• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gebouw waar alles mee begint.

Screenshot from 2023-06-13 16-35-38.png
 
De heerlijke peperkoekmannen moet wel mijn favoriet zijn op dit moment. Kijk hoe heerlijk ze eruit zien, eh erbij liggen :)
De extra bevolking en cultuur die ze geven zijn op mijn niveau ook zeker welkom, bevolking kom je altijd te kort denk ik maar.

1686670139147.png
 
1686677445789.png

Ten 1e....van Harte gefeliciteerd met jullie 8-jarige jubileum.

Mijn favoriete gebouw is de wapenkamer level 1 van de mensen.
Helaas heb ik deze nooit mogen neerzetten, omdat ik elven speel.
Maar deze heb ik altijd al leuk gevonden......vandaar.
Groetjes en ga zo door met vele jaren....
 
1686680680062.png

De wensput is mijn favoriete gebouw omdat het af en toe wat extra diamanten aflevert om hiermee dan wat bouwgrond bij te kopen.
 
Voor mij het gekookte eitje…geeft lekker veel mana …maar ik vind alle gebouwen super mooi gemaakt
 

Bijlagen

  • IMG_0596.jpeg
    IMG_0596.jpeg
    488,9 KB · Weergaven: 23
1686740298353.png


Op dit moment kies ik voor het zeemeerminnenparadijs (want ik mis natuurlijk (nog-) heel veel moois); er gebeurt zoveel als je goed kijkt.
Het ontwerp verraadt creativiteit; de hut, de grot en het waterwonder - zoveel details!
 
Proficiat. Mijn favariete gebouw is de tempel Echo's van de vergetenen, ziet er gewoon schitterend uit net als veel andere bouwsels trouwens. Jammer dat ze niet roteerbaar zijn.
 

Bijlagen

  • Echo's van de vergetenen.png
    Echo's van de vergetenen.png
    400,4 KB · Weergaven: 27
Allereerst proficiat natuurlijk. Voor mij is de keus moeilijk, zoveel leuke schattige gebouwen. Maar waar ik vooral van hou zijn bewegende figuren.
Ik vind de werkplaatsen geweldig, maar ook dit orkportaal mag er zijn. Zo'n mooie vloeiende bewegingen. Ik kan daar uren ...eh... minuten naar kijken o_O
1686953285859.png
 
1686963486996.png

Zalen o/d Berg is de basis voor vooruitgang, maar een ekel gebouw is niet voldoende, er zijn er veel die bijdragen aan goederen, troepen(gezondheid en snelheid. Lastig om te kiezen wat nu het beste gebouw is. er zijn er zoveel. De balans vinden tussen toename goederen, bevolking,, troepen en sneheid blijft een uitdaging in elke fase van het spel.
 
2023-06-17-03-16-17.jpg


De senaat vind ik persoonlijk het mooiste gebouw tot nu toe. Het brengt verschillende volkeren samen. Het heeft een futuristische uitstraling maar het ziet er ook natuurlijk uit en is open zodat er verschillende elementen zichtbaar zijn. Het liefst zou ik hem willen houden in mijn stad "GolddustPia City". Nog van harte gefeliciteerd met jullie 8e verjaardag!
 
Die vind ik een heel gaaf gebouw de schemering fenik
Mooi om te zien dat zo’n klein mannetje die vogel temt was moeilijke keuze want vind dat jullie zo en zo heel veel aandacht geven aan de vormgeving van het spel en gebouwen gefeliciteerd met jullie 8 ste jaar
IMG_0610.jpg
IMG_0610.jpgIMG_0610.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan