• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's 8e verjaardag: Inzendingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn favoriet gebouw is deze wapenkamer. Het is een prachtige ontwerp, en vooral de animatie ziet er geweldig uit. Als ik me goed herinner komen de orks bovenaan tevoorschijn, lopen ze de trap af en verdwijnen door de deur.
 

Bijlagen

  • EL_Armories_7x3_L31.png
    EL_Armories_7x3_L31.png
    934,8 KB · Weergaven: 19
1686982305180.png


De stilte van dit gebouw is enorm mooi, de traan, alles.
Een gebouw dat gegroeid is functie, maar niet in omvang. Je hebt het nodig om het spel te kunnen spelen, maar zo sereen.
 
Waakzame winteruil

Op een dag deed ik per ongeluk mijn doolhof van de duistere magie weg. Ik zette die niet direct terug maar het tekort aan mana begon toch snel door te wegen. Daarom vind ik de waakzame winteruil echt een leuk gebouw. Voor mij levert hij dan ook nog eens een leuke hoeveelheid elfenboomsap, mensjes en cultuur.
 
Ik vind de trofeeën gebouwen het mooiste gewoon omdat dit bewijst dat je als TEAM in je BS ver komt en dat maakt de bsa's zo leuk. Maakt niet uit of je een "grote" speler bent of een kleine, als team kom je ver. Zo trots om eindelijk op de eerste plaats te komen tijdens de bsa.
 

Bijlagen

  • elvenar.PNG
    elvenar.PNG
    470,3 KB · Weergaven: 20
Dan ga ik toch voor feestgangersfontein als favoriet, ook al is hij onderdeel van de set. Deze set staat er al heel lang en hierdoor ben ik oa nooit meer zonder mana komen te zitten. En bij een nieuw hoofdstuk probeer ik de onderdelen ook steeds te upgraden.

Carnavalsset.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met het 8 jarig bestaan.
Speel jaren met veel plezier het spel.
Ik zelf vind de boekrollen fabriek erg leuk en mooi, zeker met alle bewegende dingen erin en dan met name de los vliegende bladzijden die in een draak samen gaan.
Erg creatief.
Gegroet Peter

Screenshot_2023-06-17-09-07-38-53_7f7cb4ea03f89ed006ffca7a7d623b25.jpg
 
Het is ingewikkeld, alle gebouwen in Elvenar zijn prachtig, ieder zijn eigen schoonheid. Maar voor mij springt de Halloweenschreeiw er wel uit. Zoveel mooie details en sfeer! Daarbij geeft hij ook veel bewoners, altijd fijn❤️

IMG_1938.jpeg
 
Screenshot_20230617-115827_Elvenar.jpg
Voor mij zal het deze mooie magnifieke overwinningspilaar zijn. Na een machtige strijd om de 2e plek hebben wij als broederschap eindelijk deze plek weten te bereiken. Deze pilaar staat langs de rand van mijn stad om hem mooi tot zijn recht te laten komen. Trots op onze broederschap!
 
De feestelijke meiboom! Een gezellige toevoeging aan de stad. Een van mijn eerste evenement gebouwen die niet zomaar mag wijken.
Screenshot_20230613_104906_Elvenar.jpg
 
Feniksei is top lekker veel mana
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230617-143832_7f7cb4ea03f89ed006ffca7a7d623b25~2.jpg
    Screenshot_20230617-143832_7f7cb4ea03f89ed006ffca7a7d623b25~2.jpg
    137,7 KB · Weergaven: 25
Proficiat met het 8 jarig bestaan.
Mijn favoriet is de heksenhut. Vooral door het kattengeestje dat bij elke evolutie ergens anders opdook. Ik zou mij er ook in thuis voelen, enkel de dikke spin houdt me tegen
20230617_212120.jpg
 
Eigenlijk heb ik om de haverklap een nieuw favoriet gebouw, meestal gebaseerd op de uitstraling.
Op dit moment is het de feeën- ambassade. Die staat te midden van de hectiek van een hele drukke stad met harde werkers zoveel rust uit te stralen. Ik zie me zelf daar echt al zitten, met mijn voeten in het koele water en dan helemaal zen worden.
Schermafbeelding 2023-06-18 102300.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan