• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenstats: speler onvindbaar

DeletedUser2665

Guest
Wat zou de reden kunnen zijn dat ik een speler niet op Elvenstat kan vinden? Naam correct getikt, speler is niet helemaal gloednieuw (>30k punten), ik kan de stad bezoeken, maar op Elvenstats krijg ik hem niet te pakken.
 

DeletedUser

Guest
Is die lid van een BS ? Zo ja, probeer die dan eerst te vinden en vandaar naar de speler, eventueel na een refresh member list.
 

DeletedUser234

Guest
Elvenstats heeft ergens in hun uitleg staan, dat ze de top zoveel spelers/bs-en tracken. Ik kon eerder ook iemand niet vinden, contact gezocht en kreeg toen een link naar een pagina waar die info stond op hun website. Kan intussen natuurlijk veranderd zijn, maar dat is wellicht nog steeds de reden dat iemand niet getrackt wordt.

Ik neem aan dat je ook hoofdletters hebt meegenomen in de schrijfwijze vd naam, anders kan je dat nog proberen, daar filtert hij namelijk ook op.
 

DeletedUser2665

Guest
Jaja, met hoofdletters en al :)
Toch vreemd, ik heb wel kleiner spelers gezocht én gevonden op Elvenstats.
 

Deleted User - 147694

Guest
Spelers die (te) nieuw zijn/(te) weinig actief zijn en/of daarbij ook nog eens niet in een broederschap zitten worden volgens mij uit de stats van elvenstats gehouden, tenzij er significante verschillen ontstaan.
 

DeletedUser234

Guest
Jaja, met hoofdletters en al :)
Toch vreemd, ik heb wel kleiner spelers gezocht én gevonden op Elvenstats.

Dat dacht ik al, maar ja het zou de oplossing maar zijn geweest, wel zo makkelijk. ;)

Het wel of niet ooit lid zijn geweest van een bs maakt mogelijk dat verschil in kunnen vinden. Zijn die kleinere spelers die je wel vond, wel lid geweest ve bs ooit?
 

DeletedUser2665

Guest
Sommigen wel, sommigen niet, Billy.
Misschien heeft Ivyspine wel een punt: weinig actief, geen BS. Maar ja, die activiteit kan ik niet beoordelen zonder Elvenstats ;)
 
Bovenaan