 3 uur T4 producties tellen mee als dagproductie's. Had ik het geweten dan moest ik geen extra goederenfabriekjes plaatsen. o_O
Doe het voor de rest kalmpjes aan, geen stress.
Wel leuk vind ik de extra kp die je verdient, al zal een andere weer liever tijdbonussen hebben.
 
Bovenaan